ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
CENY I KOSZTY W BUDOWNICTWIE – informacja SEKOCENBUD
WIELKOPOLSKIE NA TLE REGIONÓW W POLSCE
Projekt systemowy Rynek Pracy pod Lupą - realizacja zadań w 2011 i I kwartale 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
FUNDACJA WSZECHNICY BUDOWLANEJ OWEOB Promocja Patronat Honorowy Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Sejmu RP, Ministra Infrastruktury, oraz Dyrektora.
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Umowy o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata osie priorytetowe II-VII Urząd.
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 11 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: - Podsumowania prof. Bolkowskiej, danych GUS nt. budownictwa.
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 10 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. - Podsumowania.
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
CENY I KOSZTY W BUDOWNICTWIE – informacja SEKOCENBUD
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo mieszkaniowe po drugim kwartale 2013 r. Małgorzata Skonieczna Project Manager ASM – Centrum Badań
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Miasto publiczne – miasto prywatne
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Partner wiodący- Projektodawca: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z. o.o Partnerzy: Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Centrum Statystyki.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
RZECZYWISTY POZIOM CEN NA RYNKU MIESZKANIOWYM – PROGNOZA 2010.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w lutym 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. na podstawie danych Wojewódzkich Urzędów Statystycznych Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy.
FUNDACJA WSZECHNICY BUDOWLANEJ OWEOB Promocja Patronat Honorowy Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Sejmu RP oraz Ministra Infrastruktury rukturyPrzewodnicącego.
Firmy budowlane w obecnej sytuacji rynkowej
Temat projektu „Ile kosztuje kupno i urządzenie nowego mieszkania?”
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Zapis prezentacji:

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w kwietniu 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Nie tworzymy rzeczywistości - pomagamy ją poznać

Budownictwo mieszkaniowe – kwiecień 2011 r. Spadek o 2,5% w stosunku do marca 2011 Spadek o 10,7% w stosunku do marca 2011 Wzrost o 9,1% w stosunku do marca 2011 Spadek o 8,5% w stosunku do marca 2011 Wzrost o 1,3% w stosunku do marca 2011 Spadek o 20,2% w stosunku do marca 2011 Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS Mieszkania oddane do użytku wraz z powierzchnią miesięcznie w okresie styczeń 2009 – kwiecień 2011 Średnia powierzchnia mieszkania oddanego do użytku w kwietniu 2011 wyniosła 110,8 m2 i była o 5,3% niższa niż średnia wielkość mieszkania oddanego do użytku w poprzednim miesiącu i wyższa o 7,5% w porównaniu do średniej powierzchni z kwietnia ubiegłego roku. Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS Mieszkania, których budowę rozpoczęto w okresie styczeń - kwiecień w latach 2006 - 2011 Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS Mieszkania, których budowę rozpoczęto według form budownictwa (kwiecień 2010 i 2011) 2011 r. 2010 r. Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS Mieszkania, na których budowę wydano pozwolenia w okresie styczeń - kwiecień w latach 2006 - 2011 Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS Mieszkania, na których budowę wydano pozwolenia według form budownictwa (kwiecień 2010 i 2011) 2010 r. 2011 r. Źródło: opracowanie ASM na podstawie danych GUS

Udziały poszczególnych technologii budowy ścian w budownictwie jednorodzinnym Źródło: Raport ASM „Materiały wznoszeniowe – budownictwo mieszkaniowe”

Struktura stosowanych materiałów do budowy ścian nadziemnych (zewnętrzne, wewnętrzne nośne) i działowych w budownictwie jednorodzinnym */ Do ceramiki tradycyjnej zaliczamy m.in. pustaki MAX, U, cegły pełne i drążone, zaś do ceramiki poryzowanej pustaki (P+W) np. Porotherm Źródło: Raport ASM „Materiały wznoszeniowe – budownictwo mieszkaniowe”

Budownictwo mieszkaniowe spowolniło Po dobrych danych marcowych, w kwietniu niespodziewanie zmalała liczba mieszkań, których budowę rozpoczęto. Licząc rok do roku kwiecień przyniósł wśród deweloperów spadek o jedną czwartą. Pogorszenie widać także w obszarze nowowydanych pozwoleń na budowę oraz liczby mieszkań oddanych do użytkowania. Wciąż dużo gotówki na rynku Po marcowym rekordzie ilości transakcji zawieranych bez wykorzystania kredytu (34%), kwietniowy wynik na poziomie 25% może wydawać się mało imponujący. Trzeba jednak zauważyć, że w ostatnich 12 miesiącach wynosił on średnio 19%. Ponadto bieżące dane można łączyć z działaniem czynników sezonowych. W kwietniu zeszłego roku także co czwarta transakcja zawierana była bez udziału kredytu. Prysnął efekt marca Obecnie rynek nieruchomości wraca do normy po marcowym przyspieszeniu. W kwietniu umowę przedwstępną podpisywano po 65 dniach. Wynik ten jest o przeszło miesiąc gorszy niż w poprzednim miesiącu. Wstępne dane za kwiecień pokazują ponadto, że od podpisania umowy pośrednictwa do umowy finalnej mijało 113 dni, czyli cztery miesiące. Oznacza to, że dziś sprzedawane są mieszkania, których data ogłoszenia o chęci sprzedaży wypada przeciętnie w styczniu. Dla porównania w marcu było to blisko 80 dni, a w ostatnich 12 miesiącach 109 dni.

