Prowadzenie debat w szkole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Podstawy prawne współpracy PPP ze szkołami. Podstawa prawna działania Poradni ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Nadzór pedagogiczny Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2015/2016 Bydgoszcz, 29 sierpnia 2016 r.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Klasy VII i VIII w okresie przejściowym
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego Łódzkiego Kuratora Oświaty - rok szkolny 2016/2017
Kuratorium Oświaty w Opolu.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Sześciolatek idzie do szkoły
Siedlce, 30 listopada 2016 r.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Finansowanie doskonalenia nauczycieli
RADA RODZICÓW JAKO ORGAN SZKOŁY
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE
Programy nauczania.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
kształcących w zawodach
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Działania Policji w zakresie ochrony dzieci przed przemocą
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
MAJOWE MAJOWE MAJOWE ŚWIĘTA.
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
Program kompleksowego wsparcia szkół oraz przedszkoli, podporządkowany potrzebom tych podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia – Powiat.
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Konferencja Uwarunkowania prawne pracy dyrektora i nauczyciela wobec zmieniającej się rzeczywistości oświatowej pod patronatem.
Liceum Plastyczne w Żorach
Konferencja dla Dyrektorów
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
TRAVELAX MINIPRZEDSIĘBIORSTWO PROWADZONE W W II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO W DĘBICY.
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
do szkół ponadpodstawowych w województwie zachodniopomorskim
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
ORGANY SZKOŁY Kompetencje (uprawnienia - zakres działania), zadania
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Zespół Szkół - Liceum Ogólnokształcące w Przecławiu
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Wspomaganie pracy szkół
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Książki naszych marzeń – harmonogram działan
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Zapis prezentacji:

Prowadzenie debat w szkole Konferencja wojewódzka

Fundacja Civis Polonus Czym się zajmujemy?

Wspieramy edukację obywatelską dzieci, młodzieży i dorosłych

Współpracujemy z samorządami uczniowskimi, nauczycielami i dyrektorami szkół, młodzieżowymi radami, władzami lokalnymi, bibliotekami…

Kto tworzy samorząd uczniowski?

„Samorząd uczniowski tworzą wszyscy uczniowie szkoły lub placówki” Art. 55 Ustawy o Systemie Oświaty

Czym może zajmować się samorząd uczniowski?

Art. 55 Ustawy o Systemie Oświaty „Samorząd może przedstawiać radzie szkoły lub placówki, radzie pedagogicznej oraz dyrektorowi wnioski i opinie we wszystkich sprawach szkoły lub placówki” Art. 55 Ustawy o Systemie Oświaty

Debaty to jedna z form działania SU Debaty to jedna z form działania SU. Jest doskonałym sposobem na diagnozowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w szkole.

Debata to nie zawsze element walki o głosy wyborców!