Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina 13.35.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
DRZEWA POMNIKI PRZYRODY W NAJBLIŻSZEJ OKOLICY.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 W SKIERNIEWICACH ul. Podkładowa 2
Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
Przy Szkole Podstawowej nr 6 w Łodzi od trzech lat działa oddział zerowy dla dzieci sześcioletnich. W obecnym roku szkolnym klasa 0 liczy 21 wychowanków.
Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej
LIPIEC Każdy blok warsztatowy miał konkretny temat, aby rozwijać w dziecku: kreatywność, twórcze myślenie wyobraźnię, postawy zmysły.
System pomocy dziecku z trud-nościami w czytaniu i pisaniu
Edukacja taneczna dzieci i młodzieży szkolnej w ramach programu Integracji Społecznej „ Taniec naszą pasją”
PIANO LAZAR International Music Education Atelier Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu w każdej grupie wiekowej. Grupy 4 i 5 - Grupy 6 i 7.
Metody pracy z dziećmi w naszym przedszkolu
Przedszkole nr 110 w krakowie SPRAWODANIE Z REALIZACJI PROGRAMU EDYKACYJNEGO „MAMO,TATO WOLĘ WODĘ” w roku szkolnym 2013/2014 przez filię Samorządowego.
GIMNASTYKA KOREKCYJNA DLA 6-LATKÓW
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Koleżeńskie Spotkania integracyjne
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Metoda Dobrego Startu Prof. Marty Bogdanowicz
Matematyka w muzyce Mateusz Gajos kl. I a.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Grupa „Muchomorki”.
KOŁO PLASTYCZNE.
W ramach realizacji zajęć niezorganizowanych (obszar 7) dzieci z Przedszkola nr 3 w Radzionkowie uczestniczyły w wielu interesujących zajęciach sportowych.
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
Fundacja Rodzina i Przedsiębiorczość
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA METODA NDT – BOBATH
Profilaktyka wad postawy ćwiczenia dla klasy I szkoły podstawowej
KWALIFIKACJE I DOSKONALENIE NAUCZYCIELI
Arteterapia – leczenie przez sztukę
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
W życiu człowieka dominują trzy formy aktywności – zabawa, nauka i praca. Każda z tych form występuje na każdym jego etapie w zróżnicowanym nasileniu,
,,NASZA BAJKA”. Inspiracją do podjęcia działań w zakresie tworzenia programu edukacji teatralnej stały się dla nas doświadczenia z pracy pedagogicznej.
WIELOZMYSŁOWE POZNAWANIE KOLORÓW DLA DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Opracowanie: mgr Hanna Oleszak mgr Justyna Sieletycka mgr Bernadeta Budzińska.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
Projekt „ Indywidualizacja w nauczaniu – rozwijam zdolności, eliminuję trudności” Styczeń 2013r.
Taniec i gimnastyka artystyczna
Zespół rewalidacyjno- wychowawczy przeznaczony jest dla młodzieży posiadającej orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie kształcenia.
Wewnątrz przedszkolny konkurs tańca. Powiało grozą, gdy na scenie pojawiły się Puchatkowe Diabełki:)
„Polsko – Czeskie Słuchanie, Śpiewanie i Granie” Projekt realizowany przez Przedszkole w Syryni w partnerstwie z Przedszkolem w Hlučínie.
Zabawa przy muzyce relaksacyjnej „Fotelik”. Zabawa „Prowadzenie ślepca”. Zabawa „Tunel” utworzony przez rodziców.
„ Spotkania z muzyką ” Każdego miesiąca odbywają się w naszej szkole lekcje muzyki, które mają na celu wyrobienie i utrwalenie umiejętności słuchania i.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
M INIPRZEDSIĘBIORSTWO Z UMBA Q UEENS I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.
Klub Młodzieżowy w Kołaczycach Klubowy turniej Halowej Piłki Nożnej r. Odbył się Klubowy turniej, Halowej Piłki Nożnej W turnieju wzięło udział.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
Zajęcia plastyczne stanowią ważny element w rozwoju przedszkolaka. Twórczość plastyczna jest dla dziecka źródłem wiedzy o otaczającym go świecie i formą.
METODA DOBREGO STARTU. Metoda Dobrego Startu Głównym założeniem MDS jest wspomaganie rozwoju psychomotorycznego dziecka poprzez odpowiednio zorganizowaną.
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
TERAPIA PSYCHOMOTORYCZNA
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
im. Płk. Aleksandra Krzyżanowskiego
Grupa „Kotki” PODSUMOWANIE PRACY WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNEJ
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Świetlica – czas zabawy !
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
EKONOMOIŚ Zajęcia taneczne w Dąbrowie Górniczej
Zespół rewalidacyjno-wychowawczy
Zapis prezentacji:

Program przeznaczony jest dla dziewcząt z klas I – VI. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu przez cały rok szkolny Wtorek godzina 13.35

Rozmiłowanie dzieci w tańcu. Kształtowanie piękna i estetyki ruchu. Rozwój koordynacji wzrokowo – ruchowej i poczucia rytmu. Zapoznanie dzieci z wszechstronnymi odmianami tańca i różnorodną muzyką. Rozwijanie umiejętności wyrażania emocji poprze taniec.

Ćwiczenia rytmiczne rozwijające umiejętności dostosowania ruchu do muzyki. Zabawy przy muzyce – integrujące, rozwijające wyobraźnię ruchową i wyrażanie swoich emocji w tańcu. Rozwijanie plastyki ruchu poprzez izolowane ćwiczenia poszczególnych części ciała. Poznanie różnorodnych kroków i figur tańca współczesnego. Łączenie poznanych elementów w układy taneczne. Doskonalenie umiejętności tanecznych oraz piękna i estetyki ruchu w ćwiczeniach po przekątnej. Nauka elementów gimnastycznych potrzebnych w tańcu. Ćwiczenia relaksacyjne.

Rok 2012 I miejsce podczas Powiatowego Przeglądu Tańca w Bulkowie Kliknij na zdjęcie aby zobaczyć film …

Rok 2013 III miejsce podczas Powiatowego Przeglądu Tańca w Bulkowie