Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Advertisements

Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Ćwiczenia Zarządzanie Ryzykiem Renata Karkowska, ćwiczenia „Zarządzanie ryzykiem” 1.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
10 powodów dla których warto zagłosować na program PSTB „OSTATNIA DESKA RATUNKU” !
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Wypadkowa sił.. Bardzo często się zdarza, że na ciało działa kilka sił. Okazuje się, że można działanie tych sił zastąpić jedną, o odpowiedniej wartości.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Woda to jeden z najważniejszych składników pokarmowych potrzebnych do życia. Woda w organizmach roślinnych i zwierzęcych stanowi średnio 80% ciężaru.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
KOSZTY W UJĘCIU ZARZĄDCZYM. POJĘCIE KOSZTU Koszt stanowi wyrażone w pieniądzu celowe zużycie majątku trwałego i obrotowego, usług obcych, nakładów pracy.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Ogólne pojęcie prawa. Prawa człowieka- zespół praw i wolności, kt ó re przysługują każdemu człowiekowi bez względu na rasę, płeć, język, wyznanie, przekonania.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
Jak rozmawiać z nastolatkiem?. SŁUCHANIE SŁUCHANIE Cierpliwie słuchaj – nie krytykuj, nie przerywaj dziecku w trakcie, nie komentuj każdego zdania, nie.
Program LEADER + Inicjatywa Wspólnotowa na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.
Gimnazjum w Zespole Szkół w Niedźwiadzie Górnej. Na zebraniu uczniowie zapoznali się z programem „ Talentowisko” oraz regulaminem konkursu „Spółdzielnia.
Theofeel – „Theo” pochodzi od słowa „Bóg”, „feel” nawiązuje do angielskiego słowa „czuć”. Twórcy tej strony zachęcają do spotkania z Jezusem, oddziaływując.
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Działania Edukacyjne w zakresie Wspólnego systemu Segregacji odpadów
Ucz i ucz się z TIK!.
RYNEK PRACY W PRZYSZŁOŚCI
CyberPrzemoc                                                                                          Julia  saik.
Liczby pierwsze.
Moje szczęście.
LEKCJA BEZPIECZEŃSTWA
Media Alternatywne.
Techniki prezentacji biznesowych
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
W 1996, w Lublinie powstało Stowarzyszenie Przyjaciół i Sympatyków Osiedla „Błonie” na skutek inicjatywy mieszkańców tego osiedla.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
NOVOTEL WROCŁAW CITY Recepcjonista/ka
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
GRY I ZABAWY POKOLENIOWE
KINO NA OBCASACH.
KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Zapis prezentacji:

Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej The Social Network Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej

1A Tło kampanii

1B Komentarz lektora Film The Social Network opowiada historię Marka Zuckerberga, studenta informatyki na Harvardzie, który stworzył serwis zmieniający raz na zawsze zasady komunikacji w internecie Od swojego powstania Facebook święci triumfy, natomiast w ostatnich latach przeżywa na świecie prawdziwy boom popularności. W 2010 boom ten dotarł także nad Wisłę. Film nie jest w smak twórcy serwisu – opowiada jego historię przez pryzmat procesów ze wspólnikami i kontrowersji wokół powstania serwisu. Jego pojawienie się wywołuje w mediach dyskusje nie tylko na temat wielkiego sukcesu Marka, ale i ciemnej strony całego przedsięwzięcia.

2A Cel kampanii i grupa celowa Cel: Box office, czyli sukces w kinach Grupa celowa: Mieszkańcy miast w wieku 16-39 W tym pewna ilość social media freaks – nasza specyficzna grupa celowa Cel II: Zaangażować trendsetterów do wywołania szumu wokół premiery

2B Głównym celem kampanii filmu było przyciągnięcie do kin jak największej liczby osób. Grupa celowa była szeroka, dlatego ze względu na tematykę filmu przeprowadziliśmy jej dodatkową segmentację pod kątem znajomości tematu social media i stopnia ich wykorzystywania. Wynikiem tego procesu było wyodrębnienie specyficznej grupy celowej – „social media freaks”. Są to ludzie mocno zaangażowani w social media i popularni w sieciowych społecznościach. Co więcej chętnie dzielą się tam swoimi opiniami na różne tematy, są dla nas zatem jednocześnie targetem i idealnym medium do komunikacji. W efekcie powstał dodatkowy cel kampanii: zaangażować trendsetterów do wywołania szumu wokół premiery.

