Bestpowerpointtemplates.com „NIEZŁOMNIE STOI ŚLĄSKA STRAŻ…’, CZYLI O POWSTANIACH ŚLĄSKICH „NIEZŁOMNIE STOI ŚLĄSKA STRAŻ…’, CZYLI O POWSTANIACH ŚLĄSKICH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Advertisements

Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Zespół szkolny w Cegłowie
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Webquest Wojciech Korfanty
TARGI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Szkolny Kodeks 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Znaczenie produktów zbożowych
Nie kradnij i nie daj się okraść!
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
„Idźmy Mędrców śladem…” WebQuest na godzinę wychowawczą,, wiedzę o kulturze lub zajęcia pozalekcyjne.
WOŁYŃ 1943… PAMIĘTAMY ! WebQuest na lekcję języka polskiego, historii, wiedzy o kulturze, godzinę wychowawczą lub zajęcia pozalekcyjne Konkurs IPN „Wołyń.
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

bestpowerpointtemplates.com „NIEZŁOMNIE STOI ŚLĄSKA STRAŻ…’, CZYLI O POWSTANIACH ŚLĄSKICH „NIEZŁOMNIE STOI ŚLĄSKA STRAŻ…’, CZYLI O POWSTANIACH ŚLĄSKICH WebQuest na godzinę wychowawczą, historię, wiedzę o kulturze lub zajęcia pozalekcyjne

bestpowerpointtemplates.com STRONA GŁÓWNA WebQuest „Niezłomnie stoi śląska straż…”, czyli o Powstaniach Śląskich na godzinę wychowawczą, historię, wiedzę o kulturze lub zajęcia pozalekcyjne dla klasy I-II szkoły ponadgimnazjalnej Czas wykonania: 60 minut pracy w muzeum, 90 minut pracy w szkole i 2 tygodnie pracy w domu. Autor: Elżbieta Ciemięga, nauczyciel języka polskiego w Liceum Ogólnokształcącym im. T. Kościuszki w Lubaczowie ul. Kościuszki 26, 37 – 600 Lubaczów Cele ogólne: Przybliżenie wydarzeń z historii Śląska. Zapoznanie z przebiegiem i znaczeniem Powstań Śląskich. Doskonalenie umiejętności konstruowania różnych form wypowiedzi, tworzenia materiałów interaktywnych i posługiwania się TI.

bestpowerpointtemplates.com Cele poznawcze: Uczeń potrafi: selekcjonować informacje i korzystać z zasobów Internetu, porządkować i opracowywać fakty historyczne, redagować teksty publicystyczne z wykorzystaniem źródeł historycznych, tworzyć z nich publikacje interaktywne i multimedialne, czerpać wiedzę z ekspozycji muzealnych, pracować w grupie i odpowiednio wchodzić w role społeczne. Cele emocjonalno – motywacyjne: Uczeń: docenia znaczenie wydarzeń historycznych, zna historię poszczególnych regionów Polski, dostrzega sens przekazywania prawdy historycznej i pamiątek historycznych następnym pokoleniom.

bestpowerpointtemplates.com WPROWADZENIE „Historia - świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości.” Cyceron Poznawanie historii jest nie tylko „wycieczką w przeszłość”, ale przygodą intelektualną i kształtowaniem światopoglądu. Chcąc być świadomymi obywatelami, musimy znać swoje dzieje i doceniać tych, którzy podjęli wysiłek walki o wolną Polskę. Muzeum Powstań Śląskich w Świętochłowicach stwarza nam niepowtarzalną okazję „wejścia” w atmosferę czasów, kiedy śląscy powstańcy stanęli do walki o swoje ziemie. Zapraszam Was do przejścia historycznych ścieżek dydaktycznych tamtych wydarzeń, które oferuje muzeum. Pracując nad WebQuestem będziecie mogli nie tylko zobaczyć eksponaty, zgromadzone w muzeum, ale także spotkać się „na żywo” z historią. Przechodząc przez sale muzealne starajcie się jak najwięcej zapamiętać, róbcie notatki, zwracając uwagę zwłaszcza na te części ekspozycji, które dotyczą Waszych zadań. Zapraszam na spotkanie z historią!

bestpowerpointtemplates.com ZADANIE Waszym zadaniem będzie: 1. Obejrzeć ekspozycje w Muzeum Powstań Śląskich, zwracając szczególną uwagę na te jej elementy, których tematyka przypisana jest do zadań poszczególnych grup. 2. Zrobić notatki i zgromadzić niezbędne materiały. 3. Zapoznać się z proponowanymi przeze mnie materiałami i uzupełnić je o materiały własne. 4. Wykonać rzetelnie i oryginalnie wyznaczone polecenia. 5. Stworzyć dokumenty w programach: Prezi, Calameo, PowerPoint, Popplet.

