Katedra Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zielona Góra, Plac Słowiański 9 tel (95), fax
Advertisements

Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
 TECHNIK EKONOMISTA  TECHNIK LOGISTYK  TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ  TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY...Zawsze szczytami chodzić nie będziesz, ale co zdobędziesz,
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
2013 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – Narzędzia wsparcia prowadzenia działalności międzynarodowej Kaliningrad, 24 czerwca 2013 r. Aleksandra.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
„Środki unijne na rozwój przedsiębiorczości.” Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile Łobżenica, r.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Marcin Łata Dyrektor Departamentu Konkurencyjności i Innowacyjności Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Departament Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem Oddział Wielofunkcyjnego Rozwoju Wsi i Żywności Wysokiej.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Ekoefektywność – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT Marta Bocianowska Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju.
Janusz Witkowski GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY Gdynia, marca 2016 roku Rola statystyki publicznej w społeczeństwie 1 Ogólnopolska konferencja naukowa.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 5 kwietnia 2016 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
I co dalej z TRIZ? KIELCE, 16 GRUDNIA 2013 r. Łukasz Syska – Koordynator Projektu „ Akademia TRIZ dla biznesu” Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
SPEED UP Praktyki na rzecz wspierania ekosystemów sprzyjających przedsiębiorczości w rozwoju polityki miejskiej OFERTA PARTNERSKA.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI HOTELARSTWO
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Działania MCPS na rzecz rozwoju ekonomii społecznej II posiedzenie Mazowieckiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
Prezentacja Katedry Turystyki
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Głubczyce do roku 2020
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Pomorski Broker Eksportowy
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLITECHNIKA ŚLĄSKA ZABRZE, UL. ROOSEVELTA
Wykorzystanie środków unijnych przez powiat działdowski w ramach RPO WiM na lata Planowane nabory w nowej perspektywie Departament.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi, Wydział Zarządzania RPO Nowa perspektywa finansowa Wstępny zarys RPO
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Prawo finansów publicznych
FIZOZ – II st. „Gospodarowanie zasobami w ochronie zdrowia”
Zarządzanie w ochronie zdrowia
Wzmacnianie potencjału rozwoju w wymiarze lokalnym i regionalnym
Specjalność: MARKETING
Kierunek: Zarządzanie
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Promotorzy prac magisterskich
Województwa Podlaskiego
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Międzynarodowy Rynek Pracy
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
„Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w Regionie Świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego.
„ Taki mały, taki duży może wolontariuszem być- ferie z międzypokoleniowym wolontariatem w tle”. „Projekt realizowany przy wsparciu Fundacji Orange w ramach.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Małopolski Festiwal Innowacji
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Zapis prezentacji:

Katedra Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa Kierownik Katedry Prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska 2016

