Prezentacja dla firmy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
PREZENTACJA styczeń 2010.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK Czym jest przegląd portfolio? to jedno z wydarzeń towarzyszących IV Międzynarodowemu Festiwalowi Designu – Łódź Design Przegląd.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM rok szkolny 2012/2013 Zebranie otwierające 24 października 2012 r.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
oferta reklamy dedykowanej
Oczekiwania odbiorców Zadania stawiane przez hotelarzy
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Profil pisma Gwiazdy to:
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
W YBIERAMY KOLORYSTYKĘ DLA NOWEJ STRONY INTERNETOWEJ  Odpowiedni dobór kolorów to jeden z podstawowych elementów przygotowania dobrego projektu graficznego.
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
Unikalny pakiet reklamowy
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Instrukcja obsługi aplikacji „Wizualizacja produktów CRH Klinkier”
Internetowa biblioteka profesjonalnych e-booków. W czasach gdy… …podnoszenie kwalifikacji decyduje o sukcesie zawodowym pracownika i efektywności przedsiębiorstwa.
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy 1 dr inż. Małgorzata Suchecka Bezpieczeństwo i higiena pracy na stronach internetowych CIOP-PIB.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Zapis prezentacji:

Prezentacja dla firmy

Zmiany w … Architektura od wnętrza, to dizajnerska, lifestylowa publikacja czytana przez architektów i projektantów wnętrz mieszkalnych. Architektura od wnętrza – wnętrza biurowe Architektura od wnętrza – wnętrza hotelowe To wydania specjalne kierowane do architektów i projektantów obiektów użyteczności publicznej, dyrektorów administracyjnych, osób, które doradzają, opiniują i cieszą się zaufaniem inwestorów. Czytelnicy katalogu Urządzamy dom i mieszkanie to właściciele apartamentów i mieszkań, domów jednorodzinnych oraz projektanci, architekci, styliści i dekoratorzy wnętrz.

Architektura od wnętrza Architektura od wnętrza – wnętrza biurowe Architektura od wnętrza – wnętrza hotelowe Architektura od wnętrza – mieszkaniowa Dystrybucja bezpośrednia: imienna wysyłka do biur projektowych i designerów oraz dyrektorów administracyjnych dystrybucja do prenumeratorów miesięcznika Architektury - murator dystrybucja na targach i spotkaniach z architektami (Festiwal Wnętrz, Konferencje Design, Invest Hotel, Word Hotel, Świadome Wnętrze, Home Decor, Idealny Dom i Wnętrze; cykl comiesięcznych spotkań organizowanych przez miesięcznik „Architektura-murator” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej z młodymi architektami, dizajnerami i grafikami z różnych miast i środowisk) lista odbiorców jest precyzyjnie wyselekcjonowana, a baza adresowa na bieżąco aktualizowana i powiększana e-wydanie bezpłatnie do pobrania na stronie architektura.muratorplus.pl e-wydanie zostanie rozesłane do ponad 4 123 subskrybentów newsletterów z serwisów Architektura.muratorplus.pl oraz Archirama.pl Lista czytelników Architektury od wnętrza jest precyzyjnie wyselekcjonowana, a baza adresowa na bieżąco aktualizowana i powiększana. Każdego czytelnika znamy z imienia i nazwiska

Urządzamy dom i mieszkanie Dystrybucja katalogu w wersji drukowanej – 35 000 egz.: Tradycyjna sieć sprzedaży prasy (Empik, Kolporter, Ruch, Polperfect, Garmond, Franpress, saloniki prasowe ) Największe markety budowlane (Leroy Merlin, Obi, Praktiker) Punkt informacyjny BUDEXPO Centrum Handlowego Budownictwa (Warszawa, ul. Bartycka) Sprzedaż i promocja tytułu na licznych imprezach branżowych adresowanych do klientów indywidualnych i projektantów wnętrz Katalog otrzymają: osoby, które kupią projekt gotowy domu z kolekcji MURATOR PROJEKTY (ok. 1 800 egzemplarzy) osoby, które otrzymają kredyt za pośrednictwem MURATOR FINANSE wybrani prenumeratorzy miesięcznika „Murator” klienci wybranych salonów BoConcept Dystrybucja katalogu w wersji elektronicznej: 114 500 sztuk Płyty CD będzie dołączone do całego nakładu jednego z jesiennych wydań miesięcznika „Murator” e-wydanie rozesłane do 197 599 subskrybentów newsletterów serwisów wnętrzarsko – budowlanych Murator SA (w tym: Urządzamy.pl, Muratordom.pl, Wymarzonyogrod.pl, Muratorplus.pl, Architektura.Muratorplus.pl) e-wydanie bezpłatnie do pobrania na stronie Urządzamy.pl Publikacja dotrze do 362 599 osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz!

Zmiany w … M jak mama to nowoczesny poradnik adresowany do kobiet w ciąży, świeżo upieczonych mam, do tych, które starają się o dziecko oraz do przyszłych ojców. Mjakmama24.pl to forum dyskusyjne dla przyszłych i obecnych rodziców, miejsce służące wymianie doświadczeń i poglądów dotyczących planowania ciąży, oczekiwania na dziecko, porodu i rodzicielstwa. Statystyki miesięczne: UU 107 104, PV 1 108 738 Gemius Traffic: 07.2012 Dziecko, zakupy i my to lifestylowy przewodnik po świecie artykułów zaspakajających potrzeby dzieci i ułatwiających życie zabieganym rodzicom..

Dziecko, zakupy i my Dystrybucja katalogu w wersji drukowanej w nakładzie 30 000 egzemplarzy: Tradycyjna sieć sprzedaży prasy (Empik, Kolporter, Ruch, Polperfect, Garmond, Franpress, saloniki prasowe) imienna wysyłka egzemplarzy do osób decydujących o asortymencie w 510 najważniejszych sklepach branży dziecięcej! Dystrybucja katalogu w wersji elektronicznej: e-wydanie rozsyłane do 207 953 subskrybentów newsletterów serwisów dziecięcych oraz wnętrzarsko- budowlanych Murator S.A. (w tym: Dlarodzinki.pl, Smyki.pl, Nianie.pl, Pordanikzdrowie.pl, Urządzamy.pl, Muratordom.pl, Wymarzonyogrod.pl, Podróże.pl, SE.pl) e-wydanie do pobrania zamieszczone bezpłatnie na stronie Dlarodzinki.pl

Zasięgi i koszty dotarcia

Sprzedaż egzemplarzowa magazynów Łączna sprzedaż trzech tytułów wnętrzarskich MURATORA Jest najwyższa w segmencie! Łączna sprzedaż miesięczników Moje Mieszkanie i M jak mieszkanie przewyższa sprzedaż Czterech Kątów! Dane: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, VIII 2011 – VII 2012; opracowanie MURATOR SA 8

Liczba urodzeń w Polsce (w tys.) „M jak mama” 88% naszych czytelniczek ma dzieci! To aż 285 tys. osób (affinity index = 122). Źródło: www.stat.gov.pl 76% jest zainteresowanych urządzaniem mieszkania i wystrojem wnętrz affinity index = 134 Liczba urodzeń w Polsce (w tys.) Źródło: PBC General, realizacja: Millward Brown SMG/KRC, VII 2011-VI 2012, CCS, kobiety, n = 519 / 24 788; opracowanie Murator SA

Propozycje działań

30-lecia Muratora – Akcje Specjalne Debaty Muratora Spotkania o charakterze dyskusji na tematy związane z rozwojem budownictwa w Polsce: zastosowaniem nowych technologii, finansowaniem inwestycji, energią, wdrażaniem dyrektywy UE w sprawie energooszczędnego budownictwa itp. W spotkaniach uczestniczyć będą: eksperci, przedstawiciele branży, przedstawiciele odpowiednich urzędów centralnych, politycy, przedstawiciele redakcji Muratora Budowlane Centrum Edukacji. to biblioteka materiałów szkoleniowych - kursów, które będą udostępniane: w Serwisie internetowym muratorplus.pl, Aplikacjach mobilnych na tabletach tj. iPad, Samsung, Miesięcznikach Murator i Architektura-murator, Super Expressie Energooszczędny Dom Dostępny konkurs zamknięty kierowany do pracowni architektonicznych pod patronatem Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Murator TV Specjalna strona telewizji budowlanej Murator TV. Na stronie będą publikowane filmy instruktażowe, przygotowane przez ekspertów redakcji magazynu „Murator”.

