Oferta która sprzedaje….

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Województwo pomorskie –
SPOSÓB NA BEZROBOCIE Dofinansowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu w ramach Programu Aktywizacji Zawodowej Absolwentów PIERWSZA PRACA GMINNE CENTRUM.
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Search Engine Optimization
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Program Rozwoju Sprzedaży
Profesjonalizacja branży eventowej
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Formy reklamy pensjonatu
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
1 Oferta współpracy. Świat emocji! ERGO ARENA to nowe, a przede wszystkim nowoczesne miejsce na mapie sportowo -widowiskowej Trójmiasta. Równolegle jednak,
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Interactive Marketing Partner marketing
czego się spodziewasz”.
Numer jeden w Polsce! Targi WIATR i WODA są największą i najstarszą imprezą wystawienniczą branży sportów wodnych i rekreacji w Polsce, która odbywa się
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Piotr Tabor Łódź r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Title Slide 1 It starts with you
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Wspieramy budowanie marki
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
,, PROJEKTUJĘ KARTKĘ I ŚLĘ ŻYCZENIA
Zastanawiałeś się… … jak budować swoją markę i przekonać do niej swoich Klientów? czy wejść w media społecznościowe i Internet? TY JUŻ TAM JESTEŚ! Pytanie.
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
Zagadnienia  1. Rzeczywistość rozszerzona  2. Kody QR  3.  3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC)  4. Aplikacje biznesowe CR i CM  5. Web 2.0 i.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
Region promocji turystycznej
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
Nuda na imprezie. Nieudane spotkanie. Koniec z tym
Zapis prezentacji:

Oferta która sprzedaje…. Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.

Oferta która sprzedaje…. Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu? Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego? Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku? Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.

Oferta która sprzedaje…. Jak stworzyć i napisać ofertę hotelu, która sprzeda Jakie działania mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości not klientów pozostawianych na portalach booking.com, hrs.pl, tripadvisor i na Facebooku Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku? W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony

Strona www Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu?

Strona www Czytelna Oparta na obrazach (foto/video) Bazująca na emocjach Ukazująca unikalność oferty Mocna identyfikacja Panel rezerwacji – widoczny i czytelny

Strona www http://www.samotnia.eu/ http://www.badruttspalace.com/

Strona www http://www.hotel-koronny.pl/ http://www.grandlubicz.pl/

Strona www Opinie: Własny system rezerwacji Portale GDS (Booking, HRS itp.) Księga Gości

Oferta która sprzedaje…. Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?

Oferta która sprzedaje…. Skuteczny mailing: Personalizacja oferty (segmentacja, grupy docelowe) Język korzyści Określenie celu (sprzedaż, budowanie wizerunku, ukierunkowanie na unikatowość oferty)

Oferta która sprzedaje…. Przykłady mailingu, które działają (tytuły): 200 zł w prezencie Przepis na święta Świąteczny prezent Szef kuchni …. – z nimi Ci się upiecze … Historyczne opowieści… Kupuj za 50%.... Tylko do jutra…….

Oferta która sprzedaje…. Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku?

Oferta która sprzedaje…. Największe znaczenia ma treść (unikalna ale oparta o słowa kluczowe) Liniki (dobre – realnie powiązane z naszą www)

Oferta która sprzedaje…. Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku?

Oferta która sprzedaje…. https://www.facebook.com/ZamekDubiecko?fref=photo https://www.facebook.com/pages/Hotel-Kristoff-/313474845357576?fref=ts https://www.facebook.com/HotelKocierz?fref=nf

Oferta która sprzedaje…. Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.

Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy

Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy

Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy

Oferta która sprzedaje…. Wsp

Oferta która sprzedaje…. Współpraca

Oferta która sprzedaje….

Oferta która sprzedaje….

Oferta która sprzedaje…. Profesjonalnie Cyklicznie Kompleksowo Audytorzy (Firma zewnętrzna, znajomi, audyt własny) W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony?

Oferta która sprzedaje…. Hotel SPA Splendor**** Natalia Franczykowska „dziękujemy za zainteresowanie organizacją spotkania w SPA Hotelu Splendor****. W nawiązaniu do Pani zapytania, w załączniku przesyłam ofertę przygotowaną w oparciu o podane przez Panią wytyczne. Do niniejszej wiadomości dołączam także prezentację hotelu pozwalającą na zapoznanie się z wyglądem obiektu i jego otoczenia. Jeśli istnieje taka możliwość, to zapraszam na spotkanie przy kawie, bezpośrednio w hotelu, gdzie będę mogła przybliżyć Państwu ofertę na żywo.

Oferta która sprzedaje…. Hotel Dębowy *** Urszula Cackowska „bardzo dziękuję za zainteresowanie ofertą konferencyjną naszego Hotelu. W  załączniku przesyłam Pani ofertę przygotowaną specjalnie dla Państwa..   Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączona ofertą. „Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.”

Oferta która sprzedaje…. Hotel Aspel *** Agnieszka Węgrzyn „Aby przygotować odpowiednią ofertę, chciałabym podpytać o parę spraw: 1. Co Pani rozumie przez kolację integracyjną? Czy ma być to forma bardziej uroczysta czy raczej swobodna? Czy mamy doliczyć do tego alkohol(jaki)?”

Oferta która sprzedaje…. Jedna Spójna stylistycznie i graficznie Personalizowana Czytelna Skuteczna 

Oferta która sprzedaje…. Marketing niekonwencjonalny

Dziękuje za uwagę  Piotr Tabor Tel. 519 147 105 E-mail: p.tabor @ hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl