KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Szkoła dla 6-latka 6.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ
Koncepcja pracy szkoły
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 Szkoła Podstawowa Gimnazjum Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MYSZKOWIE.
Raport o stanie szkoły Zespół Szkół w Bratkowicach.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Kadra Wykształcona Kreatywna Wyspecjalizowana Dyspozycyjna.
Koncepcja pracy szkoły
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
U PROGU EDUKACJI Spotkanie informacyjne Pawłosiów 30 marca 2015 r.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Biadaczu to placówka z ogromnym dorobkiem, wspaniałymi osiągnięciami i pięknymi tradycjami. Nasza szkoła to.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
K ONCEPCJA P RACY S ZKOŁY I P RZEDSZKOLA Dokąd zmierzamy?
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Śląska Sieć Szkół Promujących Zdrowie. Postawa prawna edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia Podstawę prawną programów z zakresu edukacji prozdrowotnej.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
„ SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE”. Nadrzędnym celem Szkoły Promującej Zdrowie jest zdrowy styl życia całej społeczności szkolnej.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr ul. Jaracza 44/ Łódź
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim. Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim. Zespół Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi ul. Hufcowa 20A, Łódź, tel facebook: SP 11 Łódź.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach Nowoczesna szkoła, szkołą jutra. Szkoła jutra- szkołą obywatelskiego dialogu.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA 2013-2018

NA KONCEPCJĘ PRACY SZKOŁY SKŁADAJĄ SIĘ: MISJA WIZJA MODEL ABSOLWENTA REALIZACJA WYMAGAŃ EWALUACJA KONCEPCJI

Kierunki rozwoju placówki „Odpowiedzialność, pracowitość, zaradność i solidne wykształcenie podstawą sukcesu życiowego naszych absolwentów” M I S J A

Zespół Szkół w Łączkach Kucharskich to szkoła: Kierunki rozwoju placówki Zespół Szkół w Łączkach Kucharskich to szkoła: Wspierająca wszechstronny rozwój ucznia; 2. Ucząca kultury i życzliwości dla ludzi; 3. Ucząca odpowiedzialności, pracowitości i zaradności; 4. Stawiająca na solidne wykształcenie jako podstawę sukcesu życiowego absolwentów; MI S J A

MI S J A 5. Upowszechniająca zdrowy styl życia Kierunki rozwoju placówki 5. Upowszechniająca zdrowy styl życia poprzez kształtowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych; 6. To miejsce wspomagania działalności wychowawczej rodziców i opiekunów; 7. To miejsce, w którym każdy uczeń ma szansę stać się wartościowym człowiekiem, wychowanym w duchu patriotyzmu, poszanowania historii narodu i tradycji regionu. MI S J A

„Mądry, zdrowy uczeń – nasz wspólny cel” Kierunki rozwoju placówki „Mądry, zdrowy uczeń – nasz wspólny cel” W I Z J A

Priorytety Zespołu Szkół w Łączkach Kucharskich Kierunki rozwoju placówki Priorytety Zespołu Szkół w Łączkach Kucharskich Zdrowie i bezpieczeństwo każdego członka społeczności szkolnej; 2. Wysoki poziom nauczania i ciągłe doskonalenie się; 3. Rozwój, rozbudzanie ciekawości świata i zainteresowań każdego dziecka; 4. Wspieranie rodziców w procesie wychowania oraz sprawowania opieki; WIZJA

WIZJA 5. Kształtowanie postaw patriotycznych i obywatelskich; Kierunki rozwoju placówki 5. Kształtowanie postaw patriotycznych i obywatelskich; 6. Przygotowanie uczniów do świadomego wyboru szkoły, z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy; 7. Przyjazna atmosfera i otwartość na zmiany; 8. Współpraca z rodzicami;   9. Systematyczna poprawa bazy lokalowej i wyposażenia szkoły; 10. Promowanie szkoły w środowisku – sukcesy i osiągnięcia uczniów; 11. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz dzieci   i młodzieży. WIZJA

Absolwenci szkoły podstawowej Kierunki rozwoju placówki MODEL ABSOLWENTA Absolwenci gimnazjum – rok szk. 2012 Absolwenci szkoły podstawowej – rok szk. 2013

Absolwent szkoły to uczeń: 1. Przygotowany merytorycznie do dalszej nauki; 2. Posiada umiejętności organizacyjne, jest przedsiębiorczy, punktualny i zna wagę słowa; 3. Szanuje swoich wychowawców i nauczycieli, godnie reprezentuje szkołę na zewnątrz, szanuje jej tradycje; 4. Świadomie kieruje własnym życiem, samodzielnie dokonuje wyborów i określa hierarchię swoich wartości i celów życiowych; MODEL ABSOLWENTA Kierunki rozwoju placówki

