Lokalizacja Opisy lokalizacji. Lokalizacja Opisy lokalizacji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Advertisements

Warsztat z pomysłem, cz. III
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Przedsiębiorcy i rozwój
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Teoria konsumenta.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wpływ systemu rachunku kosztów na wynik finansowy
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
1. 2 Propozycja zmian w Kryteriach wyboru operacji finansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata
Wprowadzenie do symulacji. Zaczynamy Naciśnij przycisk OK, by rozpocząć grę
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Wniosek o kredyt technologiczny
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Zarządzanie projektami
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska na lata Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny.
Podejmowanie decyzji.
Technik turystyki wiejskiej
Dofinansowanie pobytu mieszkańców (umieszczonych na tzw
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Rynek usług medycznych
STANDARYZACJA W HOTELARSWIE
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Problemy rynku pracy..
ZMIENNE OTOCZENIE EKONOMICZNE
Biznesplan.
Nowa inwestycja IGI i SSA Jagiellonia w Białymstoku konferencja prasowa 28 lutego 2008.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
PARTNERSTWO PUBLICZNO PRYWATNE Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Forma zaliczenia, sytuacja wyjściowa, zasady planowania
Podsumowanie pierwszego roku
Podsumowanie drugiego roku gry Usługi podstawowe, reklama, pokoje Deluxe, kapitał obcy.
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Podstawowe wartości ekonomiczne
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
Ekonomia Blok 1: Rynek, popyt i podaż POPYT
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
Podstawowe funkcje ekonomiczne
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Sposób rejestracji CIS Opracował: Wojciech Zarzycki.
mgr Paweł Augustynowicz Lublin 2008
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ranking Od najbliższej rundy do gry zostanie wprowadzony ranking. Dzięki niemu będziecie mogli porównać swoje wyniki z innymi zespołami w klasie. Czy.
ZASADY USTALANIA CEN.
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
Businessman InstituteWarszawa, styczeń Nasze cele Celem spółki jest zwiększenie możliwości rozwoju oraz generowanych zysków poprzez rozszerzenie.
KLASYFIKACJA BUDYNKÓW BIUROWYCH NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI Dr. inż. Zdzisława Ledzion Trojanowska Katedra Inwestycji i Nieruchomości Uniwersytetu Łódzkiego.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Decyzje cenowe (ceny zewnętrzne). Cena wstępnie ustalona zapłata za określone świadczenia, koszt, który musi być poniesiony w momencie zakupu,koszt wyrzeczenie.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
WYDAJNOŚĆ PRACY W HOTELU
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
MODUŁ II – Aktywność gospodarcza
E-turystyka w sektorze publicznym
Plan projektu biznesowego
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
Negatywny wpływ rekompensat na ekonomikę gospodarstw karpiowych.
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
City Tax – przykłady rozwiązań
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Wykład: Instrumenty adresowane dla szczególnych grup bezrobotnych
Wyniki badania potencjału miast średnich w Polsce dla lokalizacji inwestycji z branży BPO/SSC/IT/R&D przeprowadzonego przez ABSL dla Ministerstwa Inwestycji.
Zapis prezentacji:

Lokalizacja Opisy lokalizacji

Lokalizacja W grze Hotel Stars można rozpocząć świadczenie usługi w trzech różnych rejonach miasta: Każdy z rejonów ma nieco inną charakterystykę, którą powinno się uwzględnić w trakcie planowania budżetu. Centrum Śródmieście Przedmieście

Centrum Najbardziej prestiżowy rejon do prowadzenia hotelu. W centrum miasta znajdują się najważniejsze instytucje biznesowe oraz atrakcje turystyczne. Łatwo znaleźć tu klientów, którzy są gotowi wynająć pokój. Należy jednak pamiętać, że w centrum poniesiemy najwyższe koszty związane z inwestycjami.

Śródmieście Hotel warto umieścić w śródmieściu, jeżeli planujecie przyciągnąć średniozamożnych klientów i będziecie w stanie opłacić rachunki średniej wielkości.

Przedmieścia Noclegu w tym miejscu szukają ludzie oszczędni, którym nie zależy na najwyższym komforcie i jakości. Zaletą tego rejonu jest fakt, że koszty utrzymania Waszego hotelu będą zdecydowanie niższe niż w innych dzielnicach. Popyt na pokój hotelowy na przedmieściach może być niższy niż w innych rejonach miasta – dojeżdżanie do ważnych punktów turystycznych może być dla klientów dodatkowym problemem.

Dobrze przemyślcie swoją strategię zanim podejmiecie ostateczny wybór! Podsumowanie Miejsce, w którym przedsiębiorca podejmuje się świadczenia usług (lub produkcji dóbr) jest bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na całą działalność. Dobrze przemyślcie swoją strategię zanim podejmiecie ostateczny wybór! Tę decyzję mogą ułatwić informacje zawarte w pierwszym badaniu marketingowym zaoferowanym w grze.