Prezentacja Zespołu Wychowawczego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

Harmonogram i propozycje działań koordynatorów
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
BEZPIECZEŃSTWO PLACU ZABAW I GIER
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
Bezpieczni w komputerowym świecie
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia w Szkole Podstawowej nr 88 w Poznaniu w roku 2008 Poznań, styczeń 2009 r.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
Informacja o oddziałach przedszkolnych zorganizowanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 273 w Warszawie ul. Balcerzaka 1.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Kadra Wykształcona Kreatywna Wyspecjalizowana Dyspozycyjna.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Szkoła Współpracy.
BEZPIECZNA SZKOŁA Profilaktyka jako element przeciwdziałania negatywnym zjawiskom wśród dzieci i młodzieży.
Debata pracowników szkoły
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Ewaluacja Sierpień 2014 Zespół Szkół w Kowalewie.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Jasienicy Rosielnej. Rok szkol. 2015/2016 Ewaluację przeprowadzili: Małgorzata Sowa Arkadiusz.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2015/2016, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Program profilaktyki Szkoły Podstawowej Nr 94 w Warszawie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
Sopocka Akademia Tenisowa
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

Prezentacja Zespołu Wychowawczego Natalia Deptuła Anna Grabowsk Katarzyna Harabin-Żesławska Iwona Lech Iwona Łodzikowska Violetta Orska Maria Sarnecka Anna Winkler Beata Winkler Ewa Terenda (gościnnie w ramach monitoringu dyżurów N)

Działania zespołu: Bezpieczna przerwa Ankietowanie rodziców klas I-VI dot. bezpiecznej przerwy WYNIKI I-III: Zdaniem 79 % rodziców klas I-III dzieciom zapewniona jest wystarczająca opieka podczas przerw; 7 rodziców odpowiedziało, że NIE 88 % uważa, że dzieci czują się bezpiecznie w szkole podczas przerw; 3 osoby odpowiedziało NIE Dzieci czują się w szkole bezpiecznie ponieważ: - nauczyciele pełnią dyżury (44%); uczniowie przyjaźnią się ze sobą (29%) ; uczniowie mają dobry kontakt z wychowawcami i nauczycielami (26%); oraz w szkole jest przyjazna atmosfera (24%) Miejsca, w których dzieci nie czują się bezpiecznie to: boisko szkolne (9 osób); korytarz (4); toaleta (4) szatnia na bloku sportowym (2) a 1 osoba uznała, że to świetlica 97 % rodziców odpowiedziało, że ich dzieci wiedzą do kogo się zwrócić w razie niebezpiecznej sytuacji podczas przerwy śródlekcyjnej; tylko 1 osoba odpowiedziała NIE

Działania zespołu: WYNIKI IV-VI: Zdaniem 61 % rodziców klas IV- VI dzieciom zapewniona jest wystarczająca opieka podczas przerw; 12 rodziców odpowiedziało, że NIE, a 28% nie wie 75 % uważa, że dzieci czują się bezpiecznie w szkole podczas przerw; 9 osób odpowiedziało NIE Dzieci czują się w szkole bezpiecznie ponieważ: - nauczyciele pełnią dyżury (63%); uczniowie przyjaźnią się ze sobą (29%) ; uczniowie mają dobry kontakt z wychowawcami i nauczycielami (22%); oraz w szkole jest przyjazna atmosfera (13%) Miejsca, w których dzieci nie czują się bezpiecznie to: boisko szkolne (23 osoby); toaleta (14) szatnia na bloku sportowym (13) korytarz (10);) a zdaniem 1 osoby jest to miejsce , gdzie nauczyciele dyżurujący nie widzą 96% rodziców odpowiedziało, że ich dzieci wiedzą do kogo się zwrócić w razie niebezpiecznej sytuacji podczas przerwy śródlekcyjnej; tylko 3 rodziców odpowiedziało NIE

WNIOSKI Z ANKIETY Dzieci czują się w naszej szkole bezpiecznie Uczniowie czują się bezpiecznie ponieważ w nauczyciele pełnią dyżury podczas przerw a dzieci mają z nimi dobry kontakt W szkole panuje przyjazna atmosfera a dzieci przyjaźnią się ze sobą Dzieci wiedzą do kogo zwrócić się w przypadku zaistnienia niebezpieczeństwa podczas przerwy Jednak - zdaniem rodziców klas starszych- należy zapewnić większą opiekę nad podopiecznymi, ponieważ są w szkole miejsca, w których dzieci nie zawsze czują się bezpiecznie podczas przerwy. Niebezpieczne miejsca to: boisko, toaleta; szatnia na bloku sportowym oraz korytarz. Uświadamiać uczniom zagrożenia wynikające z niewłaściwego zachowania na przerwach

Działania zespołu: Profilaktyka uzależnień: zajęcia dla uczniów wg opracowanych scenariuszy zajęć dla każdego poziomu edukacyjnego Zajęcia dla uczniów klas VI dot. odpowiedzialności prawnej od 13 r. Ż Zajęcia dla Rodziców klas I-IV z uzależnień Zajęcia dla uczniów klas I-IIII i IV –VI z dyskryminacji Zajęcia warsztatowe dla trzech klas II z inteligencji emocjonalnej „Uwolnij emocje! Komunikat dla rodziców dot. zwiększenia kontroli rodzicielskej zwiazanej z uzytkowaniem Internetu oraz gry Wieloryb Akcja plakatowa dot. uzależnień Akcja w klasach IV-VI "Telefon w szkole - przyjaciel czy wróg?" Akcja informacyjna w klasach I -III "Korzystam mądrze z urządzeń telekomunikacyjnych

Działania zespołu: Normy społeczne: Akcje: Zapoznanie z historią „Mazurka Dąbrowskiego” nauka wszystkich zwrotek hymnu państwowego,oraz odśpewanie pogadanki dot. szacunku do symboli narodowych, akcje plakatowe „Ja i symbole narodowe Akcja „Tacy sami, a jednak inni” Akcje: „Dbam o swoją szafkę” Monitorowanie Szkolnego Programu Profilaktyki – informacje zwrotne od rodziców nt. funkcjonowania programu (2d i 6c)

Wnioski do pracy Bezpieczna przerwa – działania Opracowanie Szkolnego Programu Wychowawczo – Profilaktycznego zgodnie z nowymi wytycznymi