Bardzo Młoda Kultura. Po co nam ten Program?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwój społeczności lokalnych
Advertisements

Wolontariat – o co w tym wszystkim chodzi?
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
Edukacja Medialna dr inż. Mariusz Kąkolewicz - ZTK UAM.
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
WYCHOWANIE ESTETYCZNE DZIŚ
Wykorzystanie komputera w badaniu kompetencji dzieci sześcioletnich w obszarze edukacji matematycznej.
Jak się robi plan marketingowy?
Małgorzata Taraszkiewicz Grupa Edukacyjna 21
Krzysztof Durnaś Szkoła Podstawowa nr 35 w Łodzi
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Prawa człowieka – edukacja – działanie
SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE ROK SZKOLNY 2012/2013. Nr formy FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 212Co młody polonista wiedzieć powinien? M. Acalska15120.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Uczenie się przez całe życie w Małopolsce 18 marca 2011.
Organizacja i zarządzanie firmą
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Jakość kształcenia przez całe życie 25 marca 2010.
WPEK Narzędzia komunikacji. - gromadzimy informacje o ofercie miejskiej, - segregujemy i umieszczamy je w sieci, - opisujemy przykłady dobrych praktyk,
EDUKACJA NIEKONWENCJONALNA non scholae sed vitae discimus non scholae sed vitae discimus.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
POEZJA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Definicja kultury organizacyjnej
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
MŁODZIEŻ WBREW STEREOTYPOM. Ważne pytania 1.Jakie kompetencje osobiste i społeczne gimnazjalistów zwiększają odporność na działanie zagrożeń w postaci.
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Edukacja chrześcijańska
Internet pośrednikiem w zdobywaniu przez młodzież funduszy na rozwiązywanie problemów idealizacje marzeń Budowanie społeczeństwa informacyjnego w Częstochowie.
„Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek”
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
Piotr Frączak Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych Społeczeństwo obywatelskie a Narodowe Strategiczne.
Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych
Projekt ROK DLA KLIMATU WŚRÓD SENIORÓW. O Fundacji Od 2009 roku budujemy społeczność zaangażowaną w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Wrocławska Koncepcja Edukacyjna
PROJEKT EDUKACYJNY – blog Pomoce z języka angielskiego Opracowanie: Agnieszka Osińska.
Społeczno-kulturowe uwarunkowania kompetencji społecznych
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej dla uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej.
Charakterystyka partnerstwa lokalnego „W krainie dzikiej róży-Góry Pieprzowe” Kielce, 11 kwietnia 2015 r. Katarzyna Batko PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
GRUPA SPOŁECZNA JAKO PRZEDMIOT ZAINTERESOWANIA SOCJOLOGII
The Leader in Me.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
Zbiórka surowców wtórnych – I semestr roku szkolnego 2015/2016.
Rządowy Program na rzecz Aktywności Osób Starszych na lata Głównym celem programu jest tworzenie warunków do rozwoju aktywności społecznej osób.
Uporządkowanie krajowych dokumentów strategicznych.
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Propozycje wyzwań i celów strategicznych opracowanych w ramach obszaru badawczego USŁUGI SPOŁECZNE.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Raport z badań diagnostycznych
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
Przedszkola Miejskiego nr 4
Tytuł prezentacji Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Zrozumieć Naukę”
m.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Razem możemy więcej!.
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
Projekty zrealizowane w ZS1
Starostwo Powiatowe w Świeciu ul. Gen
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
DOŚWIADCZENIE – PROFESJONALIZM – ENERGIA
Zapis prezentacji:

Bardzo Młoda Kultura. Po co nam ten Program? 1

By wzmacniać edukację kulturową Bardzo Młoda Kultura Po co nam ten Program? By wzmacniać edukację kulturową Edukacja kulturowa: przygotowywanie jednostki do aktywnego i twórczego uczestnictwa w kulturze. Dwa sposoby rozumienia uczestnictwa w kulturze: robienie czegoś z kulturą współtworzenie kultury Dlaczego edukacja kulturowa, a nie kulturalna? przesuwanie akcentów dowartościowanie działań edukacyjnych działanie strategiczne

01 01 02 02 03 03 Dlaczego należy wzmacniać edukację kulturową? Bardzo Młoda Kultura Dlaczego należy wzmacniać edukację kulturową? Rozumienie zmiany: otwartość i samosterowność 01 01 Zmiana . 02 Współzależność 02 Solidarność 03 03 Gęstość Umiejętność komunikowania się 3

Jak to wszystko ma się do Programu? Bardzo Młoda Kultura Jak to wszystko ma się do Programu? Systemowa oddolność Rozchodzące się kręgi Glokalność Budowanie mostów

By wiedzieć co się chce zrobić Bardzo Młoda Kultura Po co nam ten Program? By wiedzieć co się chce zrobić By wiedzieć, jak to zrobić By mieć jak to zrobić By wiedzieć co się zrobiło