Dziękuję za uwagę Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz ! W roku 2011 zespół ASM kontynuuje cykliczne opracowania kwartalne oraz miesięczne opatrzone szyldem MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO. Cel… to dostarczanie zawsze aktualnych i pełnych informacji dotyczących szeroko rozumianego rynku budowlanego. Monitoring Rynku Budowlanego to nie tylko aktualny zapis bieżącej sytuacji w sektorze, to także dostęp do ogólnopolskiej i regionalnej BAZY DANYCH, czyli serwisu umożliwiającego natychmiastowy wgląd do najświeższych i historycznych danych z rynku budowlanego oraz makroekonomii. MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz !

MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz ! W 2011 roku stałymi elementami analiz kwartalnych MRB są: 1. SYTUACJA MAKROEKONOMICZNA POLSKI Wskaźniki makroekonomiczne – dane kwartalne Prognozy sytuacji makroekonomicznej kraju 2. SYTUACJA NA RYNKU BUDOWLANYM Wskaźniki budowlane – dane kwartalne Budownictwo na GPW Budownictwo inżynieryjne Ceny w budownictwie 3. NIERUCHOMOŚCI W POLSCE Efekty budownictwa mieszkaniowego i ceny mieszkań na rynku pierwotnym i wtórnym Prognozy rozwoju mieszkalnictwa Efekty budownictwa niemieszkalnego KAŻDY RAPORT MRB 2011 ZAWIERA RÓWNIEŻ załącznik Excel - tabele, które ułatwią samodzielną analizę wskaźników MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz !

MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz ! Oprócz kwartalnych raportów MRB, dysponujemy ofertą miesięcznych opracowań MRB Korzystne warunki dla prenumeratorów Miesięczne raporty MRB Opracowania miesięczne można zamawiać pojedynczo bądź w formie prenumeraty rocznej Prenumeratorzy MRB kwartalnego otrzymują raporty miesięczne GRATIS Harmonogram ukazywania się raportów kwartalnych MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz !

MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz ! Warunki zamówienia MRB 2011 TO: Możliwość PRENUMERATY ROCZNEJ obejmującej: 4 raporty kwartalne + GRATIS 12 raportów miesięcznych!!! 4 500 PLN + 23% VAT Możliwość zakupu POJEDYNCZEGO raportu kwartalnego 1 800 PLN + 23% VAT Możliwość zakupu RAPORTÓW MIESIECZNYCH w formie: - PRENUMERATY ROCZNEJ 2 700 PLN + 23% VAT - POJEDYNCZEGO OPRACOWANIA 400 PLN + 23% VAT Raporty dostępne są, po przesłaniu wypełnionego formularza zamówienia faxem na numer /24/ 355 77 01, /24/ 355 77 03 bądź e-mail: a.sakowski@asm-poland.com.pl MRB 2011 - szersze spektrum prognoz i analiz !

Jak wygląda sprzedaż materiałów budowlanych w Internecie? Jak wygląda sprzedaż artykułów wyposażenia wnętrz w Internecie? Jakie produkty z zakresu szeroko rozumianej budowlanki najlepiej się sprzedają w Internecie? Gdzie jest nisza i miejsce na Twoje produkty? Jakie są dostępne kanały sprzedaży w Internecie? Jak powinna wyglądać strona internetowa Twojego sklepu? W jaki sposób Polacy wyszukują ofert sprzedaży materiałów budowlanych w Internecie? Jak inwestorzy indywidualni postrzegają zakupy materiałów budowlanych w Internecie? Jak producenci materiałów budowlanych i artykułów wykończeniowych zapatrują się na sprzedaż swoich produktów w Internecie? Odpowiedzi na te pytania poznasz czytając raport

