Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
1 Zaopatrzenie w gaz ziemny podmiotów funkcjonujących w północnej części gminy Pełczyce Prezentacja projektu 24 marca 2010.
Działania w zakresie rewitalizacji służące realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Urząd Marszałkowski.
Usprawnienie połączenia miasta Mielca od strony zachodniej w kierunku autostrady A-4 Mielec,
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
INNOWACJE I PATENTY Innowacje i nowe technologie - przykład - Gepardy Biznesu Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego.
Oferta pożyczkowa FUNDUSZU GÓRNOŚLĄSKIEGO S.A. w Katowicach w Katowicach.
Poręczenie jako instrument wspierający rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności na Mazowszu 9. Grudzień, 2015r.
Zachodnia obwodnica Białegostoku OBWODNICA MIEJSKA Gen. F. Kleeberga, Gen. St. Maczka, Gen. Wł. Andersa wraz z przedłużeniem do Baranowickiej, K. Ciołkowskiego,
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
VIII Posiedzenie Podlaskiego Komitetu Monitorującego Kontrakt Wojewódzki Podlaski Urząd Wojewódzki | Białystok | Luty 2006 Projekt współfinansowany przez.
Aktywność w pozyskiwaniu środków unijnych w Powiecie Leszczyńskim
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Stan wdrażania projektów kluczowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Departament Zarządzania Programami.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Informacja na temat procedury wyboru projektów indywidualnych umieszczonych w Indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych Regionalnego Programu.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Jak to z przedszkolami w Piastowie bywało Od Skorupki do Godebskiego.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
Inwestycje drogowe Miasta Białegostoku - aktualności.
Informacja o wykonaniu budżetu powiatu kluczborskiego za 2013 rok.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE W TRYBIE KONKURSOWYM NA 2016 ROK.
X Posiedzenie Podlaskiego Komitetu Monitorującego Kontrakt Wojewódzki Białystok, 8 maja 2006 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską oraz Budżet.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
Obszar Metropolitalny Gdańsk–Gdynia–Sopot Związek Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ostrołęckiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Ostrołęka,
PLANOWANE INWESTYCJE W EDUKACJI FINANSOWANE Z FUNDUSZY UNIJNYCH Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich Milicz, r.
Realizacja inwestycji z Programu Budowy Dróg Krajowych
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Dofinansowanie UE [PLN]
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
Omówienie zmian w regulaminie konkursu w ramach działania 4. 2
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER MIĘDZYRZEC PODL.
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Zajęcia przygotowujące do matury rozszerzonej z matematyki
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur w 2017 roku
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Transportowy alarm dla Mazowsza
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Postęp wdrażania RPO WSL
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Rządowy Program na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur w latach 2016 – 2018
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinkach:
Stan realizacji RPO WM wg stanu na r.
Psychiatria dzieci i młodzieży
Informacja Burmistrza Tłuszcza w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych w kadencji 2014 – 2018.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
WAŻNE INWESTYCJE GMINNE ZREALIZOWANE w ROKu 2018
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r. INWESTYCJE DROGOWE REGIONU JAKO PRZEDSIĘWZIĘCIA KOMPLEMENTARNE DLA DRÓG KRAJOWYCH I ICH WĘZŁÓW Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.

Sieć dróg wojewódzkich Obecnie to: 34 ciągi drogowe: klasy Z (zbiorcze), G (główne) i 1 klasy GP (główna ruchu przyspieszonego) 1275,412 km dróg, głównie jednojezdniowych 155 obiektów mostowych o długości ponad 3,0 km w tym: 150 mostów 3 wiadukty 2 kładki przeszło 1100 przepustów o długości ponad 14,0 km

na sieci dróg krajowych i wojewódzkich Średni dobowy ruch na sieci dróg krajowych i wojewódzkich LEGENDA obciążenie dróg krajowych obciążenie dróg wojewódzkich

Aktualne potrzeby inwestycyjne W celu doprowadzenia istniejącej sieci drogowej do oczekiwanych standardów - przebudowy, rozbudowy lub budowy (obwodnice) wymaga na dzień dzisiejszy co najmniej 550 km dróg wojewódzkich, a szacunkowy koszt tych przedsięwzięć to kwota 2,4 mld zł. Dalszych 150 km dróg potrzebuje remontów kapitalnych lub odnów, których wartość szacowana jest na kwotę około 80 mln zł.

