Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

w programie „Uczenie się przez całe życie”
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne 2009/2010 Spotkanie informacyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
Comenius Regio –
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
Informatyka w kształceniu zawodowym ICT in vocational training Kształcenie osób dorosłych w sposób użyteczny, ciekawy oraz odpowiadający potrzebom Making.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Na początku I wieku za czasów Nerona, do końca III wieku n. e
Economy Needs Senior`s Unique and Real Experience ENSURE Przedsiębiorczość wymaga seniorów. Kompetencje i doświadczenie seniorów dla rozwoju gospodarczego.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Klub Przedsiębiorcy. Twórcy projektu Ewa Gołębiowska Dyrektor Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości Anna Kańska – Górniak koordynator Klubu Przedsiębiorcy.
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
MODULE B Prawa autorskie New Media Production Project This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning.
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE ORAZ NAUCZANIE ŁĄCZĄCE TECHNIKI TRADYCYJNE I TECHNIKI ONLINE Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMÓW TELECAD I MOODLE NA POLITECHNICE GDAŃSKIEJ.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.: „Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania,
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
Gra PowerPlayer jako narzędzie dydaktyczne
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Marcin SŁOWIKOWSKI (PIAP) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA (PG)
IN THE SP4CE ERASMUS+ PROJECT
Od koncepcji po prototyp, czyli przychodzi inżynier do lekarza
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
This project has been funded with support the European Commission
Ocena efektów kształcenia i ewaluacja gry PowerPlayer
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Projekty zrealizowane w ZS1
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
TRENER KADR SEKTORA TURYSTYCZNEGO
3D students – dialoGue, democracy,digital
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Zabytki LIZBONY Ryszard Dunikowski Gdańsk,
Zapis prezentacji:

Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA MOODLE MOOCS W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI)   VII Polski MoodleMoot 2016,  19-20 maja 2016 r., Podlesice - Częstochowa Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

SP4CE - wprowadzenie Projekt SP4CE (Partnerstwo strategiczne na rzecz kreatywności i przedsiębiorczości) jest odpowiedzią na potrzeby zidentyfikowane w komunikacie z Brugii w sprawie ściślejszej europejskiej współpracy w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego w latach 2011 - 2020: Poprawa jakości oraz efektywności szkolenia zawodowego, podnoszenie jego atrakcyjności i adekwatności; Zwiększanie kreatywności, innowacyjności oraz przedsiębiorczości.

SP4CE - cele Ustanowienie ścisłej współpracy między partnerami projektu poprzez wymianę nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych. Opracowanie innowacyjnych narzędzi ułatwiających komunikację i wspólne działania studentów, szkół i firm (organizacji biznesowych). Wykorzystanie doświadczeń i rezultatów wybranych projektów programu uczenie się przez całe życie.

SP4CE - rezultaty Portal SP4CE - platforma informatyczna wspierająca proces uczenia się. Koncepcja pedagogiczna wykorzystania platformy SP4CE. Przewodnik dla konsultantów. Przewodnik dla mentorów. Ogólny przewodnik.

SP4CE - partnerzy PIAP - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów (Polska) PRO-MED sp. z o.o. (Polska) IDEC (Grecja) ASTRA (Słowacja) TUKE (Słowacja) TREBAG (Węgry)

SP4CE – strona informacyjna

Zalety Moodle MOOC w SP4CE Darmowy Ogólnodostępny Online Praca we własnym tempie, w wolnym czasie Podniesienie umiejętności obsługi platformy Moodle Możliwość współpracy i wymiany doświadczeń z innymi użytkownikami Moodle

Udział partnerów projektu SP4CE w szkoleniach MOOC Moodle MOOC 7, 1 – 28.11.2015 Teaching with Moodle (Jan), 17.01 – 17.02.2016 Uczestnicy projektu SP4CE otrzymali łącznie 5 certyfikatów ukończenia szkoleń MOOC Na spotkaniu partnerskim w Koszycach przekazano zaproszenie na szkolenie Moodle MOOC 8, 1-30.05.2016

Wykorzystanie MOOC w SP4CE Podniesienie umiejętności posługiwania się systemem LMS Moodle. Stworzenie prototypowej wersji pokojów nauki. Przygotowanie krótkich filmów szkoleniowych dotyczących narzędzi Moodle oraz obsługi pokojów nauki. Testowanie oraz ocena narzędzi Moodle przez 16 uczestników z 4 krajów partnerskich.

Pokoje nauki http://sp4ce.moodle.pl/

Pokoje nauki (PRO-MED, PIAP)

Przykładowy pokój nauki (PRO-MED) This project has been funded with support from the European Commission.

Przykładowy film szkoleniowy opracowany w ramach MM7 https://www.youtube.com/watch?v=ATJcBG9cxJ8

Przykładowy film szkoleniowy opracowany w ramach MM8 https://www.youtube.com/watch?v=ATJcBG9cxJ8

Ocena narzędzi Moodle

„Zamów pokój nauki” Docelowo decyzja wyboru narzędzi wykorzystywanych w pokojach nauki należeć będzie do lokalnych konsultantów oraz nauczycieli, którzy będą mieli możliwość zamawiania wybranej konfiguracji pokoju nauki (m.in. język, sposób zapisów, dostęp dla gości, narzędzia komunikacji).

Portal SP4CE w 5 językach http://sp4ce.eu/

Lokalni administratorzy Administratorzy platformy sp4ce.eu Administratorzy pokojów nauki sp4ce.moodle.pl Name Institution Country Status Anna Czaja PRO-MED Poland Main ADM Dana Palova TUKE Slovakia Local ADM Olga Anagnostaki IDEC Greece Anna Grabowska Jacek Zieliński PIAP Gabriella Kengyel TREBAG Hungary Name Institution Country Status Anna Grabowska PRO-MED Poland Main ADM Dana Palova TUKE Slovakia Local ADM Olga Anagnostaki IDEC Greece Ewa Kozłowska PG Jacek Zieliński PIAP Gabriella Kengyel TREBAG Hungary

Dziękujemy za uwagę, czekamy na pytania ewakozlowska-sopot@wp. pl anka Dziękujemy za uwagę, czekamy na pytania ewakozlowska-sopot@wp.pl anka.grabowska@gmail.com This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.