Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORCÓW nowy projekt PKPP Lewiatan.
WYBORY PARLAMENTARNE.
XVIII sesja SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Szkoła demokracji”
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Standardowy Eurobarometr 68 / jesień 2007 – TNS Opinion & Social Eurobarometr 68 / JESIEŃ 2007 / GŁÓWNE WYNIKI: POLSKA EUROBAROMETR 68 OPINIA PUBLICZNA.
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Postawy polityczne przedsiębiorców Raport z badań.
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1 Zaufanie Polaków do biur podróży Warszawa, październik 2010 Projekt realizowany przez PENTOR Research International © 2010 Research International. No.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
WYBORY 2006 wzajemne oczekiwania wyborców i samorządowców BADANIE CBM INDICATOR DLA POLSKIEJ AGENCJI PRASOWEJ Partnerzy projektu badawczego.
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Banki spółdzielcze w oczach Polaków
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Trasa ekspresowa na Ursynowie Raport dla Ligi Ochrony przyrody Warszawa, Listopad
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
„Dziecko w sieci” – badanie zagrożeń związanych z poznawaniem ludzi przez Internet wśród dzieci w wieku lat października 2004.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Dlaczego ten temat jest ważny?
Case study gemiusAdHoc luty 2006 Prezentacja wyników wyszukiwania – preferencje internautów i opinie klientów.
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
Ankieta przeprowadzona w naszym mieście, okolicznych wsiach oraz szkole wśród młodzieży i pracowników.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
Sondaż preferencji wyborczych październik 2014 r..
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
Afera taśmowa w opinii Polaków czerwiec 2014 Afera taśmowa w opinii Polaków Badanie.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
Nie tylko wybory- Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Reguła Wyborcza JOW Kardynalne zasady wybierania posłów do Sejmu RP, postulowane przez Ruch Obywatelski na rzecz Jednomandatowych Okręgów Wyborczych (JOW),
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
SONDA ULICZNA. 1. DLACZEGO MŁODZI LUDZIE NIE CHCĄ BRAĆ UDZIAŁU W WYBORACH? BOJĄ SIĘ WYRAŻANIA SWOJEGO ZDANIA BOJĄ SIĘ KOSEKWENCJI ŻE JAK JUŻ RAZ ZAGŁOSUJĄ.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Temat debaty: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
DEBATA Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
„Młodzi głosują”. WYBORY PREZYDENCKIE 2015 W szkolnych wyborach, które odbyły się w czwartek 30 kwietnia, wzięło udział 1415 szkół z całej Polski. Uprawnionych.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Adriana Hyla, Michalina Filimoniak, Aleksandra Mróz.
Młodzi głosują! Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród licealistów z okazji Światowego Dnia Wyborów w 2012 roku mgr Paweł Raźny.
Raport z badania ilościowego CAPIBUS dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Badanie odbioru kampanii i świadomości Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
WYBORCZY PIERWSZY RAZ Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród licealistów z okazji Światowego Dnia Wyborów w 2010 roku prezentację przygotował mgr Paweł Raźny.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Zapis prezentacji:

Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005

Summary rozpoznawalność Marka Goliszewskiego 50% przewaga cech pozytywnych 80% poparcie dla kandydata na prezydenta będącego politykiem38% poparcie dla kandydata na prezydenta spoza polityki40% ideał prezydenta (wśród osób deklarujących udział w głosowaniu) Marek Goliszewski47% Zbigniew Religa40% Henryka Bochniarz16% poparcie dla Marka Goliszewskiego wśród elektoratów lewica40% centrum43% prawica40% (kandydat akceptowany przez zwolenników każdej opcji politycznej) poparcie dla Marka Goliszewskiego w przypadku oficjalnego ogłoszenia kandydatury56% (Z.Religa - 51%; L. Kaczyński - 43%) poparcie dla Marka Goliszewskiego w II turze wyborów M. Goliszewski 46% kontraZ. Religa 41% M. Goliszewski 49% kontra L. Kaczyński 38% M. Goliszewski 59% kontra H. Bochniarz 17%

