Mroki Laboratorium Studium przypadku Phm. Michał Maciąg Hufiec Warszawa-Żoliborz
Kurs trzeba przeżyć, a nie odbębnić. NAJWAŻNIEJSZA ZASADA Kurs trzeba przeżyć, a nie odbębnić.
Osnowa kursu Określenie celów kursu Zbudowanie obrzędowości (pośredniość) Dobranie elementów metodyki harcerskiej
Czy można zrobić kurs bez obrzędowości? Wszystko można… Ale ja osobiście wolałbym nie próbować!
Instrumenty metodyczne wykorzystywane podczas kursu Sprawności Stopnie Dłuższy kurs
Sprawności Dopasowane do obrzędowości Współtworzone przez prowadzących zajęcia Realizowalne na kursie Szeroka gama Zwizualizowane
Harcerskie formy pracy wykorzystywane podczas kursu Gry Obrzędy Kominki Symulacja – Rady Drużyny
GRA Gra na rozpoczęcie (obrzędowo-integracyjna) Większość zajęć w formie gier Elementy zajęć jako gry Gra trwająca przez cały kurs Gra podsumowująca na zakończenie kursu (obrzędowa)
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania Dziękuję! Chętnie odpowiem na wszystkie pytania