Zakres raportu Internetowe kanały sprzedaży materiałów budowlanych i artykułów wyposażenia wnętrz Aukcje internetowe Sklepy internetowe Zakupy i sprzedaż materiałów budowlanych w Internecie – wyniki badań Badanie inwestorów indywidualnych Badanie Mystery e-mail w sklepach internetowych Badanie CAWI sprzedawców sklepów internetowych Badanie IDI producentów materiałów budowlanych Badanie wykonawców metodą CATI Dobre praktyki w e-commerce Case study Czym powinien charakteryzować się dobry sklep internetowy Wnioski i rekomendacje Co najlepiej sprzedawać w Internecie? Czy w Internecie jest miejsce na sprzedaż materiałów budowlanych? W co warto inwestować? Jak powinna wyglądać strona www sklepu internetowego? I wiele innych…

Cena raportu: 3000 PLN + 23% VAT Forma raportu: Raport jest graficzną prezentacją danych uzupełnioną opisem ważniejszych wniosków. Opracowanie dostarczane jest do klienta w formie prezentacji elektronicznej (pdf)y Cena raportu: 3000 PLN + 23% VAT Raporty dostępne są, po przesłaniu wypełnionego formularza zamówienia faxem na numer /24/ 355 77 01 bądź e-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl; j.jarzebowska@asm-poland.com.pl

Szeroki zakres badań indywidualnych obejmuje: Analizy rynku i segmentów rynkowych oraz analizy prognostyczne Badania satysfakcji klientów, w szczególności z wykorzystaniem metody Customer Satisfaction Index (CSI) Badania jakości obsługi klientów (Mystery Shopping, Mystery Calling) Badania znajomości, wizerunku i pozycjonowania marek Badania postaw i preferencji konsumentów oraz segmentacyjne Testy nowych produktów, reklam, opakowań I inne.

W ramach projektu przygotowywane są dwa odrębne raporty: Zakres raportu W ramach projektu przygotowywane są dwa odrębne raporty: CZĘŚĆ I: BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE Budownictwo jednorodzinne Budownictwo wielorodzinne już dostępny!! CZĘŚĆ II: BUDOWNICTWO NIEMIESZKALNE Plan wydania II części raportu – wrzesień 2011 r.

Cel projektu Chcesz poznać BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE Cel projektu Celem opracowania jest dostarczenie informacji i wiedzy dotyczącej rynku materiałów wznoszeniowych w Polsce w 2010 roku. Analiza wielkości rynku materiałów wznoszeniowych została zaprezentowana w podziale na poszczególne typy budownictwa mieszkalnego oraz technologię wznoszenia ścian nadziemnych (zewnętrzne i wewnętrzne nośne) i działowych. Dodatkowo raport zawiera prognozę potencjału rynku na lata 2011-2012. Chcesz poznać jaką technologią budowane są ściany budynków mieszkalnych? jakimi materiałami posługują się wykonawcy przy wnoszeniu ścian? wielkość rynku materiałów wznoszeniowych w budownictwie mieszkalnym? jaki jest średni koszt budowy ścian zewnętrznych według najpopularniejszych technologii? jakie marki materiałów wznoszeniowych stosują wykonawcy?

Forma opracowania wyników i cena Forma raportu: Raport przesyłany jest do klienta w formie elektronicznej (plik PDF) oraz w wersji papierowej. CZĘŚĆ I: BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE 4 500 PLN + 23% VAT CZĘŚĆ II: BUDOWNICTWO NIEMIESZKALNE 4 500 PLN + 23% VAT Istnieje również możliwość zamówienia całości opracowania już teraz!: Koszt kompleksowego opracowania składającego się z dwóch raportów to: 8 000 PLN + 23% VAT Dostępność raportu: Raporty dostępne są po przesłaniu wypełnionego formularza zamówienia faxem na numer /24/ 355 77 01 bądź e-mail: a.sakowski@asm-poland.com.pl

Firma ASM jest członkiem OFBOR (Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku). W styczniu 2011 roku po raz kolejny otrzymaliśmy Certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w zakresie: Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów bezpośrednich./ audytoryjnych (PAPI) Badania realizowane techniką wywiadów telefonicznych z systemowym wspomaganiem komputerowym (CATI) Mystery Shopping Badania CAWI (Computer Assisted Web Interview)

ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Projekty syndykatowe: Adam Sakowski – Kierownik Projektu Tel: /24/ 355 77 19, e-mail: a.sakowski@asm-poland.com.pl Marcin Gołębiowski – Analityk Rynku Tel: /24/ 355 77 19, e-mail: m.golebiowski@asm-poland.com.pl Joanna Florczak – Project Manager Tel: /24/ 355 77 80, e-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl Joanna Jarzębowska – Junior Project Manager Tel: /24/ 355 77 66, e-mail: j.jarzebowska@asm-poland.com.pl ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. OD 15-TU LAT NA RYNKU BADAWCZYM !!! Ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno www.asm-poland.com.pl ------------------------------------------------------- NIP: 775 22 53 397; nr KRS: 0000198125 Sąd Rejonowy Łódź Śródmieście Kapitał zakładowy: 480 000 zł