ZKM przypomnienie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.
Strategie Marketingowe w Internecie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Promocja jako element marketingu mix
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Katedra Marketingu Usług
Kampania wizerunkowa mBanku
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Promocja jako element marketingu mix
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
MARKETING MIX CYKL ŻYCIA PRODUKTU Opracowała: Grażyna Nowak.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Historia sukcesu Inteligo - case study
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003.
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Strategia Promocji.
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na rynku.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Technik Organizacji Reklamy
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Reklama społeczna Co to jest?.
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Zintegrowana komunikacja marketingowa
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
TECHNIK HANDLOWIEC.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zintegrowane systemy informatyczne
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
HOOP - Dzień Przytulania
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
MÓJ ZAWÓD.
NESCAFE Budzik w iPhone
dr hab. Grzegorz Leszczyński
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Publiczne prawo konkurencji
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

ZKM przypomnienie

Zintegrowane komunikowanie marketingowe Celowy proces: Od brandingu po zachowania konsumenckie Zintegrowane czyli jakie? http://www.youtube.com/watch?v=QPr0iRKQ7IM

Elementy ZKM Wiedza o konsumencie Spójność komunikacji Big idea, czyli…? Zintegrowane narzędzia komunikacji marketingowej

Narzędzia ZKM Klasyczny podział Reklama Internet PR Merchandising Promocja sprzedaży Opakowania Obsługa klienta Techniki sprzedaży Przekazy osobiste Sponsoring Marketing bezpośredni Targi Jak w modelach komunikacji perswazyjnej: AIDA, Kompilacja za http://marketingcommunique.blogspot.com/2012/11/the-communication-process.html

Dodatkowo: Media własne Media kupione Media pozyskane (earned) Zmiana znaczenia poszczególnych  zmiana budżetów, zmiana roli kreacji i badań

Ćwiczenie Kiedyś była taka reklama… http://www.youtube.com/watch?v=F-2CcVPkL6E http://www.youtube.com/watch?v=lQhYPSHpDJU Manuel: http://www.youtube.com/watch?v=G3fBco2saOo, http://www.youtube.com/watch?v=sgGcw3fp_GM Wymyślcie akcję związaną z tym konceptem, prowadzącą do earning media Cel: maksymalizacja komunikacji marki, budżet nieokreślony

ZKM na przykładach Momenty integracji Narzędzia Kampanie Przekaz a branding Treść Styl, forma, ton Środki a branding Media Akcje specjalne POS Środki a promocje sprzedaży Reklama PR Promocja sprzedaży Techniki sprzedaży Sponsoring Targi Internet Merchandising Opakowania Obsługa klienta Przekazy osobiste Marketing bezpośredni Pascal contra Okrasa Piąty stadion

ZKM i nasze ulubione piwo – ćwiczenie Kampania reklamowa a punkty styczne i promocja sprzedaży

Podsumowanie ćwiczenia Gdzie rwie się komunikacja? Skąd się biorą zagrożenia?