Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Advertisements

Efekty kluczowych działań i form wsparcia
Wojewódzki program wyrównywania szans i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
innowacyjna wielkopolska
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna
STEPNICKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA NIE TYLKO DLA ORŁÓW
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Praktyczne oblicze zarządzania i promocji turystyki w Polsce – wybrane dobre praktyki dr Elżbieta Wąsowicz-Zaborek – Wiceprezes Polskiej Organizacji.
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju.
Śląski System Informacji Turystycznej
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Krajowa Sieć Leader + Utworzenie i zamierzenia Krajowej Sieci Leader+
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Uzupełnienie Programu zatwierdzone przez Komitet Monitorujący ZPORR w dniu 16 kwietnia 2004 r.
K rajowa S ieć O bszarów W iejskich na Dolnym Śląsku Paweł Czyszczoń Dyrektor Wydziału Rozwoju Obszarów Wiejskich Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU Warszawa, 25 października 2011
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemi Tarnowskiej TAK czy NIE? Marcin Pałach, Tarnów
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
WYMIANA DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE CSR BRANŻY MASZYNOWEJ Z POLSKI I BUŁGARII PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Katarzyna Sobierajska
SIDE- CLUSTER liderem ekoprzedsiębiorczości Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
CTO – Karaibska organizacja turystyczna.
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ EKONOMIA SPOŁECZNA.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Projekt „Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej”
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Paczków dnia r..
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Rynki strategiczne W oparciu o „ Marketingową Strategię Polski w sektorze turystyki w 2009 roku priorytetowa działalność w zakresie promocji jest na rynku brytyjskim oraz rynkach niemieckim i japońskim. Głównym tematem wspólnej kampanii wizerunkowej będzie „ atmosfera miast”- turystyka w miastach Komplementarnym produktem turystycznym lubuskiego „ Wielka Ucieczka”, „ Zielona kraina zabawy i wina”…………………….. Obszarem docelowym rynek brytyjski, niemiecki,……… Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Rynki strategiczne Ważnymi rynkami dla promocji turystycznej będą nadal rynki: ukraiński i rosyjski, ze względu na rosnące zainteresowanie naszym krajem i województwem, turystów z tychże państw. Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Rynki strategiczne Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Organizacji Turystycznej W 2009 roku region lubuski promuje się pod hasłem: „Kochaj LUBUSKIE” Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej W roku 2009 zostaną podjęte przez LOTUR następujące działania: Certyfikacja turystyczna produktów regionalnych Regionalny Konkurs na najlepszy produkt turystyczny Konkurs na „ Najlepszą Europejską destynację- EDEN” „Turystyczna Pamiątka z Regionu” Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie rozwoju i zarządzania produktem turystycznym- szkolenia Promocja i wdrażanie zasad kategoryzacji punktów informacji turystycznej na poziomie regionalnym i lokalnym Przeprowadzenie szkoleń i tworzenie baz danych na poziomie regionalnym z zakresu ogólnopolskiego systemu informacji turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Działania w zakresie promocji produktów, takich jak: Produkty z certyfikatem POT; Ścieżki rowerowe; Agroturystyka i ekoturystyka; Tworzenie i kreowanie nowych produktów turystycznych Pomoc w utworzeniu nowych Lokalnych Organizacji Turystycznych Pomoc przy tworzeniu nowych punktów Informacji Turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Kontynuacja współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi w ramach Forum Regionów i Forum Miast Działania związane z wdrażaniem „Strategii Rozwoju Turystyki Województwa Lubuskiego”; Przeprowadzanie podczas targów badań marketingowych dotyczących ziemi lubuskiej; Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Redagowanie newsletter’a o działaniach produktowo- promocyjnych Cykliczne redagowanie i dystrybuowanie z wyprzedzeniem miesięcznym kalendarza bieżących imprez turystyczno- kulturalno- sportowych oraz imprez priorytetowych dla wspólnej promocji regionu z wyprzedzeniem 8- miesięcznym Uzupełnianie treści merytorycznych narodowego portalu www.polad.travel Pozyskiwanie do współpracy podmiotów regionalnych redagowanie treści w ramach portalu www.zarabiajnaturystyce.pl Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Współrealizacja podróży studyjnych touroperatorów i dziennikarzy zagranicznych w ramach promocji regionu jako destynacji turystycznej Prowadzenie działań wspierających na rzecz promocji, rozwoju i bieżącego utrzymania oznakowania turystycznego dróg Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Organizacja szkoleń dla przedstawicieli branży turystycznej; Organizacja Study-Tour po Ziemi Lubuskiej dla dziennikarzy z kraju i zagranicy; Wydanie materiałów promujących walory turystyczne województwa lubuskiego: Informator turystyczny Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Podpisanie porozumień pomiędzy POT i LOTUR, poszukiwanie nowych członków; Pozyskiwanie środków finansowych z zewnątrz; Wnioskowanie o dotację przedsięwzięć LOTUR; Kontynuacja współpracy ze Stowarzyszeniami Dolnych Łużyc, Spreewaldu, oraz DPE z Cottbus Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej W ROKU 2009 LUBUSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA UCZESTNICZYĆ BĘDZIE W NASTĘPUJĄCYCH TARGACH TURYSTYCZNYCH: Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

UDZIAŁ W TARGACH TURYSTYCZNYCH Międzynarodowe Targi Turystyczne Caravan Motor Touristik Stuttgart 17.01-25.01.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne Salzburg 20-22.02.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne „SALON DES VACANCES” – Bruksela, 5.02-9.02.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne „Reisen” Hamburg 4.02- 8.02.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne UTAZAS Budapeszt 26.02-01.03.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne „ITB 2009” – Berlin, 11.03- 15.03.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne „MITT 2009” – Moskwa, 18.03-21.03.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsav Warszawa wrzesień 2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne Touristik& Caravaning Lipsk 18.11-22.11.2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne „WTM” – Londyn, listopad Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

LOKALNE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE LOT Skwierzyna LOT Lubrza LOT Wschowa LOT Łuk Mużakowa Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna

BUDŻET LUBUSKIEJ REGIONALNEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ Planowany budżet LOTur na 2009 rok wynosi ok. 160 tys. PLN Głównym źródłem przychodów LOTUR są składki członkowskie, Lubuska REGIONALNA Organizacja Turystyczna

Dziękuję za uwagę www.lotur.eu Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna