II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BÓG KOCHA CIĘ TAKIM JAKIM JESTEŚ
Advertisements

Projekt „Szkoła z prawami dziecka”
Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych
Czy chrześcijanie są tolerancyjni?
Krzysztof Szczucki Zakład Prawa Karnego WPiA UW
Prawa Człowieka Arek Kosiński.
Prawa człowieka Burczy Sara.
Odpowiedzialni rodzice- - bezpieczne dzieci
TEMAT : Wiara w Zmartwychwstanie
Historia praw człowieka
Szczęście.
Prawo dostępu do edukacji SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz.
Duszpasterstwo Powołań Zakonu Pijarów Żniwo wielkie, ale robotników mało.
TROSKA O WŁASNY ROZWÓJ DUCHOWY POWINNOŚCIĄ KATECHETY
WSPÓLNOTA SIÓSTR MIŁOSIERDZIA
Dzień Papieski Rok Kolbiański 2011.
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
Duże dzieci – wielkie sprawy
prawa człowieka w Deklaracji Praw Człowieka i w Biblii
Prawa dzieci Prawa Osobiste
PRAWA CZŁOWIEKA Prawa człowieka jest to zespół podstawowych, niezbywalnych i uniwersalnych praw przysługujących człowiekowi bez względu na rasę, religię,
Nie jesteś samotną wyspą
Siostry Nazaretanki o swoim życiu i powołaniu
Prawa dziecka wg Janusza Korczaka
Asertywność czyli jak żyć z ludźmi Autor: Elżbieta Bowdur.
PRAWA OSOBISTE (CZĘŚĆ II)
dr n. med. Janina Fetlińska ( ) (...) Zwiędły kwiaty i wachlarz z piór strusich czas ucieka jak chmara szarańczy wszystko kończy się wcześniej.
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
Możliwość korzystania z bogactwa kultury artystycznej jest jednym z wielkich osiągnięć współczesnych społeczeństw demokratycznych. Możliwość uczestniczenia.
Jan Paweł II – pielgrzym świata
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Słowo Życia Luty 2011.
Jakie ślady zostawiamy w Internecie?
“Jakże ogromną siłę ma modlitwa dziecka
Organizacja zajęć w klasach I-III ze szczególnym uwzględnieniem 6-latka i łagodnym przejściem w II etap edukacyjny Aleksandra Klimza
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Nastolatek w rodzinie i szkole - między katastrofą a sukcesem
Klasa II LŚ; dziś jest ; do wakacji pozostało 104 dni Fot. Tła. Fotolia.com.
Błogosławiony Jan Paweł II o człowieku
Prawa dziecka.
,,Rodzina- źródłem życia, szacunku i miłości’’
GODNOŚĆ ISTOTY LUDZKIEJ
ZJAZD SPRAWOZDAWCZO-WYBORCZY ŁÓDZKIEGO TOWARZYSTWA PEDAGOGICZNEGO 24 listopada 2014r. Siedziba Łódzkiego Towarzystwa Pedagogicznego mieści się w Centrum.
Ogólnopolski Dzień Praw Dziecka w Publicznej Szkole Podstawowej im.Marszałka J.Piłsudskiego w Jedlni Letnisku 20 listopada 2014.
4. Powołanie człowieka do życia w rodzinie
INSTYTUT NAUK EKONOMICZNYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK.
Gwara szkolna XXI wieku Opracował :. Wkład mediów Każde pokolenie ma swoje własne „powiedzonka”, które odróżniają je od reszty. Teraz wydaje się być tego.
DLA CIEBIE Myśli me , Serce Me Wszystkim jesteś Ty W mej głowie pejzaż gdy byliśmy razem ja i Ty.
Samorząd Uczniowski.
Godność ucznia a postawa nauczyciela
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
Konwencja Praw Dziecka
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
PRAWA dziecka.
Znamy swoje prawa.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię
Analiza ankiety: „Tolerancja jako wizytówka mojego zachowania ”
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Wolność i prawa człowieka. Czym jest wolność? Wolność - 1. «niezależność jednego państwa od innych państw w sprawach wewnętrznych i stosunkach zewnętrznych»
Promowanie zdrowego stylu życia
JAK CHRONIĆ MŁODEGO CZŁOWIEKA PRZED ZAGROŻENIAMI WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA
PRAWA OBYWATELA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
WOLNOŚĆ W CHRYSTUSIE Lekcja 11 na 9 września 2017.
Promowanie praw dzieci
Kanonizacja bł. Jana Pawła II
BLIŻEJ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
O. Wojciech, „Miłujcie się” 1–2/1999
Rok szkolny 2018/2019 Rokiem Wartości Moralnych!
Rok szkolny 2018/2019 Rokiem Wartości Moralnych!
Zapis prezentacji:

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Czasy się zmieniają, lecz to, że źródłem praw i wolności człowieka jest niezbywalna i nienaruszalna godność, pozostaje niezmienne. dr Alina Wróbel

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Dzieci potrzebują ciepła wielkiej miłości, żeby być ludźmi. Anna Posyłek Paweł Stasiński

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Kiedy dziecko się śmieje, wiem, że nie cierpi. Grzegorz Kaleta

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Chronić i służyć. kom. Włodzimierz Sokołowski

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Dzieci są największym proletariatem XXI wieku. prof. dr hab. Barbara Smolińska-Theiss

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego System to ludzie, system to jesteśmy my. Tomasz Bilicki

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Nie kwestionuję prawa do krytyki pedagogiki dziecka, gdyż bez niej nie mogłaby ona się rozwijać, a my tkwilibyśmy w szkodliwej humanistycznemu poznaniu apologetyce określonej orientacji. Istotne jest jednak to, by kwestionując wybrane poglądy, nie utrwalać nieprawdy ani nie przypisywać im znaczeń, które są im absolutnie obce. prof. dr hab. Bogusław Śliwerski

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Prawa dziecka nie wykluczają wymagań i obowiązków. Rafał Osiński

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Dziecko ma prawo wiedzieć dlaczego dorośli podejmują wobec niego takie a nie inne decyzje. Wojciech Żmudziński SJ

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Praw dziecka uczy się najlepiej idąc z dzieckiem za rękę przez życie. Może czasami warto mniej wychowywać, a tylko normalnie  ”zachowywać się” wobec dorosłych i dzieci. Krzysztof Durnaś

II Szczyt w Sprawach Dzieci Województwa Łódzkiego Każde dziecko to nasz skarb, a jego prawa celem naszego działania. Czy może być coś ważniejszego niż prawa dziecka? – tak, DZIECKO. dr Teresa Wejner