Kategoria: BEST USE OF CONTENT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Advertisements

PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Kampania wizerunkowa mBanku
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Tuning.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Magdalena Florek Warszawa
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Mgr Mirosław Przewoźnik. Fundusz Inicjatyw Obywatelskich powstał w 2005 r. w celu pobudzania oraz wspierania rozwoju inicjatyw obywatelskich. W okresie.
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Witam na mojej prezentacji
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
Okno na Hooptymistyczny świat
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Zapis prezentacji:

Kategoria: BEST USE OF CONTENT Wyścigi blogerów Kategoria: BEST USE OF CONTENT

1A Założenia i cele kampanii Marka: Mercedes Benz AMG. Polska. Produkt: Mercedes SLS AMG. Grupa docelowa: Fani motoryzacji. Cel: Umocnienie wizerunku marki jako motoryzacyjnego obiektu pożądania. Dalsza budowa sportowego wymiaru wizerunku marki Mercedes.

1B Założenia i cele kampanii SLS AMG jest najważniejszym modelem Marki Mercedes-Benz wprowadzonym do produkcji w 2010 roku. Najnowocześniejsza technologia i materiały. Zapierający dech w piersiach design. Oryginalne, otwierane do góry drzwi w kształcie skrzydeł mewy. Grupą docelową kampanii były osoby interesujące się najnowszymi trendami w świecie motoryzacji i sportów motorowych – prawdziwi fani. Celem działań było wypromowanie nowego sportowego Mercedesa SLS AMG wśród grupy docelowej oraz wygenerowanie pozytywnych treści na temat nowego produktu w sieci. W założeniu akcja miała przyczynić się do budowy bardziej sportowego wizerunku marki Mercedes. W tym wymiarze wizerunkowym marka ta napotyka na silny opór ze strony BMW.

2A Wyzwanie marketingowe, insight Wyzwanie: Wąska grupa docelowa. Znikomy budżet mediowy. Insight: Super samochody to ogromne emocje. Mając materiał video z udziałem Michaela Schumachera testującego nowego Mercedesa SLS AMG) i wiedząc jak go dystrybuować nie potrzebny nam był duży budżet mediowy.

2B Wyzwanie marketingowe, insight Ogromnym wyzwaniem było zainteresowanie przekazem marketingowym grupy celowej, tworzącej w sieci hermetyczne społeczności, przyzwyczajonej do intensywnych aktywności reklamowych brandów motoryzacyjnych na serwisach przez nich odwiedzanych. Sporym ograniczeniem był również niewielki budżet przeznaczony na komunikację Insight: Super samochody to ogromne emocje. Fani motoryzacji z entuzjazmem dzielą się filmami i zdjęciami na ich temat. To ogromny potencjał kreowania i darmowej dystrybucji treści w sieci. W przypadku kiedy posiadamy kontent o tak dużej mocy (spot z udziałem Michaela Schumachera testującego nowego Mercedesa SLS AMG) i wiemy jak go dystrybuować nie potrzebny jest budżet mediowy

3A Strategia Strategia: Dotarcie do TG poprzez osoby cenione i znane w ich hermetycznym świecie fanów motoryzacji. Społeczności te są wyczulone na typowy przekaz marketingowy Rozwiązanie: 8 autorów popularnych blogów o tematyce motoryzacji bierze udział w Wyścigu Blogerów. Główna nagroda to wyjazd do fabryki Mercedesa w Niemczech i testowanie Mercedesa SLS AMG.

3B Strategia Strategia zakładała dotarcie do grupy docelowej poprzez osoby cenione i znane w ich otoczeniu. Ludzi wiarygodnych, piszących z pasją na tematy związane z motoryzacją i sportami motorowymi. Posiadające swoich wiernych czytelników, nie rzadko fanów. Zaangażowaliśmy ich w komunikację i zaprosiliśmy do „Wyścigu Blogerów”. Główną nagrodą w rywalizacji był niepowtarzalny wyjazd do fabryki AMG w Affalterbach oraz możliwość osobistego testowania modelu SLS AMG. Nagroda determinowała do emocjonującej rywalizacji a jednocześnie dawała ogromną szanse doświadczenia modelu SLS AMG. Wszystko to wzmacniało wizerunek marki Mercedes jako motoryzacyjnego obiektu pożądania.

4A Realizacja kampanii 8 liderów opinii, autorów popularnych blogów o tematyce motoryzacji i sportów motorowych zostało zaproszonych do niesamowitej rywalizacji – „Wyścigu Blogerów”. Każdy z wybranych Blogerów musiał: Zamieścić spot video na swoim blogu Opisać swoje wrażenia Zachęcić czytelników do obejrzenia filmu i dyskutowania na jego temat Wygrywa ten kto wygeneruje największa liczbę komentarzy i obejrzeń filmu. Zwycięzca relacjonuje wyprawę na swoim blogu.

4B Wykonanie Wybraliśmy 8 liderów opinii, autorów popularnych blogów o tematyce motoryzacji i sportów motorowych i zaprosiliśmy ich do niesamowitej rywalizacji – „Wyścigu Blogerów”. Każdy z wybranych Blogerów musiał: Opisać swoje wrażenia Zachęcić swoich czytelników do obejrzenia filmu i dyskutowania na jego temat Zamieścić spot reklamowy, w którym Michael Schumacher zasiada za kierownicą krwistoczerwonego Mercedesa SLS AMG na swoim blogu Wygrał autor bloga, który wygenerował jak największa liczbę obejrzeń filmu i pozytywnego szumu wokół marki.

5A Realizacja celów Dotarcie do ponad 200 tysięcy osób z TG Bloger stworzył i dystrybuował kilkadziesiąt minut materiałów wideo w jakości HD i kilkaset niesamowitych zdjęć Kilkudziesięciokrotny wzrost aktywności użytkowników nagrodzonego bloga Idea konkursu jak i nagroda główna umacniały wizerunek marki Mercedes jako motoryzacyjnego obiektu pożądania, samochodu tylko dla wybranych.

5B Realizacja celów Przeznaczając na kampanię bardzo symboliczną wartość budżetu udało się dotrzeć w niestandardowy sposób do ponad 200 tysięcy osób z TG. W miejscach skupiających fanów motoryzacji stworzonych zostało kilkadziesiąt minut materiałów wideo w jakości HD i kilkaset niesamowitych zdjęć ilustrujących wyprawę. Stały się one naturalnym nośnikiem komunikacji. Zyskała nie tylko marka Mercedes-Benz ale również twórca blogu, który wygrał konkurs. Była to pierwsza kampania, w której atrakcyjność formuły i niepowtarzalny charakter nagrody głównej, zachęciły do rywalizacji osoby najcenniejsze z punktu widzenia marki, czyli liderów opinii, cenionych i uznanych wśród grupy docelowej.