3A Wyzwanie marketingowe Właściwie brak: chwytliwy temat duży naturalny buzz i PR temat sam się sprzedaje! aha, jest jedno: Nie możemy promować filmu na Facebooku!!! ani na NK!

3B Na pierwszy rzut oka nie mieliśmy żadnych wyzwań – film o chwytliwej tematyce, bardzo na czasie, dużo się o nim pisze i mówi. Teoretycznie dostaliśmy produkt, który sam się sprzedaje. Tylko teoretycznie, bo w pakiecie z produktem szedł zakaz promowania go w najlepszym dla niego środowisku online, czyli na Facebooku. Co gorsza z promocji wyłączona została inna potężna platforma społecznościowa czyli Nasza klasa. Serwis odmówił promocji filmu o swoim największym w tej chwili konkurencie. Mając w pamięci te ograniczenia musieliśmy szukać sieciowych trendsetterów gdzie indziej.

4A Strategia komunikacji online Blogerzy i społeczność blipa Ekskluzywny pokaz Rozmowy o filmie Wypowiedzi internautów w materiałach promocyjnych

4B Zebraliśmy grupę social media freaków aktywnych w blogosferze i na serwisie społecznościowym blip, gdzie temat social media jest intensywnie omawiany. Zorganizowaliśmy dla nich specjalny, ekskluzywny, przedpremierowy pokaz filmu dając im szansę znaleźć się w grupie pierwszych w Polsce, którzy widzeli Social Network Po pokazie… czekaliśmy aż zaczną mówić. Dodatkowo poprosiliśmy ich o zgodę na wykorzystanie wypowiedzi w materiałach promocyjnych skierowanych do szerszej publiki – potraktowaliśmy ich jako społecznościowych celebrytów

5A Implementacja Przed pokazem: W trakcie pokazu: Po pokazie rozdaliśmy bilety blogerom piszącym o internecie i social media Blipowiczom biorącym udział w konkursie W trakcie pokazu: siedzieliśmy wygodnie ;] Po pokazie napisaliśmy artykuł w oparciu o opinie internautów opublikowaliśmy go na głównych stronach portali Wp.pl i GG.pl promowaliśmy go przez tydzień na wykopie wsparliśmy całość tradycyjną kampanią odsłonową

5B Bilety na pokaz rozdaliśmy blogerom piszącym o internecie i mediach społecznościowych. Zaprosiliśmy ich na pokaz dodatkowo dając możliwość zorganizowania konkursów z nagrodami w postaci biletów. Zorganizowaliśmy konkurs na blipie – każdy użytkownik, który podzielił się informacją o konkursie na dowolnej platformie społecznościowej (blogu, facebooku, blipie) miał możliwość wygrania wejściówki na pokaz W trakcie pokazu wraz z internautami delektowaliśmy się promowanym filmem Po pokazie w oparciu o opinie internautów napisaliśmy artykuły promujące film. Materiały umieściliśmy na wykopie i stronach głównych największych portali. Całość wsparła zasięgowa kampania odsłonowa

6A Rezultaty

6B Kilkunastu blogerów wyraziło chęć wzięcia udziału w akcji. Sześciu z nich zorganizowało dla nas konkursy, w których rozdali wejściówki na film swoim czytelnikom. Na ich wsparcie nie wydaliśmy ani grosza. Na Blipie i innych platformach 253 razy dzielono się informacją o filmie. Pisano o tym nawet na 10 minut przed seansem. W efekcie zapełniliśmy salę kinową po brzegi. Po pokazie na blogach pojawiły się chętnie komentowane pozytywne recenzje. Razem z publikowanymi przez nas artykułami wywołały one wzrost zainteresowania tematem filmu w internecie. Film o programiście z Harvardu osiągnął wynik weekendu otwarcia porównywalny z filmem sensacyjnym z Bruce Willisem i Morganem Freemanem