SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
SPRAWOZDANIE ZESPOŁU WSPIERANIA UZDOLNIEŃ
Ul. Standego Łódź tel
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Izabela Kołodziejczyk
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
„Kompetencje zawodowe”
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Idea oceniania kształtującego
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
RODZICE W SZKOLE.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOAWA Dulcza Mała Radomyśl Wielki Tel:
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
Ul. Standego Łódź tel
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Publiczne Gimnazjum Nr 24 im.gen.Józefa Wybickiego w Łodzi ul.Ogrodowa 28a tel
Ul. Standego Łódź tel
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Szkoła Podstawowa nr 45 im.Jana Matejki w Łodzi ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel./fax:
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4
im. gen. Władysława Andersa
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
Projekty zrealizowane w ZS1
Zadania pedagoga szkolnego
wspomaganie pracy przedszkoli, szkół i placówek
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE Podsumowanie pracy dydaktyczno - wychowawczej w I półroczu roku szkolnego 2016/2017 Józefów, styczeń 2017r.

Najważniejsze dokumenty szkolne Statut Koncepcja Pracy Szkoły Szkolny Program Profilaktyki Szkolny Program Wychowawczy Wewnatrzszkolny Sposób Oceniania Przedmiotowe Sposoby Oceniania Regulaminy i procedury szkolne

Główne kierunki rozwoju naszej szkoły doskonalenie procesu edukacyjnego ( metody aktywizujące, ocenianie wspierające ucznia, włączanie ucznia do planowania i prowadzenia lekcji); wyposażenie ucznia w umiejętności efektywnego uczenia się ( znajomość stylów i technik uczenia się); kształtowanie kompetencji kluczowych niezbędnych do dobrego funkcjonowania we współczesnym świecie.

Kompetencje kluczowe 1) porozumiewanie się w języku ojczystym; 2) porozumiewanie się w językach obcych; 3) kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne; 4) kompetencje informatyczne; 5) umiejętność uczenia się; 6) kompetencje społeczne i obywatelskie; 7) inicjatywność i przedsiębiorczość; 8)świadomość i ekspresja kulturalna.

OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE Kolejny rok wprowadzamy elementy oceniania kształtującego w procesie edukacyjnym: podawanie celów lekcji w języku ucznia, nacobezu, informacja zwrotna zachęcająca ucznia do uczenia się, ocena koleżeńska, samoocena, wykorzystanie metody „świateł drogowych”.

Wyniki klasyfikacji za I półrocze Na zakończenie I półrocza klasyfikacji podlegało 175 uczniów uczących się w 10 oddziałach. Klasyfikacja przebiegała zgodnie z ustalonym terminarzem i przyjętymi w szkole zasadami oceniania i klasyfikowania.

Średnia ocen klas po I półroczu roku szkolnego 2016/2017

Uczniowie mający dostosowanie wymagań edukacyjnych na podstawie opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogiczej

Uczniowie mający dostosowanie wymagań edukacyjnych na podstawie opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogiczej Procent uczniów

Oceny za zachowanie po I półroczu w klasach IV-VI

Wyniki oceniania zachowania uczniów po I półroczu Klasa IVa

Wyniki oceniania zachowania uczniów po I półroczu Klasa IV b

Wyniki oceniania zachowania uczniów po I półroczu Klasa V a

Wyniki oceniania zachowania uczniów po I półroczu Klasa VIa

Wyniki oceniania zachowania uczniów po I półroczu Klasa VIb

Zajęcia pozalekcyjne Dla klas I-III Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, Koło artystyczne, Klub Domowniczek, Koło czytelniczo-artstyczne, Koło czytelniczo – ortograficzne, Pierwszaki odrabiaki, Koło małych odkrywców, Koło szachowe, Dla klas IV-VI Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, przyrody, zajęcia korekcyjno – kompensacyjne, Koło polonistyczno-teatralne, Koło matematyczne, Koło informatyczne, Koło Biblijne, Koło języka polskiego, Koło ekologiczne, Szkolne Koło Caritas Koło plastyczne, Koło Przyjaciół Biblioteki, Koło szachowe,Koło historyczne Zajęcia sportowo-rekreacyjne,Zajęcia szachowe, Chór szkolny.

