BIURO PODRÓŻY „FAST TRAVEL”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

SOT System Obsługi Transportu
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Ministerstwo Gospodarki Działania MG na rzecz popularyzacji koncepcji nowego podejścia do zamówień publicznych Krzysztof Gulda Dyrektor Departamentu Rozwoju.
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
Katedra Marketingu Usług
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Rynki konkurencji niedoskonałej
Promocja destynacji turystycznej za granicą
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Zarządzanie projektami
Furnel Travel International
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
ZORIENTOWANI NA SUKCES. Zmieniająca się sytuacja gospodarcza, przy stale zwiększającej się konkurencji i przy coraz bardziej wymagającym rynku sprawia,
A&I Firmness. Wizja Pomaganie firmom w rozwijaniu i zdywersyfikowaniu zagranicznych rynków sprzedaży.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
PRODUCENT (PRZEDSIĘBIORSTWO) JAKO PODMIOT W GOSPODARCE.
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO ćwiczenia
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
„MIKROOTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO”
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Model łańcucha wartości
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
TECHNIK HANDLOWIEC.
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
Funkcje pracy biurowej
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Logistyk.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wodzisławiu Śląskim”
MÓJ ZAWÓD.
MIESZKANICZNIK evenem.pl.
Marketing. Pojęcie i struktura usług.
Biuro eksportowe w Tureckiej Izbie Gospodarczej
Rola sektora MŚP w gospodarce rynkowej dr Krystyna Kmiotek
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Zapis prezentacji:

BIURO PODRÓŻY „FAST TRAVEL” Warszawa ul. Marszałkowska 22/1 Motto „Życzymy szerokiej drogi”

Forma organizacji „Fast Travel” Organizacja „Fast Travel” spółka z.o.o jest nowo otwartą firmą działającą na rynku turystycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Siedziba w Warszawie. Swoją działalność realizuje na całym Mazowszu wraz z usługami zleconymi poza obszarem funkcjonowania.

Zakres usług „Fast Travel” Organizacja wyjazdów w kraju i za granicą Sprzedaż krajowych i zagranicznych biletów na środki transportu( autobusy, pociągi, samoloty) Informacja turystyczna, wizy, pośrednictwo paszportowe Pośrednictwo ubezpieczeniowe krajowe i zagraniczne Sprzedaż towarów i usług turystycznych oraz sportowych Organizacja pielgrzymek w kraju i za granicą

Profil działalności ”Fast Travel” Zamawianie pojazdów celem realizacji transferów np. z hotelu na lotnisko, na imprezę, Sprzedaż biletów lotniczych, samochodowych, kolejowych, rezerwacja miejsc , pośrednictwo w wynajmie autokarów Organizacja wycieczek szkolnych, zielone szkoły Sprzedaż noclegów w hotelach wraz z wyżywieniem Sprzedaż usług instytucji kulturalnych i sportowych Skup i sprzedaż obcych walut

Podstawowi klienci Małe i średnie firmy Turyści Osoby i firmy zainteresowane wybraną usługą

Kameleon CRM w firmie „Fast Travel) Kompleksowa obsługa rezerwacji klienta Działa w sieci Jednocześnie może pracować wiele osób Dane o rezerwacji są dostępne 24h/h Błyskawiczne wyszukiwanie klienta, możliwość wysłania wydruku e-mailem

Wariant Suma wag -Indywidualni( klienci) 0,45 - Turyści 0,45 -Ludzie zainteresowani wybraną usługą 0,8 -Szkoły 0,60 -Zakłady pracy 0,50 -Małe i średnie przedsiębiorstwa 1,0

Programy biura „ Fast Travel” oparte na segmentacji usług turystycznych -short -brak holiday market - wykup tzw. pakietów usługowych „ Fast Travel”np. nauka albo możliwość żeglowania, jazdy konnej, nurkowania, surfowania -heritage breaks – program, który jest poświęcony poznawaniu historii -hobby breaks - imprezy na których przedstawia się poszczególne dziedziny np.: kolekcjonerstwa, malarstwa -winter sun holiday market - zimowe wczasy w ciepłych krajach -czynniki psychologiczne wiążące się z nawykami konsumentów, gdy użyteczność usługi turystycznej ocenia się przez pryzmat przyzwyczajeń -rola wybranych grup odniesienia

