Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011."— Zapis prezentacji:

1 Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011

2 2 Dane dotyczące przekazanych zgłoszeń 1.Liczba zgłoszeń ogółem – 22 2.Liczba zgłoszeń otwartych - 3 3.Liczba zgłoszeń typu RFS – 14 4.Liczba zgłoszeń typu Incydent – 8 5.Średni czas realizacji zgłoszeń (wszystkich) – 49 minut 6.Średni czas realizacji zgłoszeń typu Incydent – 25 minut 7.Średni czas realizacji zgłoszeń typu RFS – 64 minuty 8.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – wszystkich – 27 Godzin roboczych 9.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – Incydent – 29 godzin roboczych 10.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – RFS – 21 godzin roboczych

3 3 Wykaz zgłoszeń otwartych Najdłużej otwarte zgłoszenie –8000216059 –info. o licencji ZABERD B.Dejewski –data zgłoszenia 5 stycznia 2011 Pozostałe zgłoszenia, pozostające otwarte zostały zgłoszone 30 i 31 marca, jak wskazano na zamieszczonej wyżej liście. Dane dotyczące przekazanych zgłoszeń

4 4 Kategorie zgłoszeń Liczba zgłoszeń dla poszczególnych usług: –Serwis komputera – 10 zgłoszeń –Dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych – 7 zgłoszeń –Serwis aplikacji – 4 zgłoszeń Usługa ITKategoria usługi ITLiczba zgłoszeń Dostęp do urządzeń wielofunkcyjnychZacięcie drukarki4 Zamówienie materiałów eksploatacyjnych1 Zgłoszenie drukarki do serwisu zewnętrznego2 Serwis aplikacjiInstalacja oprogramowania wspierającego2 Problem z oprogramowaniem narzędziowym1 Przeniesienie oprogramowania z innego komputera1 Serwis komputeraKonfiguracja komputera do pracy w sieci3 Konfiguracja drukarki na stacji roboczej1 Konfiguracja komputera do pracy poza siecią1 Reinstalacja komputera2 Wymiana podzespołów1 Naprawa systemu operacyjnego1 Usterka sprzętowa komputera stacjonarnego1

5 5 Informacje dodatkowe W danym okresie analitycznym nie zgłoszono do Impel IT reklamacji w zakresie świadczonych Klientowi usług. Jedno zgłoszenie serwisowe pozostaje od stycznia w statucie w realizacji. Jest to zlecenie o numerze 8000216059, które zostało przekazane przez Pana Bartłomieja Dejewskiego. Powyższe zgłoszenie dotyczy: aktualizacja licencji Eset. Proszę o zaktualizowanie informacji o licencji programów antywirusowych ESET. Proszę wgrać konfigurację umożliwiającą połączenia przez VNC oraz z wyłączoną integracją MS Outlook. Proszę o zainstalowanie najnowszych wersji programu. Przytoczone zgłoszenie stanowi RFS i jednocześnie zgłoszenie wymagające prac koncepcyjnych, a następnie wdrożenia zmian na blisko 80 stacjach roboczych. Niniejszy temat realizowany jest przez Dział Wsparcia Impel IT. Na spotkaniach operacyjnych, przy udziale Dyrektora Handlowego IMPEL IT ustalono, że Klient otrzyma dostęp do systemu ICSS w roli koordynatora. Przewidziano na chwile obecną dwa dostepy tj. dla Pana Bartłomieja Dejewskiego oraz dla Pana Marka Gurawskiego. Przekazane zostały również dostepy do sklepu z asortymentem komputerowym prowadzonym przez IMPEL IT pod adresem http://cozit.impel.plhttp://cozit.impel.pl Ustalono, że wszelkie wątpliwości, czy niejasności w zakresie realizacji zgłoszeń serwisowych IT będą przekazywane na adres e-mail i.huszcza@impel.pli.huszcza@impel.pl Wyniki ustaleń spotkań operacyjnych jak i dyżuru serwisanta IMPEL IT w siedzibie ZABERD zostaną podsumowane za miesiąc kwiecień 2011.


Pobierz ppt "Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google