Innowacje pedagogiczne realizowane w szkole „Pamięć ma gdzie serce moje” - innowacja historyczno – regionalna, klasy IV-VI; „Poznaję z ciekawością – wybiorę świadomie – będę pracować z pasją” - innowacja z zawodoznawstwa, klasy IV-VI.

Programy zewnętrzne Owoce w szkole – kl. I-III Mleko w szkole – kl. I-VI Śniadanie daje moc – kl. I-III Ratujemy i uczymy ratować – kl. I-III, kl. IV-VI Klub Bezpiecznego Puchatka – kl.I Nie pal przy mnie proszę – kl.IV Zbiórka zużytych baterii REBA – kl. I-VI Szkolna Kasa Oszczędności – klasy I-VI Klub bezpiecznego Puchatka – kl.I PoczytajMy – kl.I-VI Insta.Ling – kl. I-VI Wielka Liga Czytelników – kl. II-VI Moje dziecko idzie do szkoły – kl. I

E-dziennik! W bieżącym roku szkolnym, zgodnie z Państwa oczekiwaniami, wprowadzamy e- dziennik. Tak jak ustaliliśmy w II półroczu otrzymujecie Państwo dostęp do danych zawartych w dzienniku. W tym celu proszę o wypełnienie wniosku na spotkaniu z wychowawcami i udostępnienie adresu e- mail, na który zostanie założone dla Państwa konto dostępu. Z Regulaminem korzystania z e-dziennika, można zapoznać się na stronie internetowej szkoły.

E-dziennik! Na stronie internetowej szkoły znajdziecie Państwo pokazany powyżej baner e-dziennika, po kliknięciu na który zostajemy przeniesieni na stronę logowania. Instrukcję pierwszego logowania otrzymacie Państwo od wychowawcy. W ciągu 5 dni od złożenia wniosku uzyskacie Państwo dostęp do konta. Warunkiem założenia konta jest podanie adresu e-maila we wniosku złożonym u wychowawcy klasy.

Drodzy Rodzice W dniach 01 – 14 luty w naszej szkole odbywa się ewaluacja zewnętrzna diagnozująca pracę szkoły w wymaganiu: Procesy edukacyjne są organizowane w sposób sprzyjający uczeniu się. Przeprowadza ją zespół ewaluacyjny w składzie: starszy wizytator Anna Startek, starszy wizytator Stanisław Jachimczuk. Wizytatorzy już od dziś zbierają informacje dotyczące pracy szkoły.

EWALUACJA ZEWNĘTRZNA Obserwowane są lekcje w wybranych przez ewaluatorów klasach i przedmiotach, przeprowadzane wywiady z dyrektorem, wszystkimi nauczycielami i pracownikami niepedagogicznymi. Ankietowani są nauczyciele, uczniowie i rodzice. Dzisiaj poprosimy rodziców uczniów klas V i VI o wypełnienie ankiety w wersji papierowej. Otrzymacie ją Państwo w klasach u wychowawców, proszę wypełnić i wrzucić do pudełka stojącego na holu.

Rada Rodziców przekaże Państwu informację o funduszach zebranych z dobrowolnych składek jak również wydatki zrealizowane od 01 września b.r. i w całości przeznaczone dla uczniów. Proszę o zabranie głosu reprezentanta Rady Rodziców.

Przygotowaliśmy również dla Państwa krótką prelekcję na temat efektywnego uczenia się. Chcemy wdrażać uczniów od najmłodszych lat do efektywnego uczenia się. Pokazujemy im więc w jakich warunkach się uczyć, co ma wpływ, sposoby zapamiętywania ważnych informacji, robienia notatek. Dzisiaj pedagog szkolny pani Jolanta Lal – Szkałuba przypomni Państwu informacje dotyczące stylów uczenia się.

Zapraszamy na stronę internetową szkoły www.spjozefow.hekko.pl Dziękujemy za uwagę!