Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS
Czynności serwisowe wykonywane przez serwisanta można podzielić na:
A. Możliwe do wykonania zdalnego poprzez Internet Aktualizacja oprogramowania Aktualizacja Bazy KS-BLOZ Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem
B. Wymagające bytności serwisanta w aptece Dojazd Przeglądy okresowe drukarek fiskalnych Czyszczenie sprzętu komputerowego Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem Usuwanie awarii związanych ze sprzętem
Czas poświęcony na obsługę serwisową apteki zdalnie i na miejscu jest porównywalny
Nie jest potrzebny dojazd serwisanta do apteki
Zysk Apteki Zmniejszenie kosztów obsługi serwisowej o dojazdy Zmniejszenie czasu oczekiwania na serwisanta gdyż czynności serwisowe podjęte są prawie natychmiast W przypadku okresowych zmian przepisów serwisant może je wcześniej zainstalować i dzięki temu kierownikowi apteki pozostaje więcej czasu na sprawdzenie danych przed ich zatwierdzeniem
Dodatkowy Zysk Apteki Stały dostęp do internetu, poczty elektronicznej Możliwość wykonywania zdalnych kopii bezpieczeństwa Dostęp do danych aptecznych z domu lub podczas urlopu z dowolnego miejsca na świecie Możliwość monitoringu pracy apteki za pomocą kamer podłączonych do komputera i dzięki temu zwiększenie bezpieczeństwa pracy
Zysk Serwisu Zmniejszenie kosztów działalności serwisu związanej z dojazdami (zużycie samochodu, rosnące koszty paliwa, kolizje, wypadki) Zwiększenie liczby obsługiwanych klientów
Założenia Apteka posiada połączenie z internetem Apteka posiada zabezpieczenie przed atakami z zewnątrz w postaci routera Serwisant podejmuje czynności serwisowe po uprzednim zawiadomieniu apteki i otrzymaniu zgody na połączenie (podanie aktualnego adresu IP) Serwis zdalny za pomocą oprogramowania Radmin i Rserver
Założenia Serwisant łączy się z komputerem administratora i dokonuje aktualizacji oprogramowania na pozostałych komputerach, które są udostępnione jako dyski sieciowe
Serwis internetowy aptek realizowany jest poprzez: Neostradę Łącze DSL Stałe łącze
Serwis Kamsoft obsługuje zdalnie kilkanaście aptek zlokalizowanych w: Chorzowie Katowicach Siemianowicach Śląskich Tychach Wiśle Woli
Apteki podłączone do internetu pracujące na wersji KS APTEKA Windows bardzo często same dokonują aktualizacji bazy KS- BLOZ, oraz czasem oprogramowania
Koszty apteki Instalacja Neostrady 1 Zakup routera Vigor Zakup licencji Radmin HelpDesk 100 (przy zakupie przez partnera 50 licencji) RAZEM 400 Jednorazowe Stałe miesięczne Abonament Neostrada 59
Przykładowa sesja aktualizacji Bazy KS-Bloz
Rozmowa telefoniczna prośba o uruchomienie RSERVER uruchomienie RADMIN i uzyskanie połączenia 3 minuty
Przekopiowanie spakowanej bazy KS-BLOZ wraz z indeksami 6 minut
Rozpakowannie i instalacja bazy KS-BLOZ wraz z indeksami na serwerze 3 minuty
Czas poświęcony na obsługę przez internet 12 minut
Czas poświęcony na standardową obsługę dojazd w obie strony 40 minut (bez korków) czynności serwisowe 10 minut
Przez Internet 12 minut Standardowo 70 minut
Serwisant w tym samym czasie może dokonać aktualizacji poprzez Internet 5 aptek
W przypadku gdy obsługujemy klienta z wykupionym pakietem serwisowym zyskujemy zwiększenie wydajności pracy serwisanta co przynosi wymierne efekty finansowe