2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Zakłady w Katedrze Zakład Komunikowania Społecznego i Doradztwa Zakład Turystyki i Rozwoju Wsi Zakład Organizacji i Ekonomiki Edukacji 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Zakład Komunikowania Społecznego i Doradztwa Kierownik: Dr inż. Ewa Jaska Pracownicy: Dr inż. Anna Parzonko Dr inż. Agnieszka Werenowska Dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa Dr Michał Roman 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Zakład Turystyki i Rozwoju Wsi Kierownik: Dr hab. Krystyna Krzyżanowska – prof. SGGW Pracownicy: Dr inż. Agata Balińska Dr inż. Anna Sieczko Dr Jan Zawadka 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Zakład Organizacji i Ekonomiki Edukacji Kierownik: Dr hab. Iwona Kowalska– prof. SGGW Pracownicy: Dr Joanna Dmitruk Dr Marcin Ratajczak Dr inż. Ewa Stawicka 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Badania naukowe realizowane w Katedrze Społeczno-ekonomiczne funkcje środków masowego przekazu Polityka komunikacyjna w przedsiębiorstwie Public relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa Rola komunikowania w doradztwie 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Badania naukowe realizowane w Katedrze Rodzaje doradztwa (rolnośrodowiskowe, ekologiczne, agroturystyczne, personalne, zawodowe) Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju turystyki Turystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich Produkty regionalne i lokalne jako przejaw dziedzictwa kulturowego wsi 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Badania naukowe realizowane w Katedrze Przedsiębiorczość na terenach wiejskich (rolnicza, pozarolnicza, zespołowa, MŚP) Innowacje w agrobiznesie Odnawialne źródła energii i ich zastosowanie Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw Kapitał ludzki w rolnictwie i na obszarach wiejskich Finanse publiczne, w tym projekty UE Finansowanie edukacji 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Oferta Katedry dotyczy następujących specjalności ZARZĄDZANIE 1. Zarządzanie Edukacją i Doradztwem 2. Zarządzanie Jakością 3. Zarządzanie i Marketing w Turystyce 4. Zarządzanie i Marketing w Przedsiębiorstwie 5. Zarządzanie Rozwojem Regionalnym i Lokalnym 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Oferta Katedry dotyczy następujących specjalności EKONOMIA 1. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw 2. Organizacja i Ekonomika Agrobiznesu 3. Rozwój Wsi i Rolnictwa 4. Gospodarka Turystyczna 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Oferta Katedry dotyczy następujących specjalności FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ 1. Finanse Publiczne 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Oferta Katedry dotyczy następujących specjalności TURYSTYKA I REKREACJA Hotelarstwo i Gastronomia Międzynarodowy Biznes Turystyczny Turystyka Miejska Zarządzanie Turystyką w Regionie 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Wybrane przedmioty prowadzone przez pracowników Katedry Komunikowanie społeczne Media relations Negocjacje Rynek mediów Public relations Warsztaty dziennikarskie Etykieta menedżerska Psychologia reklamy Przedsiębiorczość Administracja publiczna Podstawy turystyki Doradztwo turystyczne 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowanych na kierunkach: Zarządzanie, Ekonomia, FiR Komunikowanie wewnętrzne w firmie Internet jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa Wykorzystanie narzędzi public relations w przedsiębiorstwie Media relations w sektorze rolno-spożywczym Sprzedaż internetowa jako forma marketingu bezpośredniego Kredyt studencki jako źródło pomocy materialnej Media w systemie ekonomicznym 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowane na kierunkach: Zarządzanie, Ekonomia, FiR Rola instrumentów motywacyjnych w funkcjonowaniu firmy Coaching jako nowoczesna forma doskonalenia zawodowego Wizerunek kobiety w reklamie prasowej Społeczno-ekonomiczne czynniki reklamy medialnej Współpraca transgraniczna i jej wpływ na rozwój lokalny Rola dopłat bezpośrednich w funkcjonowaniu gospodarstw domowych 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowanych na kierunkach: Zarządzanie, Ekonomia, FiR Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie Rola doradztwa rolnośrodowiskowego w rozwoju gospodarstw rolniczych Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju grup producentów rolnych Działalność leasingowa przedsiębiorstwa Kondycja finansowa jednostek samorządu terytorialnego Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw Zarządzanie wiedzą w organizacji uczącej się 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowanych na kierunkach: Zarządzanie, Ekonomia, FiR Społeczno-ekonomiczne determinanty rozwoju MSP Czynniki kształtujące popyt turystyczny w Polsce Ekonomiczno-społeczne determinanty rozwoju gospodarstw agroturystycznych Instrumenty marketingowe i ich wykorzystanie w agroturystyce Wsparcie unijne rozwoju lokalnego Budżet zadaniowy – racjonalizacja wydatków publicznych 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowane na kierunku Turystyka i Rekreacja Marketing terytorialny jako podstawa kreowania wizerunku miasta Komunikowanie biur podróży w sytuacjach kryzysowych Zarządzanie sytuacją kryzysową w turystyce Narzędzia public relations w promocji regionów Zmiany na rynku turystyki uzdrowiskowej w Polsce Motywy wyjazdów turystyczno-rekreacyjnych Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowane na kierunku Turystyka i Rekreacja Walory przyrodnicze i kulturowe np. powiatu… Potencjał turystyczny regionu (gminy) i jego wykorzystanie w turystyce Zarządzanie jakością usług hotelarskich Społeczno-ekonomiczne determinanty rozwoju agroturystyki Turystyka militarna i jej uwarunkowania Rola mediów w promocji turystyki Wpływ reklamy telewizyjnej na postawy i zachowania konsumentów 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Tematy prac magisterskich realizowanych na kierunku Turystyka i Rekreacja Promocja usług turystycznych np. biur podróży Znaczenie produktów regionalnych w rozwoju turystyki kulinarnej Turystyka biznesowa jako forma motywowania pracowników Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju turystyki (agroturystyki) w Polsce Czas wolny a aktywność turystyczno-rekreacyjna młodzieży szkolnej (studentów, seniorów) Social media jako narzędzie promocji miasta Włocławek Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu usług hotelarskich 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Zapraszam na seminaria prowadzone w Katedrze Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr

Dziękuję za uwagę 2016 WNE, LW, prezentacja oferty katedr