bestpowerpointtemplates.com PROCES ZAPRASZAM DO PRACY: 1.Zapoznajcie się z materiałami i zdecydujcie, w której grupie chcecie pracować. 2.Wybierzcie pięcioosobowe grupy, w których będziecie pracować. Każda grupa wybierze swojego lidera (powinna to być osoba sprawnie posługująca się TI), który pokieruje Waszą pracą, będzie konsultował postępy działań z nauczycielem i na zakończenie przedstawi efekty Waszej pracy na forum klasy. 3. Na początek przypomnijcie sobie zasady tworzenia materiałów w zaproponowanych programach, zaplanujcie zadania, opracujcie plan pracy i sprawiedliwie podzielcie obowiązki, ponieważ wszyscy odpowiadacie za efekt końcowy.

OTO WASZE ZADANIA GRUPA I Jesteście reporterami miesięcznika historycznego. Jego kolejne wydanie specjalne chcecie poświęcić sylwetce Wojciecha Korfantego. Zwróćcie szczególną uwagę na część ekspozycji, poświęconą jego osobie i przygotujcie gazetkę interaktywną w programie CALAMEO, ukazującą sylwetkę tego męża stanu i jego zaangażowanie w sprawy Śląska. Żródła : polityk.html#.VCv5Hmd_vbE wojciech-korfanty-a-sprawa-slaska.pdf _8.pdf ORTAZ/ ŹRÓDŁO: WIKIPEDIA

GRUPA II Jesteście znanymi badaczami historii okresu XX – lecia międzywojennego. Zostaliście poproszeni o wygłoszenie prelekcji na temat Traktatu Wersalskiego i jego konsekwencji dla Polski. Zwróćcie szczególną uwagę na część ekspozycji, poświęconą temu zagadnieniu i przygotujcie prezentację w programie PowerPoint, która będzie wspomagała Waszą prelekcję. Żródła: wersalski-%E2%80%93-powrot-Polski-na-mape-Europy- sprawiedliwy-pokoj-czy-krzywdzacy-dyktat/ pokojowy; html wersalskiego-w-sprawie-polski Źródło:

GRUPA III Jesteście badaczami historii Polski. Macie przeprowadzić w szkołach cykl prelekcji na temat Powstań Śląskich. Obejrzyjcie dokładnie ekspozycję w muzeum i przygotujcie prezentację w programie PREZI, ukazującą pamiątki z tego okresu, która będzie ilustracją Waszych wystąpień. Żródła: ODDs&list=PLWn4k00VieN-YOiAN2O88e5BAMAEyzzXi&index=2 powstania-slaskiego/ senacie.php Źródło:

GRUPA IV Jesteście działaczami politycznymi na Śląsku w latach międzywojennych. Chcecie zapoznać jak najszerszą rzeszę społeczeństwa z przebiegiem, wynikami i skutkami plebiscytu. Zwróćcie uwagę na część ekspozycji, poświęconą temu zagadnieniu i przygotujcie ulotki interaktywne w programie CALAMEO, które będziecie mogli rozdać na wiecach i spotkaniach politycznych. Źródła: Al%C4%85sku promenach-casu/konference_slezsko_giedrojc.pdf html obszaru-plebiscytowego/ glosuj-za-polska-ulotki-plebiscytowe-z r,5,id,t,sg.html#galeria-material Źródło:

GRUPA V Jesteście byłymi uczestnikami walk o Górę św. Anny. Zwróćcie uwagę na część ekspozycji, poświęconą temu zagadnieniu i przygotujcie interaktywną mapę myśli w programie POPPLET, którą pozostawicie jako pomoc dydaktyczną w szkołach, dla swoich prawnuków. Źródła: %C5%9Bw._Anny maja-1921-r-bitwa-o-gore-sw-anny-podczas-iii-powstania- sl,nId, sie-zaciete-walki-o-gore-sw-anny-podczas-iii-powstania- slaskiego walki-o-Gore-Swietej-Anny powstania-slaskiego Sankt-Anna-Berg.html Źródło

bestpowerpointtemplates.com 4. Na wykonanie zadania macie 1 godzinę w muzeum, 2 lekcje oraz 2 tygodnie pracy w domu. W tym czasie jesteście zobowiązani do dwukrotnej konsultacji z nauczycielem. Wersje robocze prac należy przesyłać do mnie mailem. Będę Was informować o słabych i mocnych stronach Waszych prac i o ewentualnych błędach. 5. Po dwóch tygodniach prace zaprezentujecie w szkole. Wówczas ostatecznie ocenimy je według podanych kryteriów. Powodzenia!