5. Umie pracować nad sobą, odkrywać osobiste zdolności i zainteresowania; 6. Potrafi odnaleźć się w środowisku społecznym (rodzina, środowisko lokalne, region, państwo); 7. Prowadzi i propaguje zdrowy tryb życia, unika uzależnień i dba o zdrowie swoje i innych; 8. Prawidłowo komunikuje się z ludźmi, rozwiązuje konflikty interpersonalne w sposób tolerancyjny i kulturalny; 9. Szanuje środowisko naturalne. MODEL ABSOLWENTA Kierunki rozwoju placówki

KONCEPCJA PRACY Szkoła ma koncepcję pracy i ją realizuje REALIZACJA WYMAGAŃ KONCEPCJA PRACY Szkoła ma koncepcję pracy i ją realizuje Szkoła realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój uczniów Kierunki rozwoju placówki

REALIZACJA WYMAGAŃ KSZTAŁCENIE Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się Szkoła wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji Monitorowanie wdrażania podstawy programowej Uczniowie są aktywni Kierunki rozwoju placówki

WYCHOWANIE Uczniowie czują się w szkole bezpiecznie REALIZACJA WYMAGAŃ WYCHOWANIE Uczniowie czują się w szkole bezpiecznie W szkole respektowane są normy społeczne Kierunki rozwoju placówki

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE REALIZACJA WYMAGAŃ ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE Dysponujemy m.in. : 1. Szkolnym placem zabaw 2. Salą gimnastyczną 3. Boiskami sportowymi: boiskiem trawiastym do piłki ręcznej boiskiem trawiastym do piłki siatkowej boiskiem asfaltowym z ogrodzeniem stadionem do piłki nożnej Kierunki rozwoju placówki

REALIZACJA WYMAGAŃ 4. Sklepikiem szkolnym 5. Odnowionymi i coraz lepiej wyposażonymi salami lekcyjnymi, 6. Biblioteką, czytelnią, 7. Pracownią komputerową, 8. Wizją edukacyjnego rozwoju i strategią jej realizacji. Kierunki rozwoju placówki

Szkolny plac zabaw REALIZACJA WYMAGAŃ Kierunki rozwoju placówki

REALIZACJA WYMAGAŃ Sala gimnastyczna Kierunki rozwoju placówki

1. Różnorodne zajęcia pozalekcyjne, REALIZACJA WYMAGAŃ Oferujemy m.in.: 1. Różnorodne zajęcia pozalekcyjne, prowadzone pod okiem kompetentnych nauczycieli; 2. Dożywianie uczniów; 3. Zajęcia na basenie: 4. Korzystanie z dofinansowania ze środków unijnych, rządowych oraz samorządowych projektów edukacyjnych i zdrowotnych. Kierunki rozwoju placówki

ZAJĘCIA POZALEKCYJNE REALIZACJA WYMAGAŃ Redakcja Gazetki „Szkolne Echo” Uczniowski Klub Sportowy Klub Szachowy „Hetman” Kierunki rozwoju placówki

Drużyna Zuchowa „Słoneczna Gromada” REALIZACJA WYMAGAŃ ZAJĘCIA POZALEKCYJNE Drużyna Harcerska Szkolne Koło Teatralne Drużyna Zuchowa „Słoneczna Gromada” Kierunki rozwoju placówki

PROMOCJA SZKOŁY REALIZACJA WYMAGAŃ 1. Upowszechnianie osiągnięć szkoły w formie np.: prowadzenia strony internetowej; redagowania gazetki szkolnej; prowadzenia kronik szkolnych. 2. Organizacja imprez szkolnych i środowiskowych:  udział środowiska pozaszkolnego w uroczystościach i imprezach szkolnych; występy uczniów podczas festynów szkolnych i zewnętrznych, uroczystości okolicznościowych; organizacja imprez, festynów, konkursów międzyszkolnych i pikników; 3. Publikacje informacji o działalności szkoły w prasie lokalnej. Kierunki rozwoju placówki

EWALUACJA KONCEPCJI Szkoła dysponuje Rocznym planem pracy, który stanowi uszczegółowienie Koncepcji pracy szkoły Koncepcja pracy została opracowana wspólnie z: Radą Pedagogiczną; Radą Rodziców; Samorządem Uczniowskim; Koncepcja pracy szkoły będzie podlegać ciągłemu monitorowaniu i w miarę potrzeb ewaluowaniu.

Zespół Szkół w Łączkach Kucharskich Rok szk. 2013/2014 Dziękujemy za uwagę