Debaty Muratora Debaty Muratora – NOWY PROJEKT MURATORA NA 2013 rok Spotkania o charakterze dyskusji na tematy związane z rozwojem budownictwa w Polsce: zastosowaniem nowych technologii, finansowaniem inwestycji, energią, Wdrażaniem dyrektywy UE w sprawie energooszczędnego budownictwa itp. W spotkaniach uczestniczyć będą: eksperci, przedstawiciele branży, przedstawiciele odpowiednich urzędów centralnych, politycy, przedstawiciele redakcji Muratora Debata to zamknięte spotkanie Przedstawicieli Sponsora (2 osoby), Redakcji Muratora ( 2-3 osoby), przedstawicieli branży i środowiska ( 2-3 osoby), reprezentantów stosownych władz np, przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Ochrony Środowiska W sumie nie przekraczamy 15 osób Miejsce spotkania: Pałac Prymasowski w Warszawie ul. Senatorska 13/15 jedna z reprezentacyjnych sal XIV–wiecznego pałacu Czas spotkania: 10.00 – 12.00 12 12 12 12

Debaty Muratora – proponowane tematy Przepisy budowlane – dobre czy złe? czy planowane zmiany idą w dobrym kierunku? jakie formalności mają sens? jak poradzić sobie z toksycznymi relacjami inwestor – urząd? formalności budowlane – teoria a praktyka co przemawia za kontrolą prywatnych inwestycji? jak daleko ta kontrola powinna sięgać? które przepisy są anachroniczne? Kto i co usiłuje zmienić? Anatomia sukcesu. Najbardziej znane marki budowlane na czym opiera się sukces w tej branży? kto wygrywa i dlaczego? Jakość materiałów dla budownictwa normy, certyfikaty, wprowadzanie nowych produktów. Jak to wygląda w praktyce? kto i jak porównuje materiały? jak się przeprowadza ekspertyzy? kto się troszczy o jakość wyrobów i jak działa konkurencja? Projektant – wykonawca – inwestor co do kogo należy? jak powinna przebiegać wzorowa współpraca? jak sobie radzić z problemami? czego powinien wymagać inwestor? Polskie domy XXI w. co się zmieniło na przełomie wieków? Jakie są wiodące trendy? co jest modne, co passe? Jak awangardowe realizacje wpływają na mainstream? co się sprawdzi w przyszłości? 13

Debaty Muratora Cykl Debat MURATORA związany z obchodami 30-lecia miesięcznika "Murator" zostanie zwieńczony prestiżowym wydarzeniem w środowisku branży budowlanej - konferencją jubileuszową. Jej gośćmi będą przedstawiciele branży, biznesu, środowisk naukowych i władz. Konferencja jubileuszowa odbędzie się na przełomie XI 2013 r. i XII 2013r. w Pałacu Prymasowskim. 14

Sniadania z Super Biznesem – tak było… Kliknij aby obejrzeć relację filmową ze śniadania Relacja z 13 kwietnia 2012 Relacja z 15 czerwca 2012 15

Budowlane Centrum Edukacji to biblioteka materiałów szkoleniowych (kursów), które będą udostępniane: Cel projektu - podniesienie kwalifikacji grup zawodowych związanych z budownictwem, poprzez dotarcie do nich z wiedzą o: nowych materiałach i technologiach właściwym zastosowaniu materiałów i technologii funkcjonujących na rynku poprawnym wykonawstwie istotnych szczegółach technicznych wybranych realizacjach aspektach energooszczędnego i zrównoważonego budownictwa