KRYTERIA OCENY Jesteście oceniani jako zespół. Od Waszej współpracy, wspólnego wkładu pracy i zaangażowania zależy ocena końcowa. Wszyscy zadbajcie o estetykę, oryginalność i poprawność językową Waszej prezentacji. Nie zapomnijcie o przestrzeganiu praw autorskich. Zdjęcia i muzykę pobierajcie tylko z tych stron, które na to pozwalają. Każdy z Was pracuje na ostateczną ocenę. Poznajcie kryteria: WYMAGANIA PODSTAWOWE 1 ROZSZERZAJĄCE 2 DOPEŁNIAJĄCE 3 WYKRACZAJĄCE 4 PUN KTY Zawartość – ilość i jakość wyszukanych informacji i materiałów. Zgromadzono niewiele informacji i materiałów. Wybrano materiały, które jedynie powierzchownie ilustrują zagadnienie. Zgromadzono wymagane informacje i materiały, jednak wiele z nich stanowi tylko podstawie źródło wiedzy na zadany temat, a inne są niepełne lub niewystarczające do całościowego ujęcia problemu. Zgromadzono większość niezbędnych materiałów i informacji, które pozwoliły zbudować logiczną i spójną prezentację, ale niektóre z nich okazały się mało przydatne. Zgromadzono wszystkie wymagane materiały i informacje, dzięki którym powstała spójna, logiczna, oryginalna, bogata w treści merytoryczne prezentacja. 1-4

Dobór informacji i materiałów, poprawność językowa merytoryczna techniczna, sposób opracowania, stopień oryginalności wykonania zadania. Zadanie wykonane pobieżnie. Wykorzystanie niezrozumiałyc h informacji. Błędy językowe, ortograficzne, źle sformatowane teksty. Brak własnego wkładu pracy; wykorzystanie gotowych szablonów i opracowań. Kopiowanie tekstów. Brak źródeł i nieprzestrzegan ie praw autorskich. Zadanie wykonane poprawnie, jednak z wykorzystaniem tylko niektórych materiałów. W pracy pojawiają się błędy językowe, ortograficzne oraz nieliczne błędy w formatowaniu tekstów. Niewielka oryginalność, mały wkład własny pracy. Wykorzystywanie gotowych opracowań. Brak niektórych źródeł np. przy zdjęciach, filmach itp., częściowe przestrzeganie praw autorskich. Zadanie dobrze wykonane, z wykorzystaniem odpowiednio dobranych informacji. Materiały opracowane samodzielnie z odwołaniem do samodzielnie zgromadzonej bibliografii. Pojedyncze błędy językowe, brak błędów ortograficznych. Poprawne formatowanie tekstów. Przestrzeganie praw autorskich, podawanie źródeł przy zdjęciach, nagraniach, tekstach. Zadanie wykonane bardzo dobrze, w oryginalnym ujęciu. Trafnie wykorzystany bogaty materiał rzeczowy z własnymi interpretacjami. Sięgnięcie do samodzielnie zgromadzonej bibliografii i informacji uzyskanych od ekspertów. Praca bezbłędna pod względem językowym i technicznym. Przestrzeganie praw autorskich, podawanie źródeł przy zdjęciach, nagraniach, tekstach. 1-4

Sposób prezentacji pracy. Wrażenia estetyczne, wykorzystanie TI. Sposób prezentacji pracy przez lidera grupy. Prezentacja mało atrakcyjna, ubogo ilustrowana, estetycznie nie odpowiadająca prezentowanym treściom, nie wykorzystująca różnorodnych możliwości programu, w którym została stworzona. Trudna w odbiorze. Uczeń prezentujący pracę wypowiada się chaotycznie, popełniając błędy językowe, nie umiejąc zaciekawić słuchaczy. Zamiast referowania pracy, czyta fragmenty z komputera. Prezentacja raczej odtwórcza, wykonana według gotowego szablonu, dostępnego w programie, w którym została stworzona. Estetycznie dostosowana do prezentowanych treści, ale z niewielką ilością ilustracji, oparta na gotowych szablonach, dopracowanych w miarę samodzielnie. Uczeń prezentujący pracę wypowiada się poprawnie, starannie, popełniając tylko sporadycznie błędy językowe. Korzysta z tekstów zawartych w prezentacji, ale stara się referować samodzielnie. Prezentacja uporządkowana, logiczna, dostosowana estetycznie do prezentowanych treści. Oparta na dostępnych w programie komputerowym szablonie, ale samodzielnie wykorzystanym i zmodyfikowanym. Ilustrowana wieloma fotografiami, nagraniami. Uczeń prezentujący pracę wypowiada się samodzielnie, ciekawie, w niewielkim stopniu korzystając z gotowych tekstów. Nie popełnia znaczących błędów językowych i potrafi zaciekawić słuchaczy. Prezentacja atrakcyjna, oryginalna, estetyczna, o ciekawej szacie graficznej. Zbudowana na własnym pomyśle, bez odtwarzania szablonów, z wykorzystaniem bogatej galerii zdjęć, nagrań audio i fragmentów filmów. Uczeń prezentujący pracę wypowiada się bezbłędnie, łączy wypowiedź z prezentacją multimedialną. Potrafi zaciekawić słuchaczy i zachęcić ich do zgłębiania zagadnienia np. poprzez otwartą kompozycję swojej wypowiedzi. 1-4