Reklama biura-informacja turystyczna Foldery, ulotki, mapy i przewodniki turystyczne Internet, film Biuro informacji turystycznej

Strategia działania firmy -Przystosowanie usług oraz produktów „Fast Travel” do wymogu rynku w kraju i na świecie -System finansowej i pozafinansowej motywacji -Świadczenie wizji i misji firmy -Elastyczność wdrażanych usług -Promowanie produktów firmy i usług w mediach -Szkolenia pracowników „Fast Travel” -System wynagrodzenia oparty o premie - Posiadanie bardzo dobrego wizerunku, renomy -Aktywizacja metod usługowych - System rabatowy - Zarządzanie w firmie skoncentrowane na kliencie

System zarządzania Kameleon CRM( narzędzie do obsługi klienta) Prowadzenie bazy klientów i firm Kompleksowa obsługa sprzedanych ofert Tworzenie raportów sprzedaży, list rezerwacji, statystyki Ustawianie przypomnień o płatnościach, wylotach i innych Fakturowanie ofert( zbiorcze)

Portal firmy z indywidualną grafiką oraz wyszukiwarką MDS Indywidualny wygląd z aktualnymi cenami iofertami Wyszukiwanie po atrybutach, GPS Ceny z wyliczeniem cen dla dzieci, rezerwacja on-line

Kanały dystrybucji w firmie „Fast Travel” Dystrybucja bezpośrednia w sklepach firmowych i w filiach Dystrybucja pośrednia w kanale zbytu Ogniwa( pośrednicy i podmioty w kanale dystrybucji) Stosowanie doboru uczestników w kanale dystrybucji Kierowanie kanałem dystrybucji( weryfikacja kanału, kontrola sprzedaży, eliminacja potencjalnych konfliktów)

Pakiet oprogramowania Kameleon -Biuro -Ułatwia codzienne prace biurowe -Umożliwia sprawne zarządzanie firmą -Pozwala na kontrolowanie bazy własnych ofert, klientów oraz kontrahentów -Jest przydatnym narzędziem w marketingu, księgowości i w kontaktach z klientem -Zawiera moduły wspierające działania wiążące się z reklamą oraz wizualizacją firmy” Fast Travel”. -Umożliwia wystawianie dokumentów kasowych KP/KW, a także faktur.

Czynniki wewnętrzne biura ”Fast Travel” Zatrudnione osoby będą zarządzać administracyjnie biuro. Kadra ma być złożona z dyrektora i z kierowników tj. kierownik ds. sprzedaży i transportu,, kierownik ds. ekonomicznych – główny księgowy, kierownik ds. reklamy, kierownik ds. marketingu. Administracja musi pozyskiwać fundusze, rozdzielać je. Administracja jest odpowiedzialna jest za kontakt z mediami, z prasą . Personel musi być zgrany, bez konfliktów by osiągnąć zamierzone cele.

Czynniki zewnętrzne biura -inwestorzy i sponsorzy -darczyńcy -ludzie dobrego serca -klienci

Strategia działania „Fast Travel” Konserwatywna strategia –często „wzloty i upadki” ; jako nowo funkcjonująca firma na początku ma trudności z wbiciem się w rytm konkurencji i zaistnieniem na rynku , a później by się utrzymać i zdobyć zaufanie i renomę potrzeba dużo wysiłku.

Cele marketingowe firmy ”Fast Travel” Wejście na rynek Zdobycie jak największej liczby klientów Maksymalizacja udziału firmy w rynku Maksymalizacja udziału w zyskach Minimalizacja ryzyka i jak najskuteczniejsze pozyskanie klienta

Stosowanie sprzedaży osobistej w firmie „Fast Travel” Funkcje sprzedaży osobistej w firmie „Fast Travel”: - sprzedawca w firmie przekazuje informacje o produkcie turystycznym - sprzedawca pozyskuje informacje na temat potrzeb, preferencji odbiorców - sprzedawca firmy ”Fast Travel” posiada możliwość przekonania nabywcy - sprzedawca w firmie „Fast Travel” kształtuje wizerunek firmy

Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi w firmie ”Fast Travel” -rekrutacja w firmie „ Fast Travel”i selekcja -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne -zarządzanie skoncentrowane na kliencie -kształtowanie odpowiedniej kultury firmy -zwiększanie uprawnień pracowników, którzy obsługują klientów