Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

© IEn Gdańsk 2011 Wpływ dużej generacji wiatrowej w Niemczech na pracę PSE Zachód Robert Jankowski Andrzej Kąkol Bogdan Sobczak Instytut Energetyki Oddział.
W tej prezentacji dowiecie się dlaczego i w jaki sposób papierosy, alkohol oraz narkotyki szkodzą zdrowiu i jak to zwalczać. Postaram się odpowiedzieć.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
CITY Eventor Cieślak Magdalena, Gromisz Magda, Jarzębowski Kacper, Karpiuk Magdalena, Kulik Konrad.
Mirek Ostrowski, Radio Wrocław SA Radio hybrydowe wprowadzenie.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych I. Główne zasady: prezentacja multimedialna powinna być ilustracją (uzupełnieniem) treści prezentowanych.
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, sięgającemu czasów Starożytnego Egiptu i różnorodności klientów (Od Helu aż po Władywostok) nasza firma wyspecjalizowała.
Algorytmy Informatyka Zakres rozszerzony
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Liceum Ogólnokształcące w ZSP w Drawsku Pomorskim Opiekun: Sylwia Tomaszewska MAŁA MANUFAKTURA spółka jawna.
Damelo przedstawia Kolekcję stylowych rowerów miejskich Ul. Tylna 4C/51, Łódź Damelo - rowery dla kobiet.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Czyli OTWIERAMY PRZEDSZKOLA LATEM Przedszkola po nowemu Zmiana organizacji pracy przedszkoli miejskich.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Podsumowanie kampanii reklamowej HELIO „Boże Narodzenie 2009”
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Sprzedaż produktu lub usługi
Moje szczęście.
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
inim.E Zespół Szkół Ekonomiczno- Gastronomicznych w Żywcu
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia r..
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
“Przemyśl to ...” Kliknij myszkę by oglądnąć slajdy ...
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Etapy tworzenia prezentacji
"Od technika do Europejczyka
Wizytówka Firma uczniowska
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
Znajdowanie liczb pierwszych w zbiorze
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Prezentacja informacji w biznesie
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Mini przedsiębiorstwo
KINO NA OBCASACH.
Zapis prezentacji:

Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT

Profesjonalny doradca 1a Celem kampanii było wykreowanie wizerunku Duluxa jako specjalisty od kolorów

KOMENTARZ LEKTORA 1b Kampania miała na celu pokazanie marki Dulux jako specjalisty, który wie wszystko o łączeniu kolorów. Chcieliśmy wyróżnić markę na tle konkurencji ; pokazać wysoką jakość produktu; …oraz zachęcić konsumentów do eksperymentowania i odkrywania oryginalnych zestawień barw

Kim jest grupa docelowa…? 2a Grupa docelową byli kreatywni i pewni siebie perfekcjoniści, którzy aktywnie poszukują inspiracji, a także informacji na temat urządzania wnętrz Wiem co chcę Produkt musi być wysokiej jakości Szukam prostych rozwiązań Szukam inspiracji

KOMENTARZ LEKTORA 2b Grupą docelową były osoby w wieku 25-49 lat o dochodach powyżej przeciętnej Są to osoby kreatywne, szukające inspiracji i informacji o urządzaniu wnętrz Jednocześnie ceniące wysoką jakość i proste rozwiązania

Romans na ekranie 3a Spoty telewizyjne przedstawiały pieprzne relacje łączące poszczególne kolory z palety barw Duluxa.

KOMENTARZ LEKTORA 3b Pierwszym etapem była ogólnopolska kampania telewizyjna mająca na celu zbudować wysoką świadomość i zainspirować do zmian i eksperymentowania z połączeniem kolorów Spoty przedstawiały romanse łączące poszczególne kolory z palety barw Duluxa, np. Niewinny Róż z Mglistym Porankiem Charakter reklamy wprowadzał widza w pozytywny nastrój

…i romans w rzeczywistości 4a Czy Mglisty Poranek nadal spełnia się w duecie ze Śliwką Węgierką, która oglądała się za Oliwkowym Szykiem? Czy Magnolia i Kwitnący Lotos wciąż tworzą idealną harmonię i co na to wszystko Niewinny Róż? zaskoczenie

KOMENTARZ LEKTORA 4b Przeniesienie treści ze spotów telewizyjnych do rzeczywistości było wielkim zaskoczeniem dla wszystkich osób mających kontakt z akcją Dzięki doskonałej, idealnie dobranej stylizacji i modeli teamy były sexy i wzbudzały duże zainteresowanie Zdziwienie było na tyle duże, że ludzie pytali czy to są prawdziwi, doskonale im znani bohaterowie Przechodnie na ich widok promienieli, prosili o autografy czy wspólne zdjęcia Interakcja z ludźmi wzmocniła pozytywny wizerunek marki

Byliśmy wszędzie 5a Warszawa, Wrocław, Kraków, Trójmiasto, Katowice i Poznań

KOMENTARZ LEKTORA 5b Mieszkańcy największych miast Polski mieli możliwość spotkania na ulicach barwnych bohaterów spotów emitowanych w telewizji Modele stylizowani na aktorów występujących w spotach TV oraz pies wyróżniali się pięknymi kolorami tworząc optymistyczny akcent w popularnych miejscach miast Udowodniliśmy ludziom, że łączenie kolorów może być zabawnym i ekscytującym doświadczeniem Uśmiechnięci ludzie i kolorowe balony Duluxa były w rękach prawie każdej osoby, która znalazła się w okolicach akcji

Efekt – o tak! 6a Kampania utrwaliła pozytywny wizerunek marki Został wygenerowany szeroki Word of Mouth Precyzyjnie dotarliśmy do grupy docelowej – 300 tys osób miało kontakt z marką Kampania Word of Mouth przyczyniła się do wzrostu sprzedaży produktu

KOMENTARZ LEKTORA 6b Kampania w innowacyjny sposób przeniosła treści spotu telewizyjnego do rzeczywistości 300 tys. osób miało kontakt z marką Pokazany został pozytywny wpływ kolorów w szarej miejskiej rzeczywistości Akcja była opisywana w mediach i serwisach branżowych Kampania okazała się też sukcesem dla klienta, który wzmocnił wizerunek marki co w efekcie przełożyło się na zwiększenie sprzedaży