Budowlane Centrum Edukacji Serwisie internetowym Muratorplus.pl Aplikacjach mobilnych na tabletach tj. iPad, Samsung Miesięcznikach Murator i Architektura-murator Z kursami dotrzemy do profesjonalistów

BCE – szczegóły projektu Poszczególne kursy przygotujemy we współpracy z Partnerem. Każdy z kursów będzie zawierał: rekomendację, dla kogo jest on przeznaczony czytelny, techniczny przekaz napisany przez inżyniera - doradcę technicznego firmy, zredagowany przez wykwalifikowanego redaktora podsumowanie i pytania sprawdzające (testy) zdjęcia, rysunki, schematy, filmy instruktażowe kurs może mieć formę artykułu lub prezentacji multimedialnej

Dobre Wnętrze „Przewodnik po designie europejskim” Opis: Cykl prezentujący charakterystyczne cechy danego stylu opatrzone logo Klienta, paletą kolorów dopasowaną do prezentowanego stylu oraz wypowiedzią eksperta DULUX Proponowane tematy poszczególnych odcinków cyklu: Styl Francuski Styl Angielski Styl Belgijski Styl Skandynawski Styl Włoski inne 19

Dobre Wnętrze „Przewodnik po designie europejskim” Czas cyklu: 6 emisji Objętość: 6 stron Forma: materiał pod patronatem DULUX Świadczenia: logo, wypowiedź eksperta oraz paleta kolorów DULUX 20

Dobre Wnętrze „Kolor Na Czasie” Opis: Promocja DULUX poprzez publikację winiety „Dobre Wnętrze” na stronie okładkowej (1 okładka) we wskazanym kolorze z Palety Kolorów DULUX. Na okładce zamieszczamy znak „Kolor Na czasie” oraz odnośnik na stronę w środku numeru, na której prezentujemy produkt z Palety DULUX w towarzystwie butiku produktów pasujących do tegoż koloru 21

Dobre Wnętrze „Kolor Na Czasie” Czas cyklu: 10 emisji Forma i świadczenia: winieta w kolorze DULUX z odnośnikiem do strony wewnątrz (okładka powtórzona na stronie ze spisem treści) cała strona butiku pod patronatem DULUX z widocznym logotypem 22

Moje Mieszkanie „Prawdziwe rozwiązania” Opcja 1 Moc koloru we wnętrzu Prezentujemy wnętrza efektownie pomalowane, radzimy, jak łączyć kolory ścian z meblami i dodatkami + rady „Nauka o kolorach” Opcja 2 Łazienka/Kuchnia w kolorze Prezentujemy kolor jako pomysł na stworzenie wnętrza - oraz sposób na błyskawiczną jego metamorfozę 23

Moje Mieszkanie „Prawdziwe rozwiązania” Czas cyklu: 6 emisji Objętość: 2 strony Forma: materiał pod patronatem DULUX Świadczenia: logo, paleta kolorów DULUX 24

Moje Mieszkanie „Dobre Zestawienia” „Wspomnienia z wakacji” Podpowiadamy jak stworzyć klimat pięknych zakątków na świecie. Zamieszczamy zdjęcie aranżacyjne, pasujące dodatki ze sklepów oraz paletę barw DULUX 25

Moje Mieszkanie „Dobre Zestawienia” Czas cyklu: 6 emisji Objętość: 2 strony Forma: materiał pod patronatem DULUX Świadczenia: logo, paleta kolorów DULUX 26

M jak mieszkanie TRENDY Pokazujemy w nim aranżację i przedmioty w dopasowanej stylistyce i kolorystyce. Opcja 1. Prezentujemy trendy kolorystyczne Dulux na 2013 + kolor roku Opcja 2. Pokazujemy kolejne palety z grupy Kolory Świata. Aranżacja i wybrane przedmioty podkreślają nie tylko spójną kolorystykę, ale i inspiracje zawarte w nazwie np. Kreta, Cejlon 27

