G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OCHRONA KONSUMENTA W UBEZPIECZENIACH KOMUNIKACYJNYCH – TENDENCJE
Advertisements

Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
Bądź świadomym konsumentem
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
Doświadczenia konsumentów w kontaktach z ubezpieczycielami direct Małgorzata Więcko Biuro Rzecznika Ubezpieczonych Warszawa, 1 kwietnia 2009r.
Klauzule abuzywne w polskim obrocie ubezpieczeniowym
PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia XI.2005 r.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Nowelizacja Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2005 MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO.
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
Klasyfikacja product placement w Unii Europejskiej i USA
Struktura Austriackiego Urzędu Regulacji Radiofonii i Telewizji
POŁĄCZONY REGULATOR BRYTYJSKI: OFCOM
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
jako trend w informacji naukowej
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lidzbarku
Szkolenia z zakresu monitoringu jakości wody dla przedstawicieli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Transition Facility 2006 PL/06/IB/EN/01 Dr Michael Janos.
Internet 2006: rozwój e-commerce
Autor: Adam Bzdawka kl. III LI
Schemat etapów postępowania w przypadku naruszeń interesów konsumentów
„Członkostwo organizatora turystyki w Polskiej Izbie Turystyki a poziom ochrony praw konsumentów na przykładzie analizy warunków uczestnictwa w imprezach.
Zanim wybierzesz się na zakupy przedświąteczne… Porady dla konsumentów w okresie przedświątecznym 14/04/2011www.wiih.org.plWojewódzki Inspektorat Inspekcji.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PRZYWILEJE I OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY ORAZ KONSUMENTA
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Konferencja prasowa 26 stycznia 2005 r.
Gimnazjum w Nowym Dworze
Rynkowej- konsument i jego
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Szkolenie przygotowujące pracowników PIS do wprowadzenia programu edukacyjnego pt. Trzymaj Formę! listopada 2006 roku. Wprowadzenie programu edukacyjnego.
Prawo kontraktowe Umowa sprzedaży.
Przestrzeganie przepisów bhp,
Prawa konsumenta Czyli z czym to się je..
Unijna kampania na rzecz zwiększenia świadomości praw konsumenta.
Konsument – świadomy uczestnik rynku
ZAŁOŻENIA OGÓLNE DO REALIZACJI IX edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Warszawa, 27 sierpnia 2014.
Nowa Ustawa Konsumencka
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Konsument.
Instytucje stojące na straży ochrony praw człowieka w Polsce
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Dr hab. Marlena Pecyna Wykład 24 marca 2015 r.
Prawne aspekty udzielania pożyczek w internetowym kanale dystrybucji Wrocław, 24 marca 2015 r.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Polsko-Norweski Fundusz Badań Naukowych / Polish-Norwegian Research Fund MACROZOOBENTHOS – UNCERTAINTY INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ ODDZIAŁ.
Efektywność (wydatków) samorządów Rafał Antczak Deloitte Business Consulting X Samorządowego Forum Kapitału i Finansów Warszawa, październik 2012.
Prawo pracy.
PRZESZKODY W DOCHODZENIU ROSZCZEŃ W SPRAWACH KONSUMENCKICH adwokat Bartosz Kosmala prezes krakowskiego oddziału Federacji Konsumentów członek Rady Krajowej.
Razem czy osobno? Ochrona prawna w relacji z innymi rodzajami ubezpieczeń Konferencja „Pozycja Ubezpieczeń ochrony prawnej w świadomości społecznej” Warszawa,
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Projekt jest finansowany ze środków Komisji Europejskiej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 Konsumencie dokonuj świadomego wyboru! Żądaj rzetelnej.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Małgorzata Sawicka Departament Rozwoju Rynku Finansowego Ministerstwo Finansów Rynek usług bankowych w Unii Europejskiej Warszawa, 25 stycznia 2007 r.
Agata Malczewska Komisja Europejska, DG do spraw Konkurencji KOMISJA EUROPEJSKA DG do spraw Konkurencji Sektor Finansowy 25 stycznia 2007, Wyniki dochodzenia.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
KONSUMENT na aukcji internetowej Michał Herde Federacja Konsumentów.
Konsument jest to osoba fizyczna, która nabywa określony towar lub usługę tylko na potrzeby własne lub swojego gospodarstwa domowego. Osoba, która kupuje.
Barbara Denisiuk. Postępowanie cywilne Inf. ogólne grupowe SOKIK Postępowanie polubowne mediacja arbitraż.
organy i organizacje ochrony konsumenta
Publiczne prawo konkurencji
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
O czym pamiętać podczas zakupów?
Ochrona praw konsumenta – odpowiedzialność za sprzedany towar
Dr hab. Piotr Manikowski,. prof. nadzw. UEP Rynek ubezpieczeniowy
15 marca ŚWIATOWY DZIEŃ PRAW KONSUMENTA
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Publiczne prawo konkurencji
Umowa Komisu Dorota Wieczorkowska
Nadzór finansowy Artur Halasz.
KREDYT KONSUMENCKI OCHRONA KONSUMENTA mgr Barbara Trybulińska.
Zapis prezentacji:

G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research The knowledge you need to make successful business decisions G r o w t h f r o m K n o w l e d g e

Znajomość instytucji rządowych i organizacji chroniących interesy konsumentów Podstawa: N=1000 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

Znajomość organizacji rozpatrujących indywidualne skargi konsumenckie Podstawa: N=1000 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

Znajomość zmienionych przepisów dotyczących warunków sprzedaży towarów i usług. Podstawa: N=1000

Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Podstawa: dot Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Podstawa: dot. osób, które wiedzą, że od 1 stycznia 2003 roku zmieniły się przepisy dotyczące sprzedaży towarów i usług, N=365

Znajomość zagadnień dotyczących przepisów związanych z warunkami sprzedaży towarów i usług Podstawa: N=1000 gwarancji uprawnień kupującego reklamy obowiązków i odpowiedzialności sprzedawców terminów i trybu dochodzenia roszczeń uprawnień sprzedawcy (roszczenia zwrotne) nie znam żadnego z powyższych

Znajomość publikacji lub audycji poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: N=1000 Miejsce zetknięcia się z publikacjami lub audycjami poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: dot. osób, które zetknęły się z publikacjami lub audycjami poruszającymi tematykę praw konsumenta, N=344 w telewizji w prasie w radiu w Internecie nie wiem

Potrzeba wydawania czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta Podstawa: N=1000 Kto powinien być wydawcą czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta? Podstawa: N=1000

Czytanie … Podstawa: N=1000

Thank you for your attention!