Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacje o projekcie
Advertisements

Informacje o projekcie
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
INSTRUKCJA NABORU ELEKTRONICZNEGO
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ OFERTY SZKÓŁ
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Ogólnopolski program, w którym nauczyciele i uczniowie wypracowują sposoby mądrego korzystania z (TIK) w nauczaniu wszystkich przedmiotów.
Nowa jakość kontaktu ze szkołą
KODEKS 2.0.
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Aktywna edukacja.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
iDziennik – prezentacja dla rodziców
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
1 1.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
1 1.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
REKRUTACJA 2007 szkoły ponadgimnazjalne zasady rekrutacji.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
E-dziennik w ZSOiZ nr 1.
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Dziennik.
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Informacje na temat lekcji
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
SPIS TREŚCI Adres strony Elementy strony PORUSZANIE SIĘ PO STRONIE.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
TIK w szkole.
Zapis prezentacji:

Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Szkoła podstawowa, gimnazjum i ponadgimnazjalna Przedział wiekowy 7-18 lat Wzmożenie kontroli frekwencji i postępów w nauce Cele Opis „Dziennik ocen online” to serwis internetowy znajdujący się pod adresem http://dziennikcen.pl. Rodzice za pomocą przeglądarki internetowej zyskują stały dostęp do ocen, uwag i frekwencji swoich dzieci z możliwością analizy postępów w nauce na podstawie licznych statystyk wzbogaconych dynamicznymi wykresami. Danymi umieszczonymi w serwisie administruje wychowawca, który rejestruje indywidualne konto klasy w serwisie. Oprócz rodziców/uczniów i wychowawcy z danych zgromadzonych w serwisie może korzystać dyrektor szkoły, który widzi dane wszystkich klas szkoły zarejestrowanych w „Dziennik ocen online”. Ten szablon został stworzony aby ułatwić nauczycielowi stworzenie własnej Wirtualnej Wizyty w Klasie. Używaj szablony aby udokumentować swój projekt edukacyjny, który uznałeś za wyjątkowo interesujący. Możesz w ten sposób podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi nauczycielami w swojej szkole i nie tylko. Jak to zrobić: Postępuj zgodnie z poszczególnymi punktami na kolejnych slajdach i uważnie przeczytaj załączone dokumenty. Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych informacji, dokumentów i multimediów usuń niepotrzebne komentarze. Informacja: Aby wprowadzić tytuł swojej Wirtualnej Wizyty w Klasie należy wybrać z menu Widok, Wzorzec slajdów i wprowadzić w polu tekstowym tytuł projektu. W ten sam sposób można dokonać edycji przykładowego rysunku. W ten sposób na każdym slajdzie pojawi się odpowiedni tytuł i zdjęcie odpowiadające Twojemu projektowi. Pod przyciskiem Pakietu Office znajduje się funkcja Zapisz jako… w ten sposób można zachować projekt jako prezentacje programu PowerPoint. Prezentacja jest gotowa do pokazywania w klasie. Przeglądarka internetowa Oprogramowanie dziennik, internetowy, elektroniczny, oceny, frekwencja Słowa kluczowe Autorzy Krzysztof Gruchała Zespół Szkół - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej Rawa Mazowiecka

Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela (1/3) Projekt który będę opisywał został napisany w listopadzie-grudniu 2007 roku w języku PHP (z wykorzystaniem JavaScript i MYSQ) i wdrażany do użytku szkolnego od dnia 01 stycznia 2008 roku. Projekt jest wciąż rozwijany i wiele pomysłów w jego realizację pochodzi od uczniów oraz rodziców. Z „Dziennika ocen online” korzysta 31 uczniów (rodziców) klasy której jestem wychowawcą. Oprócz tego to innowacyjne działanie wprowadziło 56 innych wychowawców z całej Polski i jego działaniem objętych jest obecnie 1154 uczniów.- dane z dnia 06 września 2008. Projekt „Dziennik ocen online” jest projektem skierowanym zarówno do indywidualnych osób, jak i do całych szkół Bez względu czy działanie jest realizowane przez jednego nauczyciela, kilku czy też przez wszystkich nauczycieli w szkole, proces wdrażania „Dziennika ocen online” jest zawsze taki sam. Poniżej opiszę działania nauczyciela (wychowawcy) jakie musi wykonywać aby projekt był poprawnie zarządzany. Proces wdrażania „”Dziennika ocen online” rozpoczynamy od rejestracji klasy w serwisie poprzez wypełnienie formularza online. Tak przygotowany formularz przesyłamy do administratora serwisu i po weryfikacji danych konto zostaje stworzone – treść formularza wymaga pieczątki szkoły oraz pieczątki i podpisu dyrektora (procedura ta ma zapobiec tworzenia „kont klas widmo” przez osoby do tego niepowołane). Aby otworzyć załączone dokumenty należy dwukrotnie kliknąć na wybranej ikonie przedstawiającej żądany dokument. Wykonanie kolejnych kroków znajdujących się w dokumentach pozwoli na wprowadzenie informacji dotyczących projektu.

Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela (2/3) Po zalogowaniu się na konto osobiste dalsza administracja kontem klasy odbywa się bez udziału administratorów serwisu. Nauczyciel sam tworzy konta uczniów i konta przedmiotów. Wraz ze stworzeniem konta ucznia/rodzica, mogą oni się logować na swoje konto – każde konto jest chronione hasłem i nie jest możliwe przeglądanie kont innych uczniów. Po założeniu tych danych pozostało nam tylko systematyczne wprowadzanie danych do serwisu – oceny i frekwencja ucznia. System pozwala na szybkie i przyjemne wprowadzanie danych. Aby korzystać z dobrodziejstw programu korzystamy z licznych klawiszy skrótów które są szczegółowo opisane w często pojawiających się w serwisie podpowiedziach. Wprowadzone dane generują nam szereg statystyk, dzięki którym łatwiej nam analizować obecny stan postępów w nauce i frekwencji. Aby otworzyć załączone dokumenty należy dwukrotnie kliknąć na wybranej ikonie przedstawiającej żądany dokument. Wykonanie kolejnych kroków znajdujących się w dokumentach pozwoli na wprowadzenie informacji dotyczących projektu. Dokumenty formularz online 3

Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela (3/3) Wprowadzone dane generują nam szereg statystyk ocen i frekwencji, dzięki którym łatwiej nam analizować obecny stan postępów w nauce i frekwencji. Dokumenty Aby otworzyć załączone dokumenty należy dwukrotnie kliknąć na wybranej ikonie przedstawiającej żądany dokument. Wykonanie kolejnych kroków znajdujących się w dokumentach pozwoli na wprowadzenie informacji dotyczących projektu. 4

Projekt w pracy nauczyciela Każdy wychowawca przed spotkaniem z rodzicami boryka się z koniecznością analizy ocen i frekwencji swoich wychowanków. Opisany projekt ma pomóc wychowawcy przeprowadzić taką analizę oraz sprawić aby była ona dostępna również dla rodziców i uczniów w każdej porze roku szkolnego. Wybrana opinia rodzica na temat projektu dziennika internetowego: „Jestem bardzo zadowolony że mogę przeglądać oceny swojego syna przez Internet. Nie zastąpi to oczywiście kontaktu osobistego z wychowawcą, ale jest bardzo pomocne w kontroli swoich dzieci.” Wybrana opinia ucznia na temat projektu dziennika internetowego: „Rozumiem, że z punktu widzenia rodzica to super sprawa, z mojego uczniowskiego punktu troszkę gorsza bo rodzice wiedzą o wszystkim zanim zdążę ich na to przygotować . Ale jako uczeń postrzegam również pozytywy tego rozwiązania gdyż znam wszystkie swoje oceny – pamięć jest niestety zawodna a tu widać wszystko co jest w prawdziwym dzienniku. Aby dodać wszystkie zasoby jakie powstały w trakcie projektu należy: Z menu Wstawianie wybrać funkcję Obiekt. Wybrać Utwórz z pliku… i wybrać Przeglądaj…. Znaleźć i zaznaczyć odpowiedni plik. Wybrać polecenie Wyświetl jako Ikonę a następnie Zmień ikonę co pozwoli na wybranie odpowiedniej ikony i wprowadzenie nazwy pliku. Przyciskiem OK. należy potwierdzić poprawność powyższych akcji. Aby umieścić ikonę pliku w żądanym miejscu należy skorzystać z metody „chwyć i upuść”. Dwukrotne kliknięcie na wybranej ikonie otworzy zasób. Aby wprowadzić informacje o standardach jakie wykorzystuje projekt należy otworzyć dokument Powiązanie ze standardami i wprowadzić odpowiednie informacje. Link do strony ze standardami ma na celu ułatwienie powiązania z konkretnymi standardami.

Informacje o szkole i nauczycielu Jestem nauczycielem w Zespole Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Rawie Mazowieckiej. Szkołę tą ukończyłem 1994 roku a od roku 1997 jestem jej pracownikiem. Pracuje na stanowisku nauczyciela informatyki i nauczam przedmiotów informatycznych w liceum profilowanym, technikum i zasadniczej szkole zawodowej. Obecnie w roku szkolnym 2007/2008 jestem wychowawcą klasy pierwszej liceum profilowanego o profilu zarządzanie informacją, która jest objęta projektem Dziennik ocen online. Na tym slajdzie należy wprowadzić informacje i zdjęcia dotyczące szkoły i nauczyciela prowadzącego projekt.