Opracowała: K. Chronowska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Advertisements

GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
I spy with my little eyes
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
XLVI Liceum Ogólnokształcące
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
Gimnazjum nr 39 im. Józefa Dietla w Krakowie. Klasy z programem DSD II Nasze Gimnazjum należy do wąskiego grona 16 szkół w Krakowie, które realizują program.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Szkoła podstawowa nr 4 w Lubartowie Ania Antos. Od 2007 roku w naszej szkole jest organizowany konkurs Top Songs jest to konkurs piosenki angielskiej.
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Kolegium Zakonu Pijarów
TRADYCJE Publicznego Gimnazjum im. Ojca Św
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Miejski Zespół Szkół Nr 1 w Ciechanowie powstał 1 września 2005 r. w wyniku połączenia Szkoły Podstawowej Nr 3 i Gimnazjum Nr 2.
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
KOŁO KOMPUTEROWE KLAS I-III
Wycieczka szkolna PG 8 w Opolu Londyn 2011
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
PROGRAM SOCRATES COMENIUS
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLASA OGÓLNA z językiem hiszpańskim ¡Bienvenidos! Uczniowie zdobywają podstawową wiedzę wymaganą przez polski program nauczania, a ponadto uczą się języka.
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
Język francuski na świecie
Wymiana polsko-niemiecka
Język francuski na świecie
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Gimnazjum nr 23 Łódź, ul. Minerska 1/3.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
OBÓZ JĘZYKOWO-KULTUROWY LONDYN I MIASTA ANGLII r.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Klasa językowo- turystyczna – I E Uwielbiasz podróżować, poznawać atrakcyjne miejsca, innych ludzi, ich tradycje i życie współczesne? Interesuje Cię świat,
Klasa dziennikarska – I A Jeżeli masz duszę humanisty, temperament dziennikarza, poszukujesz inspiracji, cechujesz się otwartym umysłem i chcesz rozwijać.
Łódź, ul. Minerska 1/3 XXXIV LO im. K. Kieślowskiego.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Łódź, ul. Minerska 1/3 Gimnazjum nr 23. dwujęzycznej z językiem rosyjskim w której: o nauczysz się języka rosyjskiego od podstaw o poznasz rosyjskie obyczaje.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Klasa językowo-turystyczna – I B
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Londyn 2015/2016.
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Zapis prezentacji:

Opracowała: K. Chronowska

poszerzamy wiedzę z literatury, historii, realioznawstwa krajów anglojęzycznych, niemieckojęzycznych oraz frankofońskich, przygotowujemy projekty, rozwijamy swoje umiejętności w domu dzięki programowi e-tutor, tłumaczymy teksty z języka angielskiego na język polski i vice versa, uczestniczymy w Kółku filmowo-językowym, prowadzimy Kącik anglofila w gazetce szkolnej „SZATNIA”.

kulturę, historię i literaturę, typowe potrawy, organizujemy quiz wiedzy o krajach anglo- i niemieckojęzycznych, spektakle dwujęzyczne w językach: angielskim, niemieckim, francuskim i włoskim.

W roku szkolnym 2002/2003 poznawanie Wielkiej Brytanii rozpoczęliśmy od Londynu, gdzie zobaczyliśmy m.in.: Tower z królewskim skarbem, Parlament, Piccadily Circus, Trafalgar Square, Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud, Opactwo Westminster i Canterbury. W Oxfordzie zwiedziliśmy kompleks budynków uniwersyteckich, spotkaliśmy się z miejscową Polonią. Młodzież naszego gimnazjum nawiązała kontakt z uczniami The Skinner’s School.

Zwiedziliśmy Edynburg, twierdzę w Stirling, zamek w Balloch nad jeziorem Loch Lommond, z którego pochodzi słynny potwór Nessie.

W roku 2011 postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym i zwiedzając piękne brytyjskie miasta, poćwiczyć umiejętność posługiwania się językiem angielskim.

Oprócz Wielkiej Brytanii odwiedziliśmy także inne kraje europejskie Oprócz Wielkiej Brytanii odwiedziliśmy także inne kraje europejskie. Podczas wycieczek mieliśmy okazję doskonalić warsztat językowy.

W 2013r. celem  była Francja, a dokładniej Paryż, Wersal i Park Rozrywki Eurodisneyland.

Kontynuując coroczne poznawanie krajów europejskich, po wyjazdach do Anglii, Włoch i Francji przyszła kolej na Hiszpanię.   

Zwiedziliśmy także Grecję Zwiedziliśmy także Grecję. Pobyt nad Morzem Egejskim okazał się niezwykle atrakcyjny. Mieliśmy okazję poznać kulturę i zwyczaje Greków, degustować specjały greckiej kuchni oraz obejrzeć niezwykłe miejsca.

W Instytucie Języków Obcych PWSZ, z okazji Dnia Kultury Języka, mieliśmy okazję spróbować sił w zajęciach cyrkowych, obejrzeć spektakl w języku angielskim „The End of The Quest”, nauczyć się tańca szkockiego oraz sprawdzić swoją wiedzę z kultury krajów anglojęzycznych.

Przez dwa tygodnie, codziennie odbywały się w naszej szkole dwugodzinne zajęcia,  podczas których mieliśmy okazję poznać kulturę, zwyczaje, styl życia w krajach, z których przybyli nasi goście. Były to: Egipt, Nowa Zelandia, Brazylia i Chiny.

Zadaniem konkursowym było stworzenie gazetki w języku angielskim, pokazującej ‘Nasze Miejsce’ poprzez pryzmat ciekawych ludzi, interesujących wydarzeń, niesamowitej przyrody czy też fascynującej historii.   Tak też uczyniliśmy, a nasza gazetka ukazała się na stronie internetowej wydawnictwa Nowa Era, gdzie można ją obejrzeć.  http://img.nowaera.pl/konkurs_pdf

Uczniowie naszego gimnazjum mieli możliwość spotkania w nietypowy sposób, bo przez Skype, z prof. Michałem Jasieńskim, który przybliżył im zasady trzeciego, organizowanego dla młodzieży, ogólnopolskiego konkursu „Droga na Harvard”.

Jako jedna ze 120 szkół w Polsce, przystąpiliśmy do projektu BUNJO, BUNJO 2 a w bieżącym roku szkolnym, BUNJO 3, mającego na celu badanie jakości uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjach oraz wprowadzanie nowych metod nauczania na tych zajęciach. Wzięliśmy udział w projekcie BUM polegającym na badaniu umiejętności posługiwania się j. angielskim w mowie.

Międzyszkolny Turniej Językowy dla klas 6 szkół podstawowych, Konkurs Piosenki Zjednoczonej Europy Sing a Song, Konkurs Wiedzy o Krajach Anglojęzycznych, Konkurs Recytatorski Poezji Anglojęzyczne, Konkurs Gramatyczny, Międzygimnazjalny Konkurs Wiedzy o USA.

WSPÓŁPRACA ZE SZKOŁAMI W WIELKIEJ BRYTANII I STANACH ZJEDNOCZONYCH