Oferta która sprzedaje…. Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.
Oferta która sprzedaje…. Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu? Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego? Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku? Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
Oferta która sprzedaje…. Jak stworzyć i napisać ofertę hotelu, która sprzeda Jakie działania mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości not klientów pozostawianych na portalach booking.com, hrs.pl, tripadvisor i na Facebooku Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku? W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony
Strona www Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu?
Strona www Czytelna Oparta na obrazach (foto/video) Bazująca na emocjach Ukazująca unikalność oferty Mocna identyfikacja Panel rezerwacji – widoczny i czytelny
Strona www http://www.samotnia.eu/ http://www.badruttspalace.com/
Strona www http://www.hotel-koronny.pl/ http://www.grandlubicz.pl/
Strona www Opinie: Własny system rezerwacji Portale GDS (Booking, HRS itp.) Księga Gości
Oferta która sprzedaje…. Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?
Oferta która sprzedaje…. Skuteczny mailing: Personalizacja oferty (segmentacja, grupy docelowe) Język korzyści Określenie celu (sprzedaż, budowanie wizerunku, ukierunkowanie na unikatowość oferty)
Oferta która sprzedaje…. Przykłady mailingu, które działają (tytuły): 200 zł w prezencie Przepis na święta Świąteczny prezent Szef kuchni …. – z nimi Ci się upiecze … Historyczne opowieści… Kupuj za 50%.... Tylko do jutra…….
Oferta która sprzedaje…. Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku?
Oferta która sprzedaje…. Największe znaczenia ma treść (unikalna ale oparta o słowa kluczowe) Liniki (dobre – realnie powiązane z naszą www)
Oferta która sprzedaje…. Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku?
Oferta która sprzedaje…. https://www.facebook.com/ZamekDubiecko?fref=photo https://www.facebook.com/pages/Hotel-Kristoff-/313474845357576?fref=ts https://www.facebook.com/HotelKocierz?fref=nf
Oferta która sprzedaje…. Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy
Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy
Oferta która sprzedaje…. Wydarzenia - eventy
Oferta która sprzedaje…. Wsp
Oferta która sprzedaje…. Współpraca
Oferta która sprzedaje….
Oferta która sprzedaje….
Oferta która sprzedaje…. Profesjonalnie Cyklicznie Kompleksowo Audytorzy (Firma zewnętrzna, znajomi, audyt własny) W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony?
Oferta która sprzedaje…. Hotel SPA Splendor**** Natalia Franczykowska „dziękujemy za zainteresowanie organizacją spotkania w SPA Hotelu Splendor****. W nawiązaniu do Pani zapytania, w załączniku przesyłam ofertę przygotowaną w oparciu o podane przez Panią wytyczne. Do niniejszej wiadomości dołączam także prezentację hotelu pozwalającą na zapoznanie się z wyglądem obiektu i jego otoczenia. Jeśli istnieje taka możliwość, to zapraszam na spotkanie przy kawie, bezpośrednio w hotelu, gdzie będę mogła przybliżyć Państwu ofertę na żywo.
Oferta która sprzedaje…. Hotel Dębowy *** Urszula Cackowska „bardzo dziękuję za zainteresowanie ofertą konferencyjną naszego Hotelu. W załączniku przesyłam Pani ofertę przygotowaną specjalnie dla Państwa.. Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączona ofertą. „Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.”
Oferta która sprzedaje…. Hotel Aspel *** Agnieszka Węgrzyn „Aby przygotować odpowiednią ofertę, chciałabym podpytać o parę spraw: 1. Co Pani rozumie przez kolację integracyjną? Czy ma być to forma bardziej uroczysta czy raczej swobodna? Czy mamy doliczyć do tego alkohol(jaki)?”
Oferta która sprzedaje…. Jedna Spójna stylistycznie i graficznie Personalizowana Czytelna Skuteczna
Oferta która sprzedaje…. Marketing niekonwencjonalny
Dziękuje za uwagę Piotr Tabor Tel. 519 147 105 E-mail: p.tabor @ hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl