Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk."— Zapis prezentacji:

1

2 KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk

3 KATEGORIE KONKURSOWE 1.Reklama prasowa 2. Gadżet promocyjny 3. Promocja międzynarodowa 4. Serwis rekrutacyjny 5. Fanpage uczelni

4  nowatorstwo pomysłu  spójność z hasłem i wartościami uczelni  czytelność i przyjazny charakter narzędzia  estetyka i wartość artystyczna wykonania KRYTERIA OCENY

5 Warto docenić próbę wyjścia poza zwykłą informację. Katarzyna Dragović

6 Reklama prasowa jest tu punktem wyjścia do szerszego projektu realizowanego w Internecie. Jako zachęta do wejścia na stronę zaciekawia, m.in. przez powoływanie się na absolwentów uczelni pełniących obecnie wysokie funkcje w firmach bądź urzędach. Prosta i spójna z wizerunkiem uczelni budowanym w innych kanałach. Jacek Szlak

7 Spójna wizualnie, ciekawie opowiada o kierunkach ustami prowadzących. Solidna robota. Katarzyna Dragović

8 REKLAMA PRASOWA 1. MIEJSCE: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

9 REKLAMA PRASOWA 2. MIEJSCE: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

10 REKLAMA PRASOWA 3. MIEJSCE: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

11 Pomysłowe, wielowymiarowe doskonale współgrające z całą kampanią promocyjną. Prof. dr hab. Jan Garlicki

12 Bardzo dobry przykład wykorzystania RTM do promocji własnej marki. Jabłka były we wrześniu gorącym tematem, a sam gadżet idealnie pasuje do hasła uczelni. Proste, zapamiętywalne i inne. Paweł Tkaczyk

13 GADŻET PROMOCYJNY 1. MIEJSCE: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

14 GADŻET PROMOCYJNY 2. MIEJSCE: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

15 Dobry pomysł z 21 powodami by studiować w Łazarskim, serwis zachęca do wejścia dalej. Przyjazne dla studenckiego oka. Katarzyna Dragović

16 Dobrze zaprojektowany katalog, przejrzysty, dużo cennych informacji. Katarzyna Dragović

17 Folder "University of Silesia - Meeting Point": nowoczesny, elegancki, przejrzysty; dobrze dobrane, duże zdjęcia; wszystkie niezbędne informacje - naprawdę zachęca; nic dodać, nic ująć. Przemysław Siwiński

18 PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 1. MIEJSCE: Uniwersytet Śląski w Katowicach

19 PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 2. MIEJSCE: Politechnika Gdańska

20 PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA 3. MIEJSCE: Uczelnia Łazarskiego

21 Serwis w przejrzysty sposób prowadzi kandydata przez rekrutację na studia. Jacek Szlak

22 Dobry projekt, utrzymany w minimalistycznej formie i wykorzystujący część najnowszych trendów (jak ghost buttony). Strona jest też dostatecznie intuicyjna. Plusem jest responsywność. Czy "Przyszłość"? Nie wiem? Ale na pewno teraźniejszość. Paweł Tkaczyk

23 Dobrze przygotowany serwis rekrutacyjny, spójny graficznie, serwujący konkretne informacje, ułatwiający życie kandydatom. Katarzyna Dragović

24 SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 1. MIEJSCE: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

25 SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 2. MIEJSCE: Uniwersytet Łódzki

26 SERWIS REKRUTACYJNY UCZELNI 3. MIEJSCE: Politechnika Wrocławska

27 Ponad 16 tys. polubień, kilka statusów dziennie - wiadomości z życia uczelni i nie tylko. Prężnie i poprawnie. Przemysław Siwiński

28 Wysoka ocena za przypięty w czasie rekrutacji wpis na Facebooku, pod którym kandydaci mogli zadawać pytania, na które odpowiadały osoby odpowiedzialne za proces rekrutacji. Takie FAQ tworzone oddolnie warte jest docenienia. Jacek Szlak

29 Świetna i angażująca kampania rekrutacyjna. Pomocna przyszłym studentom i oswajająca z otoczeniem uczelni. Jacek Szlak

30 FANPAGE UCZELNI 1. MIEJSCE: Politechnika Warszawska

31 FANPAGE UCZELNI 2. MIEJSCE: Uniwersytet Jagielloński

32 FANPAGE UCZELNI 3. MIEJSCE: Politechnika Krakowska

33 POWERED BY PWr – Nie ma szczęścia, jest matematyka. POWERED BY PWr – Nie ma miłości, jest chemia. POWERED BY PWr – Nie ma cudów, jest fizyka. Kapitalne, kreatywne hasła rekrutacyjne, świetnie oddające profil uczelni. Kapituła Konkursu

34 NAGRODA SPECJALNA Politechnika Wrocławska

35 GRATULUJEMY!


Pobierz ppt "KAPITUŁA KONKURSU Katarzyna Dragović prof. dr hab. Jan Garlicki Natalia Hatalska Jacek Szlak Przemysław Siwiński Paweł Tkaczyk."

Podobne prezentacje


Reklamy Google