M jak mieszkanie TRENDY Czas cyklu: 6 emisji Objętość: 4 strony Forma: Materiał pod patronatem DULUX Świadczenia: logo, wypowiedź eksperta oraz paleta kolorów DULUX 28

M jak mieszkanie PORADNIK w cyklu Dobry Pomysł Opcja 1. Prezentacja Palety Kolory Świata Pokazujemy jak wybrana grupa kolorów zmienia wnętrze, do czego pasuje, dla kogo jest przeznaczona. Plus narzędzia DULUX do doboru kolorów. Opcja 2. Poradnik dotyczący malowania różnych pomieszczeń Podkreślamy ich specyfiką, odpowiednimi produktami, wyborami kolorów. Opcja 3. Poradnik - jak kolor zmienia wnętrze Podpowiadamy jakich kolorów używać gdy pomieszczenie jest zbyt wąskie, zbyt niskie, zbyt wysokie itd. 29

M jak mieszkanie PORADNIK w cyklu Dobry Pomysł Czas cyklu: 6 emisji Objętość: 4 strony Forma: Materiał pod patronatem DULUX Świadczenia: logo, wypowiedź eksperta oraz paleta kolorów DULUX 30

Urządzamy Dom i mieszkanie Szkoła malowania Dulux Czas cyklu: 1 emisja Objętość: 4 strony Forma: materiał redakcyjny powstający przy współudziale i na wyłączność Firmy AkzoNobel Artykuł uczący jak: przygotować podłoże do malowania (w zależności od rodzaju podłoża) , dobierać rodzaje farb w zależności od malowanego podłoża i przeznaczenia pomieszczenia, jakie stosować narzędzia, aby uzyskać pożądaną fakturę ściany, jak bawić się kolorami aby uzyskać ciekawe efekty optyczne, jak dobierać kolory, aby stworzyć pomieszczenie w którym będziemy się dobrze czuć, jakie kolory są hitem 2013

M jak mama Cykl porad „DZIECIĘCY POKOIK W BARWACH DULUX„ (prasa + internet) Czas cyklu: 3 emisje Objętość: 4 strony Forma: akcja w miesięczniku „M jak Mama” i na forum www.mjakmma24.pl Porady: jakie farby wybierać, kolory najlepsze dla dzieci, bezpieczeństwo, trendy, dopasowanie koloru do urządzenia, wystroju pokoju. W makiecie odnośnik do akcji prowadzonej na forum. Informacja o konkursie. W każdym odcinku wypowiedz eksperta z Dulux. Podsumowanie akcji w miesięczniku M jak mama, prezentacja wyremontowanego pokoju (wynik konkursu), relacja lub wywiad.

Mjakmama24.pl 1 2 Cykl porad "DZIECIĘCY POKOIK W BARWACH DULUX „ (cd) Społeczność forum Mjakmama24.pl to grupa bardzo chętnie biorąca udział w Konkursach. Konkurs na Dziecięcy pokoik w barwach DULUX Będziemy prosić forumowiczki i czytelniczki o publikowanie postów, w których opisywać będą wymarzony pokoik dla swojego malucha. Autorki najciekawszych postów zostaną nagrodzeni, jako nagrodę główną proponujemy malowanie/remont pokoju, którego sponsorem byłaby marka DULUX. Czas trwania konkursu – miesiąc Wypozycjonowany i obrandowany wątek konkursu Klienta. Belka sponsorska (980 x 60 px) – ROS, FF Przykład podobnego konkursu zrealizowanego dla marki pieluszek Huggies. Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem, nagrodą był miesięczny zapas pieluszek dla 7 forumowiczek. Zgłosiło się 170 os, wątek konkursowy wygenerował 400 000 odsłon. Są to dane z listopada 2011, kiedy forum miało o połowę mniej unikalnych użytkowników niż obecnie, można więc szacować, że respons będzie większy. 1 2

Dziecko, zakupy i my Pogodny pokój dla maluszka według Dulux Czas cyklu: 2 emisje Objętość: 2 strony Forma: materiał redakcyjny powstający przy współudziale i na wyłączność Firmy AkzoNobel. Dekorowania pokoju dla dziecka, omówienie farb przeznaczonych do malowania pokoi dla dzieci, jak dobierać kolory, jakie kolory będą/są modne w 2013 roku.