Współpraca w grupie, wywiązanie się z powierzonych zadań. Nieumiejętność współpracy w grupie – uczniowie pracują pojedynczo i narzucają swoje wizje pozostałym osobom. Niedokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; zrzucanie pracy na innych lub tylko na lidera. Tylko niektórzy członkowie grupy wykonują prace terminowo. Grupa jedynie częściowo potrafi wypracować wspólną wizję prezentacji. Lider usiłuje narzucić innym swoje zdanie. Grupa współpracuje dość harmonijnie. Lider w równym stopniu korzysta z wszystkich pomysłów, ale wyraźnie preferuje niektóre z nich. Prace wykonywane są terminowo i w miarę dokładnie. Wzorowa współpraca w grupie. Wszyscy z pełnym zaangażowaniem uczestniczą w wykonaniu zadania. Lider nikogo nie faworyzuje; wszystkie pomysły wykorzystywane są w równym stopniu. Praca każdego członka grupy jest terminowa i dokładna. 1-4 Przeliczenie punktów na oceny: 16 pkt. – celujący 15 – 13,5 pkt. – bardzo dobry 13 – 11 pkt. – dobry 10 – 8 pkt. – dostateczny 7 – 5 pkt. – dopuszczający 4,5 – 0 pkt. - niedostateczny Przeliczenie punktów na oceny: 16 pkt. – celujący 15 – 13,5 pkt. – bardzo dobry 13 – 11 pkt. – dobry 10 – 8 pkt. – dostateczny 7 – 5 pkt. – dopuszczający 4,5 – 0 pkt. - niedostateczny

bestpowerpointtemplates.com ŹRÓDŁA Polski-na-mape-Europy YOiAN2O88e5BAMAEyzzXi&index=2

bestpowerpointtemplates.com casu/konference_slezsko_giedrojc.pdf plebiscytowe-z-1921-r,5,id,t,sg.html#galeria-material podczas-iii-powstania-sl,nId, podczas-iii-powstania-slaskiego Materiały dostępne w bibliotece: 1. Albert A., Najnowsza historia Polski, cz. I, Warszawa Anusiewicz M., Wrzosek M., Kronika powstań śląskich, Warszawa Dobrzycki W., Powstania śląskie, Warszawa 1971.

bestpowerpointtemplates.com 4. Dzieje Śląska, red. E. K. Maleczyńscy, Warszawa Encyklopedia historii II Rzeczypospolitej, red. Garlicki A., Warszawa Encyklopedyczny słownik historii Polski, red. Maciszewski J., Warszawa Panorama dziejów Polski, red. Trzeciak E., Warszawa Pronobis W., Polska i świat w XX wieku, Warszawa Roszkowski W., Historia Polski 1914 – 1991, Warszawa Szewczyk W., Powstańczy apel, Katowice Topolski J., Zarys dziejów Polski, Warszawa 1982.

UWAGA! Korzystając z Internetu pamiętajcie o prawach autorskich: nternecie

DLA NAUCZYCIELA PODCZAS OPRACOWYWANIA WEBQUESTU KORZYSTAŁAM Z: KSIĄŻEK: 1. B. Boryczka, Praktyczny przewodnik po Internecie dla bibliotekarzy, W - wa R. Lorens, Nowe technologie w edukacji, W - wa - Bielsko - Biała DARMOWYCH ZDJĘĆ: PRZYKŁADOWE PRACE W PROPONOWANYCH PRZEZE MNIE PROGRAMACH: CALAMEO: POPPLET: {aby link działał poprawnie należy go skopiować i wkleić do przeglądarki} PREZI: 0share 0share POWER POINT:

Dziękuję za uwagę!