Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
Studenckie Koło Naukowe EnergON!
Szkolenie dla beneficjentów dotacji
Omówienie realizacji projektu
Śląski System Informacji Turystycznej
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Podręcznik pisania projektów dla organizacji pozarządowych działających na rzecz osób niepełnosprawnych Autor Elżbieta Olejnik przy współpracy: Magdaleny.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Kampania wizerunkowa mBanku
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gdańsk miastem wolności.
Województwo pomorskie –
Empatia empatia.
Inwestować w PR? Ale po co?
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Kampania wizerunkowa Polski przed
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Spójność działań marketingowych
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Promocja obszaru Jeziora Zegrzyńskiego poprzez działania Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
W YBIERAMY KOLORYSTYKĘ DLA NOWEJ STRONY INTERNETOWEJ  Odpowiedni dobór kolorów to jeden z podstawowych elementów przygotowania dobrego projektu graficznego.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Najprostszym sposobem przepowiadania przyszłości jest jej tworzenie the best way to predict the future is to create (design) it (Alan Kay, Xerox – potem.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Lokalizacja inwestycji: Cele projektu: Budowa Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego Inwestycja przeznaczona jest pod funkcje muzealno-wystawowe,
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
HOOP - Dzień Przytulania
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Copywriting Karolina Stróżyk
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem Kreowanie nowego wizerunku Gminy Rewal, Stworzenie kampanii która wywoła u odbiorców pożądane, pozytywne skojarzenia, Zaakcentowanie najważniejszych walorów gminy oraz atrakcji turystycznych, w tym wskazanie na rozliczne sposoby spędzania czasu wolnego, Budowanie prestiżu, Zachęcenie turystów do odwiedzania gminy,

Nowe logo turystyczne Gminy Rewal Zaproponowany znak graficzny ma kształt koła i wykorzystuje cztery kolory: Koło czy też okrąg symbolizuje : Doskonałość, pełnie, ochronę i bezpieczeństwo, ciągłość, kompletność, nieskończoność, wieczność. Kolory odnoszą się kolejno do: -Pomarańczowy –piasek, -Niebieski przechodzący w granat- morze, -Błękit- niebo Dodatkowo występują dwa mniejsze znaki symbolizujące ptaki

Nowe hasło turystyczne Gmina Rewal Natchnieni Słońcem Natchnieni czyli zainspirowani, czerpiący pomysły i energię z czegoś, działający pod wpływem czegoś Słońce- ciepło, radość, energia, światło, życie, lato Hasło turystyczne ma na celu wskazać na ciekawe i innowacyjne inwestycje, projekty, produkty turystyczne rodzące się z inspiracji walorami przyrodniczo-krajobrazowymi, niezwykłym klimatem. Pragniemy udowodnić że gmina Rewal jest miejscem które może natchnąć do realizacji spektakularnych przedsięwzięć, że wyobraźnia i odwaga mogą stać się początkiem wyjątkowych pomysłów. Chcemy stać się natchnieniem dla odwiedzających nas turystów, pokazać energię jaką dysponujemy i determinacje z jaką osiągamy cele. Naszym głównym założeniem jest być inspiracją dla turystów.

Promocja nowego logo i hasła Nowa marka oparta na wybranym logo będzie budowana poprzez spoty reklamowe, artykuły, sponsorowane konkursy i dokładnie dobrane slogany w mediach. Dodatkowo promocja odbywać się będzie poprzez różne gadżety z nowym logo. Telewizja- spot reklamowy w TVN 24, Radio- stacje ogólnopolskie, Internet, Gadżety promocyjne, Papeteria urzędowa, Plakaty, Billboardy.

Zaproponowane zostały nam dwa projekty papeterii urzędowej, w tym: Corporate Identity Wprowadzeniu nowego logo sprzyja także tzw. Corporate Identity czyli identyfikacja wizualna marki poprzez standaryzacje wszystkich elementów i podporządkowanie ich przyjętej idei. Najprostszym sposobem rozpowszechniania marki jest papeteria firmowa na której poza najważniejszymi informacjami adresowymi, znajduje się logo i hasło. Zaproponowane zostały nam dwa projekty papeterii urzędowej, w tym: Papier listowy, Wizytówki, Koperty. Zamierzamy także wprowadzić gadżety takie jak: Koszulki, Naklejki. Piny itp.

Projekt identyfikacji wizualnej

Projekt koszulek

Projekt kubków