Regulamin Pracowni Informatyki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rekrutacja.
Advertisements

REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
DROGA KRZYŻOWA ROZMOWA MATKI Z NIENARODZONYM DZIECKIEM.
Przebieg etapu pisemnego
Zakończenie językowego projektu z programu Socrates-Comenius Energia przyszłości w zjednoczonej Europie 6 – rok Delegacja młodzieży i jej opiekunów.
WYKONYWANIE DOŚWIADCZEŃ
Praktyczna nauka zawodu
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Lekcje informatyki w K.S.P. Lekcje informatyki w K.S.P. Wykonanie Pawe ł Majocha VB 2007r,
Elementy systemu operacyjnego
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA GIMNAZJUM NR 1.
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Elementy informatyki w nauczaniu zintegrowanym
Biblioteka Szkoły Podstawowej nr 87 w Poznaniu
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Jak instalować programy? Opracowała Alicja Lasota kl. Ib 2012/2013r.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
Który? Która? Które? pierwszy pierwsza pierwsze drugi druga drugie trzeci trzecia trzecie.
JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z KOMPUTEREM ???.
Średniowieczna pracownia alchemiczna
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Która godzina?.
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Regulamin Pracowni Informatycznej
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
INTERNETOWE CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ *ICIM*
Spis treści: Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Pamiętaj o lekcjach!!! Nie siedź za długo!!! Nie siedź za długo!!! Nie.
Witamy w nowej sali multimedialnej Centrum Multimedialnego X LO Witamy w nowej sali multimedialnej Centrum Multimedialnego X LO Zdjęcia sali multimedialnej.
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Kilka zasad korzystania z ICIM
Egzamin gimnazjalny 2010 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Wszystko o zagrożeniach i ochronie komputera przed nimi.
Sprawdzian w szóstej klasie
Program VNC jako pomoc w lekcji
Krok pierwszy: wybieramy zakładkęCited Reference Search.
EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ OKE: r. – środa CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA r. – czwartek CZĘŚĆ MATEMATYCZNO -PRZYRODNICZA.
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Matematyka i język angielski
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
pracowni informatycznej
Bezpieczne zachowanie w szkole
I NTERNETOWE C ENTRUM I NFORMACJI M ULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej nr 20 im. S. Batorego w Poznaniu.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA SPRAWDZIANU W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ Informacja dla Rodziców rok szkolny 2014/2015.
Regulamin Pracowni Komputerowej
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Zagrożenia komputera w sieci
Zagrożenia i ochrona systemu komputerowego
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA
Regulamin pracowni komputerowej
Rada szkoleniowa „Cyfrowe bezpieczeństwo danych osobowych w szkole”
Sopocka Akademia Tenisowa
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Doświadczenie z rzeżuchą
REGULAMIN PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2018/2019
Zapis prezentacji:

Regulamin Pracowni Informatyki Autor: Dagmara Kot

Punk Pierwszy 1.W pracowni informatyki odbywają się zajęcia informatyki i inne zajęcia edukacyjne po uzgodnieniu z opiekunem pracowni.

Punk Drugi 2.Uczniowie przebywają w pracowni bez tornistrów. Należy zabrać zeszyty i przybory do pisania.

Punk Trzeci 3.Zabrania się uczniom wnoszenia do pracowni, bez zgody prowadzącego zajęcia, jakichkolwiek nośników danych.

Punk Czwarty 4.Zabrania się wnoszenia i spożywania jakichkolwiek produktów żywnościowych i napojów.

Punk Piąty 5.Uczniowie w czasie zajęć zajmują miejsca wyznaczone przez prowadzącego zajęcia i nie zmieniają swoich miejsc.

Punk Szósty 6.Przed rozpoczęciem zajęć uczniowie wpisują się do zeszytu zajęć na poszczególnych stanowiskach.

Punkt Siódmy 7.Włączenie i wyłączenie komputerów następuje tylko na polecenie prowadzącego zajęcia.

Punkt Ósmy 8.Nieprawidłowe działanie komputera lub uruchomionego programu należy natychmiast zgłosić prowadzącemu zajęcia.

Punkt Dziewiąty 9.Bez polecenia nauczyciela uczeń nie może: -uruchamiać nieznanego programu, -instalować żadnego programu, -zmieniać lub usuwać żadnych plików, których nie utworzył, -pobierać plików spoza sieci lokalnej, -przyłączać lub odłączać elementów zestawu.

Punk Dziesiąty 10.Wynoszenie sprzętu (komputerów lub elementów zestawu) poza pracownię wymaga zgody Dyrektora Szkoły.

Punkt Jedenasty 11.Po zakończeniu zajęć uczeń powinien prawidłowo zamknąć system, wyłączyć komputer i posprzątać stanowisko pracy.

Punkt Dwunasty 12.Uczeń ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, oprogramowania lub utratę danych, jeżeli powstała szkoda była konsekwencją nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.

Koniec