ZKM przypomnienie
Zintegrowane komunikowanie marketingowe Celowy proces: Od brandingu po zachowania konsumenckie Zintegrowane czyli jakie? http://www.youtube.com/watch?v=QPr0iRKQ7IM
Elementy ZKM Wiedza o konsumencie Spójność komunikacji Big idea, czyli…? Zintegrowane narzędzia komunikacji marketingowej
Narzędzia ZKM Klasyczny podział Reklama Internet PR Merchandising Promocja sprzedaży Opakowania Obsługa klienta Techniki sprzedaży Przekazy osobiste Sponsoring Marketing bezpośredni Targi Jak w modelach komunikacji perswazyjnej: AIDA, Kompilacja za http://marketingcommunique.blogspot.com/2012/11/the-communication-process.html
Dodatkowo: Media własne Media kupione Media pozyskane (earned) Zmiana znaczenia poszczególnych zmiana budżetów, zmiana roli kreacji i badań
Ćwiczenie Kiedyś była taka reklama… http://www.youtube.com/watch?v=F-2CcVPkL6E http://www.youtube.com/watch?v=lQhYPSHpDJU Manuel: http://www.youtube.com/watch?v=G3fBco2saOo, http://www.youtube.com/watch?v=sgGcw3fp_GM Wymyślcie akcję związaną z tym konceptem, prowadzącą do earning media Cel: maksymalizacja komunikacji marki, budżet nieokreślony
ZKM na przykładach Momenty integracji Narzędzia Kampanie Przekaz a branding Treść Styl, forma, ton Środki a branding Media Akcje specjalne POS Środki a promocje sprzedaży Reklama PR Promocja sprzedaży Techniki sprzedaży Sponsoring Targi Internet Merchandising Opakowania Obsługa klienta Przekazy osobiste Marketing bezpośredni Pascal contra Okrasa Piąty stadion
ZKM i nasze ulubione piwo – ćwiczenie Kampania reklamowa a punkty styczne i promocja sprzedaży
Podsumowanie ćwiczenia Gdzie rwie się komunikacja? Skąd się biorą zagrożenia?