Architektura od wnętrza Cykl wykładów - materiałów AKADEMIA DULUX Czas cyklu: 5 emisji Objętość: 2 strony Forma: materiał redakcyjny powstający przy współudziale Firmy AKzoNobel Przedstawiający najnowsze światowe trendy i kolekcje kolorystyczne farb Dulux oraz ich praktyczne zastosowanie. Inspiracje czerpane prosto z natury. Odpowiedni dobór kolorów buduje architekturę wnętrza. Nowoczesność kolorystyczna – tak dziś poszukiwana – to przede wszystkim umiejętne zestawienie dwóch, trzech barw. Specjaliści Dulux piszą o sztuce łączenia kolorów. O czym należy pamiętać przy doborze kolorów we wnętrzu mieszkalnym, biurowym, hotelowym. Jak budować klimat wnętrza poprzez wykorzystanie gry światła i kolorów.

Wydania Specjalne Czas cyklu: 4 emisje Objętość: 3 strony Forma: materiał instruktażowy krok po kroku, redakcyjny powstający przy współudziale i na wyłączność Firmy AkzoNobel Temat: II. 2013 - Łączenie kolorów na ścianach pokazane na kolorze roku 2013 V.2013 – Malowanie Ścian szablonem VIII.12 – Malowanie elewacji na zewnątrz XI.12 - Malowanie stołu, Krzesła

Wydania Specjalne Książeczki Ogrodowe Planowane Numery Specjalne Muratora w 2013 roku 3/2013 – Tarasy i Ogrody 4/2013 – Od Piwnicy aż po Dach – dział wykończenia – malowanie ścian 10/2013 – Wygodne Poddasze – malowanie ścian 11/2013 – Kuchnia i Łazienka – malowanie ścian wzory kuchenne Książeczki Ogrodowe 05/4/2013 – Gdy masz problem w ogrodzie 30/4/2013 – Gdy masz problem z urządzeniem balkonu i tarasu

Wydania Specjalne Kolory - znajdź swoja inspiracje Kolory Świata Dulux Tuznajdziesz.pl to serwis internetowy zawierający najbardziej użyteczne i precyzyjne informacje o firmach i produktach budowlanych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz wyposażeniowych. Naszą misją jest ułatwianie pracy użytkownikom biznesowym i prywatnym w realizacji ich potrzeb związanych z poszukiwaniem wiarygodnych i atrakcyjnych ofert produktów budowlanych oraz ich producentów. Docieramy do szerokiego grona odbiorców zdecydowanych na zakup, poszukujących produktu. Kolory Świata Dulux Kolory Świata Dulux Kolory Świata Dulux Kolory Świata Dulux 375 997 UU 1 382 397 PV Zasięg: 22 321 UU, 91 757 PV Zasięg: 2 640 799 UU, 16 981 426 PV Zasięg: 224 149 UU, 649 332 PV Źródło: Gemius Traffic – październik 2012 38

Wydania Specjalne Kolory – znajdź swoją inspiracje w tuznjdziesz.pl Emulsja lateksowa do scian i sufitów Dulux Colours of the Word Patronem kategorii jest marka DULUX Dulux Colours of the World (Kolory Swiata) emulsja lateksowa do scian i sufitów przeznaczona do dekoracyjnego i ochronnego malowania scian i sufitów wewnatrz …. Szczegółowe opisy produktów wraz z danymi technicznymi, galeriami Patronat w dziale „Farby” z widocznym aktywnym logo Pozycjonowanie trzech produktów – zawsze na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania w branży Promowanie materiałów poradnikowych na pierwszej stronie w działach „Produkty” i „Poradniki” Blok „ Kolory – znajdź swoją inspiracje” na pierwszej stronie z produktami marki Dulux Newsletter redakcyjny z produktami maki Dulux do subskrybentów portalu Warsztat malarski 39

Zapraszamy do współpracy