METODOLOGIA

ZNAJOMOŚĆ KAMPANII REKLAMOWEJ MARKA GOLISZEWSKIEGO W tej części badania zdradziliśmy w końcu respondentom nazwisko i funkcję osoby prezentowanej na zdjęciach. Co drugi Polak (50%) deklaruje, iż kojarzy osobę Marka Goliszewskiego. Największy odsetek twierdzi, iż zna go z telewizji (37%), 15% czytało o nim w prasie, 9% słuchało go w radio. Co szósty badany (16%) zna Marka Goliszewskiego z bilbordów/plakatów. Pierwszy plakat kampanii rozpoznawany jest przez nieco ponad jedną piątą badanych (22%). Bilbord został najlepiej zapamiętany przez mieszkańców województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego, mazowieckiego i lubelskiego. Drugi plakat kampanii reklamowej kojarzy 27% badanych. Bilbord został najlepiej zapamiętany przez mieszkańców największych miast, przede wszystkim Warszawy. Relatywnie częściej jego znajomość deklarują również mieszkańcy województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego. W opinii badanych kampania reklamowa Marka Goliszewskiego ma dwojakie przesłanie. Nieco częściej podkreślano, iż plakaty przedstawiają Marka Goliszewskiego jako człowieka sukcesu, biznesmena, osobę bogatą, energiczną i przedsiębiorczą. Wskazywano również, iż Marek Goliszewski to osoba sympatyczna i wzbudzająca zaufanie, że to osoba zaangażowana społecznie i chcąca podzielić się swoim sukcesem.

Osobą prezentowaną na zdjęciu jest Marek Goliszewski, przedsiębiorca, działacz społeczny, założyciel i prezes Business Centre Club. Czy kiedykolwiek zetknął(ęłą) się Pan(i) z nim osobiście, widział(a) w mediach – w prasie, na plakatach, w telewizji, lub przynajmniej o nim czytał(a) lub słyszał(a)? N=1000 [OGÓŁEM W POPULACJI]

W wyborach prezydenckich będą startować zapewne znani politycy jak i kandydaci spoza polityki. Czy osobiście wolał(a)by Pan(i), aby prezydentem został ? [ZAMIAR UCZESTNICTWA W WYBORACH PREZYDENCKICH]

N = 1000 Gdyby w przyszłych wyborach prezydenckich zgłosiło udział sześciu kandydatów, których jedynie wiadomo kim są z zawodu i jaką prowadzą działalność, to na kogo spośród nich najchętniej by Pan(i) zagłosował? [RAZEM][W PIERWSZEJ I DRUGIEJ KOLEJNOŚCI]

N=1000 W jakim stopniu każda z tych osób odpowiada Pana(i) ideałowi prezydenta? [OGÓŁEM WSZYSCY BADANI] W jakim stopniu ideałowi prezydenta odpowiada Marek Goliszewski?

N=627 W jakim stopniu każda z tych osób odpowiada Pana(i) ideałowi prezydenta? [ZAMIERZAJĄCY GŁOSOWAĆ W WYBORACH NA PEWNO + RACZEJ TAK] W jakim stopniu ideałowi prezydenta odpowiada Marek Goliszewski?

W DUŻYMW MAŁYM [ZNAJOMOŚĆ MARKA GOLISZEWSKIEGO] W jakim stopniu ideałowi prezydenta odpowiada Marek Goliszewski? [ZAMIAR UCZESTNICTWA W WYBORACH PREZYDENCKICH]

N=627 Niezależnie od tego, czy w ostateczności weźmie Pan(i) udział w głosowaniu, czy też nie. Którzy kandydaci mogliby ewentualnie liczyć na Pana(i) poparcie w wyborach, a na których na pewno nie zamierza Pan(i) głosować? [ZAMIERZAJĄCY GŁOSOWAĆ W WYBORACH NA PEWNO + RACZEJ TAK]

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie otrzyma ponad 50% głosów w pierwszej turze rozpisana zostaje druga tura wyborów. Jak by Pan(i) zachował się w tej sytuacji? NIE BĘDĘ GŁOSOWAĆ N=627