Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Donald M. McCloskey The Rhetoric of Economics Kuba Kościelski.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Profesjonalizacja branży eventowej
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Oczekiwania odbiorców Zadania stawiane przez hotelarzy
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Facebook w Biznesie.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Poznaj… nowy, ulepszony… e-katalog.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
W W W Łukasz Stochniał.
W edukacji.
KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk.
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Reguły zarządzania zespołem. Zespoły projektowe bardzo często zawodzą jeśli chodzi o ustalenie wspólnej stratrgii zarządzania grupą, która to definiuje.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
W mediach społecznościowych Kryzys. Każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci Z każdego miejsca na świecie możemy skomentować, wyrazić opinię czy.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Metody komunikacji międzyludzkiej
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
W YKORZYSTANIE PARAFIALNYCH STRON INTERNETOWYCH w promocji Światowych Dni Młodzieży.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia. Stan obecny Przegląd witryn urzędów Różnorodność i standaryzacja.
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Pierwsza kompleksowa platforma handlowo - aukcyjna 1.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Ideas Loading Program grantowy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Facebook dla organizacji lokalnych – podstawy Ryszard Łuczyn
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
czwarte spotkanie Zespołu
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Wstęp do Informatyki - Wykład 14
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek

Jak korzystamy z social media Odkrywamy nowe firmy, produkty, usługi Weryfikujemy wiarygodność podmiotów Szukamy i dzielimy się opiniami Szukamy informacji kontaktowych Oczekujemy wysokiego poziomu obsługi klienta Podejmujemy decyzje zakupowe

Klucz analizy strony Czytelność avatara w wersji „mini” Nazwa strony Przyjazny adres URL Prawidłowy rozmiar cover photo Odpowiednie wykorzystanie cover photo Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik Czytelność avatara w wersji „mini” Prawidłowa kategoria strony i opis Wartościowa sekcja „Polubione przez tę stronę” Różnorodność publikowanych typów wpisów Targetowanie wpisów Duże miniatury we wpisach z linkami Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik

Klucz analizy strony Wykorzystanie „przypiętych” wpisów Wpisy z Call To Action Wykorzystanie cykli tematycznych Otwartość na fanów Możliwość wysłania wiadomości prywatnej Wysoka responsywność Proaktywność administratora Zgodność konkursów z regulaminem FB Zaangażowanie na poziomie >5% Dopasowanie godzin publikacji Podział komunikacji 70-20-10

Typ wpisu, a zasięg organiczny VIDEO 8,7% STATUS 5,8% LINK 5,3 % FOTO 3,7 % FACEBOOK LIVE 9,1 %

Jak wygenerować zasięg organiczny Więcej wpisów Wysoka jakość treści Stworzenie społeczności Nie automatyzuj wszystkiego Nie ograniczaj się do promowania swoich produktów i usług Świeży kontent, czyli mamy coś czego nie mają inni Stwórz grupę Współpracuj z innymi fanpage Zadawaj pytania Facebook live

Zasięg organiczny c.d. Postuj w weekendy święta i w wakacje!! Odnoś się do bieżących wydarzeń …….analizuj statystyki i…..BĄDŹ KONSEKWENTNY

Kiedy firma dzieli się contentem, najbardziej doceniasz gdy jest…. Użyteczny- rozrywkowy i/lub inspiracyjny Informacyjny Pozwalające na rozwój i poszerzenie wiedzy Rozwój osobisty Rozrywkowy Zdobywanie wiedzy Relacyjny

a zatem…… 90% informacji dostarczanych do mózgu to treści wizualne. Są one przetwarzane 60 000 razy szybciej niż treści tekstowe!!!!!!

Zasady publikacji Długość wpisów od 80 do 500 znaków (maksymalnie 4-5 linijek) Wezwanie do działania w treści wpisu CTA Pytania i zachęcenie do dyskusji w treści wpisu Różnorodność publikowanych formatów Budowanie społeczności Dobór tematyki istotnej dla grupy docelowej – content marketing Wykorzystanie trendów i popularnych tematów – Real- time marketing

Zasady publikacji Łączenie ze sobą różnych typów wpisów (np. grafika + link w opisie) „Żebrolajki” Bezcelowe wezwania do udostępnienia Wpisy jedynie sprzedażowe

Kryzysy Zawsze dziękuj osobie opiniującej Zawsze odpowiadaj na negatywne opinie Nie kłóć się z internautami Nie bój się przeprosić (jeśli opinia jest prawdziwa) Odpowiadając na negatywną opinię zacznij od pozytywów Napraw problem i opowiedz jak to zrobiłeś (publicznie) Spróbuj przekierować rozmowę na prywatny kanał (informacje o rozwiązaniu podaj do wiadomości publicznej)

Facebook vs www+ piksel FB

Dziękuję 