Internetowa Obsługa Klienta Prezentacja e-konta
Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ? IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie stanu kartoteki finansowej, Uzyskania informacji o rozliczeniu okresowych mediów, odczytach liczników, Śledzenia dokonanych wpłat, Wglądu do historii zmian właściwości umowy zajmowanego lokalu mieszkalnego. Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ?
Zalety Internetowej Obsługi Klienta ? Prostota obsługi, Dostępność – aplikacja jest dostępna dla każdego kto wypełni formularz rejestracyjny dostępny na naszej stronie internetowej www.mpgm.com.pl Niewielkie wymagania sprzętowe – do obsługi aplikacji wystarczy tylko przeglądarka internetowa Bezpieczeństwo – dostęp do aplikacji mają tylko osoby upoważnione (każdy Użytkownik ma stworzony profil opatrzony własnym niepowtarzalnym loginem i hasłem, które po pierwszym logowaniu może samodzielnie zmienić) Wygoda – pozyskanie informacji na temat swojego rozrachunku możliwe jest z dowolnego miejsca i o każdej porze – 24 godziny na dobę. Dostęp do systemu jest bezpłatny. Zalety Internetowej Obsługi Klienta ?
Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ? www.mpgm.com.pl Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ? Wchodzimy na stronę www.mgm.com.pl. Następnie klikamy zarejestruj się.
Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ. Jeżeli poprawnie wszystko wypełnimy pojawi się potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie zostanie wysłane również na adres poczty e-mail podany w formularzu. Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ. Jan Kowalski Stokrotek 1/1 32 123 45 67 12345678910 jankowalski@k.pl
Wybierz tytuł prawny do lokalu NAJEMCA Wybierz tytuł prawny do lokalu WŁAŚCICIEL
www.mpgm.com.pl Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np. 2013.04 ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.
Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej. Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.
Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy
Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.
Odczyty Liczników wody Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.
Zmiana hasła dostępu do IOK Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK Wchodzimy na stronę www.mgm.com.pl. Następnie klikamy przypominanie hasła Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK
Uzupełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy PRZYPOMNIJ HASŁO. Jeżeli nie pamiętamy identyfikatora logowania to w okienku „Opis problemu” wpisujemy prośbę o jego przypomnienie. Jan Kowalski Stokrotek 1/1 32 123 45 67 12345678910 123456 jankowalski@k.pl
www.mpgm.com.pl Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np. 2013.04 ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.
Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej. Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.
Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy
Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Natomiast wpłaty dokonywane w Naszym punkcie kasowym przy ul. 1 – go Maja 218, są od razu widoczne na koncie rozrachunkowym w Internetowej Obsłudze Klienta. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.
Odczyty Liczników wody Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.
Zmiana hasła dostępu do IOK Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
Wybierz co chcesz zrobić POWRÓT ZAKOŃCZ Wybierz co chcesz zrobić
Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta Dziękujemy za uwagę Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta www.mpgm.com.pl