Podstawa interwencji Strategia Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020 cel strategiczny: powiązania krajowe i międzynarodowe cel operacyjny: Podniesienie zewnętrznej i wewnętrznej dostępności komunikacyjnej regionu (usuwanie tzw. „wąskich gardeł”) Regionalny plan transportowy województwa podlaskiego na lata 2014 – 2020

Dostępność komunikacyjna województwa podlaskiego zdeterminowana jest przebiegiem paneuropejskich korytarzy transportowych i zasięgiem sieci TEN-T.

Planowana sieć TEN-T (bazowa i uzupełniająca) w województwie podlaskim na tle układu dróg krajowych i wojewódzkich

W związku z powyższym rozwój sieci dróg o znaczeniu regionalnym (wojewódzkich) przebiega przede wszystkim w kierunku tworzenia powiązań komunikacyjnych z siecią TEN-T, zarówno bezpośrednich (w węzłach), jak i poprzez układ istniejących dróg krajowych.

Taki kierunek interwencji pośrednio obowiązywał w poprzednim okresie programowania na lata 2007-2013 rozliczanym do końca roku 2015, a obecnie został wskazany, jako jeden z podstawowych, w Regionalnym Planie Transportowym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Oto przykłady projektów drogowych wpisujących się w ten kierunek.

Projekty drogowe zrealizowane w latach 2007-2015 (RPOWP)

Tykocin – Jeżewo Stare - przebudowa DW 671 Długość: 6,38 km Koszt: 19,92 mln zł

Tykocin – Jeżewo Stare - przebudowa DW 671 (połączenie z S8 – węzeł Jeżewo)

Malinówka – Zielone Kamedulskie - Przebudowa DW 653 Długość: 14,66 km Koszt: 37,22 mln zł

Malinówka – Zielone Kamedulskie - przebudowa DW 653 (połączenie z realizowaną S61 – węzeł Suwałki Zachód)

Ostrożany - Siemiatycze - przebudowa DW 690 Długość: 16,1 km Koszt: 60,34 mln zł

Ostrożany – Siemiatycze - przebudowa DW 690 (połączenie z planowaną obwodnicą Siemiatycz w ciągu S19 – węzeł Siemiatycze Północ)

Projekty drogowe planowane do realizacji w latach 2014 – 2020 w ramach RPOWP

Dąbrowa Białostocka – Sokółka – przebudowa DW673 (połączenie z planowaną S19 – węzeł Sokółka) długość: 27 km, koszt: 110 mln zł

Łomża - Śniadowo– przebudowa DW677 (powiązanie z projektowaną obwodnicą Łomży w ciągu S61) długość: 10,7 km, koszt: 40 mln zł

Nowogród - Łomża – przebudowa DW645 (połączenie z projektowaną obwodnicą Łomży w ciągu S61 – węzeł Nowogród) długość: 10,2 km, koszt: 40 mln zł

Łomża - Mężenin – przebudowa DW679 (połączenie z S8 – węzeł Mężenin) długość: 29,6 km, koszt: 90 mln zł

Granica województwa - Suwałki – przebudowa DW652 (powiązanie z obwodnicą Suwałk w ciągu S61 przez łącznik do węzła Suwałki Zachód) długość: 27,7 km, koszt: 86 mln zł

Projekty drogowe planowane do realizacji w latach 2014 – 2020 w ramach POPW

Kleosin - Markowszczyzna – przebudowa DW678 (połączenie z projektowaną Południową Obwodnicą Białegostoku w ciągu S19 – węzeł Księżyno) długość: 6,65 km, koszt: 140 mln zł

Łapy – Markowszczyzna – przebudowa DW682 (powiązanie z projektowaną Południową Obwodnicą Białegostoku w ciągu S19) długość: 14 km, koszt: 229 mln zł

Przebudowa skrzyżowania DK8 z DW676 - węzeł Porosły (powiązanie z DK8 i dalej z S8 – węzeł Białystok Zachód) długość: 3,7 km, koszt: 120 mln zł

Dziękuję za uwagę