PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

Teoria inteligencji wielorakich H. Gardnera
Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
Rodzaje inteligencji.
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Wybierając zawód, musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje zainteresowania, wartości, umiejętności, jak i informacje o różnych zawodach.
Interaktywne quizy Hot Potatoes jako forma aktywizacji w nauczaniu języka obcego mgr Mirosław Marchlewski Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
Dojrzałość szkolna dziecka
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Metody pracy z dziećmi w naszym przedszkolu
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
INTELIGENCJE WIELORAKIE wg koncepcji H. Gardnera
Dojrzałość szkolna - czyli gotowość do uczenia się
Miejskie Przedszkole nr 34 im. Jasia i Małgosi w Katowicach
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
„ Klucz do uczenia się” Prezentacja praktycznego wdrażania
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
dr Aldona Kopik mgr Monika Zatorska INTELIGENCJE WIELORAKIE a wspieranie rozwoju dziecka.
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA.
Jak uczyć się szybko i skutecznie?.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Sztuczna Inteligencja
DZIECIĘCE OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ PIERWSZY OŚRODEK ZAINTERESOWAŃ Sprzyja rozwijaniu wszystkich inteligencji, a szczególnie inteligencji: językowej,
doświadczenia drogą do wiedzy"
Przygotowanie dziecka do szkoły
KLOCKOMANIA.
„PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”
Twórcza aktywność dziecka
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży „Józef” w Opolu
Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina
INTELIGENCJE WIELORAKIE a wspieranie rozwoju dziecka
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Moduł 5 Wyznaczanie ścieżki kariery. Na zakończenie tego modułu będziesz posiadał informacje odnośnie:  5.1 Rozpoznania swojego typu inteligencji  5.2.
JAK SIĘ UCZYĆ? ROZPOZNAJEMY SWÓJ STYL UCZENIA SIĘ
INTELIGENCJE WIELORAKIE
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Praktyczne wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu i w szkole Toruń 2016 Magdalena Oleksy- Zborowska Toruń 2016.
Profiler™ Podstawowe informacje Dr Paweł Wójcik Sylwia Pawłowska Sierpień 2016.
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Prezentacja efektów szkolenia Spice Up Your Teaching
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
doświadczenia drogą do wiedzy"
Dlaczego warto czytać dziecku ?
Grupa „Kotki” PODSUMOWANIE PRACY WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNEJ
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Wszyscy jesteśmy zdolni!
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Inteligencja Marta Riess.
WYMARZONY ZAWÓD.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Zapis prezentacji:

PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY

INTELIGENCJA INTERPERSONALNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Lubią i potrafią pracować w grupie        Łatwo nawiązują kontakty z ludźmi        Mają zdolności przywódcze        Są komunikatywne        Są asertywne przy konfrontacji

INTELIGENCJA JĘZYKOWA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Myślą symbolicznie  i lubią czytać                                     Przejrzyście wypowiadają i spisują myśli        Tworzą opowiadania, barwne historie        Uczą się słuchając, czytając, dyskutując        Używają bogatego słownictwa        Szybko uczą się języków obcych       Chętnie i często zadają pytania       Mają znakomitą pamięć

INTELIGENCJA MUZYCZNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Rozumieją świat poprzez rytm i melodię        Potrafią aktywnie słuchać        Łączą muzykę z emocjami        Są wrażliwe na odbiór  dźwięków        Mają poczucie rytmu, lubią śpiewać        Zmieniają w muzykę wszystko, co robią        Uczą się przy muzyce

INTELIGENCJA WIZUALNO-PRZESTRZENNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Są twórcze i pomysłowe        Doskonale orientują się w przestrzeni  trójwymiarowej        Wiernie odtwarzają w pamięci obrazy        Dużo rysują oraz dobrze konstruują        Czytają mapy, tabele i diagramy        Mają bogatą wyobraźnię, są wrażliwe       Mają rozwinięty zmysł dotyku

INTELIGENCJA RUCHOWA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Wykorzystują ruch w sposób celowy        Mają wyczucie czasu i przestrzeni        Są uzdolnione manualnie        Mają dobrą koordynację ruchową        Lubią wycieczki i zajęcia w terenie

INTELIGENCJA INTRAPERSONALNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:       Lubią pracować samodzielnie       Znają własne mocne strony       Budują wewnętrzną motywację       Poszukują odpowiedzi na trudne pytania

INTELIGENCJA MUZYCZNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Rozumieją świat poprzez rytm i melodię        Potrafią aktywnie słuchać        Łączą muzykę z emocjami        Są wrażliwe na odbiór  dźwięków        Mają poczucie rytmu, lubią śpiewać        Zmieniają w muzykę wszystko, co robią        Uczą się przy muzyce

INTELIGENCJA JĘZYKOWA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Myślą symbolicznie  i lubią czytać                                     Przejrzyście wypowiadają i spisują myśli        Tworzą opowiadania, barwne historie        Uczą się słuchając, czytając, dyskutując        Używają bogatego słownictwa        Szybko uczą się języków obcych       Chętnie i często zadają pytania       Mają znakomitą pamięć

ZAPRASZAMY NA PRZERWĘ

INTELIGENCJA PRZYRODNICZA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Rozumieją świat roślin i zwierząt        Rozpoznają i kategoryzują obiekty przyrody        Dostrzegają wzorce funkcjonujące w naturze         Lubią przebywać na świeżym powietrzu        Kochają przyrodę, pasjonują się ekologią        Klasyfikują przedmioty w hierarchie

INTELIGENCJA MUZYCZNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Rozumieją świat poprzez rytm i melodię        Potrafią aktywnie słuchać        Łączą muzykę z emocjami        Są wrażliwe na odbiór  dźwięków        Mają poczucie rytmu, lubią śpiewać        Zmieniają w muzykę wszystko, co robią        Uczą się przy muzyce

INTELIGENCJA JĘZYKOWA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Myślą symbolicznie  i lubią czytać                                     Przejrzyście wypowiadają i spisują myśli        Tworzą opowiadania, barwne historie        Uczą się słuchając, czytając, dyskutując        Używają bogatego słownictwa        Szybko uczą się języków obcych       Chętnie i często zadają pytania       Mają znakomitą pamięć

INTELIGENCJA INTERPERSONALNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Lubią i potrafią pracować w grupie        Łatwo nawiązują kontakty z ludźmi        Mają zdolności przywódcze        Są komunikatywne        Są asertywne przy konfrontacji

MATEMATYCZNO-LOGICZNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:         Mają uzdolnienia matematyczne        Lubią porządek i precyzyjne instrukcje, są dokładne i zorganizowane        Są konkretne i dociekliwe, dążą do osiągnięcia celu        Badają i zbierają informacje        Lubią gry, łamigłówki, zagadki        Potrafią rozwiązywać problemy        Umiejętnie szeregują, klasyfikują  i wnioskują

INTELIGENCJA WIZUALNO-PRZESTRZENNA Dzieci z przewagą tej inteligencji:        Są twórcze i pomysłowe        Doskonale orientują się w przestrzeni  trójwymiarowej        Wiernie odtwarzają w pamięci obrazy        Dużo rysują oraz dobrze konstruują        Czytają mapy, tabele i diagramy        Mają bogatą wyobraźnię, są wrażliwe       Mają rozwinięty zmysł dotyku