EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Advertisements

Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
„Co chcielibyście wiedzieć o Waszej firmie, ale boicie się zapytać – czy narzędzia informatyczne wpływają na wiarygodność rynkową i sukces ekonomiczny.
© Kazimierz Duzinkiewicz, dr hab. inż. Katedra Inżynierii Systemów Sterowania 1 Metody optymalizacji - Energetyka 2015/2016 Metody programowania liniowego.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Warstwa biznesowaWarstwa techniczna ??? To przejście jest połączone z innym procesem To przejście wywołuje samowyzwalacz To przejście jest warunkowe.
Omówienia dokumentacji przekazanej w ramach projektu uruchomienia rozliczeń transakcji pochodnych i transakcji repo OTC KDPW,
CIMCO Edit z dodatkiem CNC-Calc koszty i korzyści Wdrożenie środowiska do tworzenia, edycji i symulacji programów NC Korzyści: -Tworzenie ścieżki narzędzia.
UKE URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJDEBATA O CZĘSTOTLIWOŚCIACH, 4 lipca 2006 r. DEBATA NA TEMAT KRAJOWEJ STRATEGII GOSPODARKI CZĘSTOTLIWOŚCIOWEJ Zamierzenia.
Organizacja kontroli laboratoryjnej i raportowania Aktualne zagadnienia dotyczące problematyki jakości w przemyśle cukrowniczym Zakopane, sierpień.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Idealne rozwiązanie dla Twojej firmy tel. (091)
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
 Moduł walidacji płatności z systemem e-CARD  Moduł aktualizacji listy komorników sądowych EPU-EEKS  Automatyczne przesyłanie wniosków o weryfikację.
Repozytoria uczelniane i ich rola w projekcie SYNAT Warszawa Maj 2013 Jak Cię widzą, tak Cię piszą…
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
System nawigacji i organizacji transportu Wyzwania logistyczno-transportowe wysokie koszty logistyki utrudniony dojazd do punktów odbioru/dostawy niska.
Magdalena Garlińska Generator wniosków o dofinansowanie Program INNOCHEM.
Microsoft Azure Usługi chmurowe dla nowoczesnej firmy ModernBiz 1 Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) potrzebują odpowiednich zasobów.
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
Schemat Organizacyjny Pomorskiego OW NFZ
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
P-CART.
Czym jest CUW ? Katowice Posiedzenie 28 czerwca 2016r.
T.15 Wybór narzędzi dla reengineeringu (szczegóły).
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Symulacja procesu BPMN
Sage Analityk Sprzedaży
Sprzedaż produktu lub usługi
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
7/17/2018 4:47 PM 7/17/2018 4:47 PM eKAN – eKancelaria
Który system wybrać?.
TRZECIE spotkanie Zespołu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
22 ZAGROŻENIA Czyhające na Ciebie podczas kontraktowania Energii Elektrycznej i Gazu Co zrobić, aby uniknąć kłopotów, nieprzewidzianych sankcji i kosztów.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Git - system kontroli wersji
Co to jest SSC Master… SSC Master to platforma elektronicznego obiegu, dekretacji i akceptacji dokumentów w organizacji. Dzięki szerokiemu i elastycznemu.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Usługi internetowe.
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Microsoft Office Project 2003 Professional
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Twój e-PIT prosty i przyjazny 1.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Forum Komisji Dialogu Społecznego
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Twój e-PIT prosty i przyjazny.
STRONA LOGOWANIA DLA WYDZIAŁU EDUKACJI ORAZ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH warszawa-latozima.pzo.edu.pl
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

eFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.

W skrócie Efaktury to rozwiązanie informatyczne z wbudowanym obiegiem dokumentów przeznaczone do:  rejestrowania,  opisywania,  zatwierdzania i  archiwizowania faktur kosztowych przez uprawnionych pracowników, zgodnie ze strukturą organizacyjną i wartością faktur. eFaktury

Dzięki opcji OCR dokumenty zakupu i zaliczkowe są skanowane i automatycznie wczytywane do systemu, z możliwością ręcznej korekty w miarę potrzeby. Pozwala to szybko powiązać faktury i przekazać odpowiednie decyzje do systemu ERP, skąd mogą być opłacone. Istotna zaleta rozwiązania jest możliwość szybkiego dostosowywania obiegu spraw do zmian organizacyjnych i wgląd w ścieżki decyzyjne oraz obszerne funkcje przygotowywania aportów i analiz. System automatycznie reaguje na nieobecność pracowników i brak wymaganej aktywności z nich strony. Decyzje o akceptacji są podpisywane elektronicznie co uniemożliwia fałszowanie decyzji. Poprzez elastyczna szynę danych eFaktury można zintegrować z innymi systemami informatycznymi, jak np. SAP, Dynamics AX. Jak to działa?

eFaktury eFaktury umożliwia rejestracja dokumentu na poziomie np. sekretariatu. Faktura może być już w pierwszym kroku powiązana ze spodziewanym kodem projektu. Dane są pobierane z systemu klasy ERP np. Microsoft Dynamics, SAP i innych. Logika podejmowania decyzji w zależności od kwoty może być ustawione wg wymagań i polityki danej organizacji. Wiarygodnym zabezpieczeniem na poszczególnych etapach księgowania jest elektroniczny podpis zapewniający uwierzytelnienie osoby podejmującej decyzje. Jak to działa?

 Znaczne skrócenie czasu obsługi poszczególnych faktur  Szybkie wprowadzanie dokumentów dzięki skanowaniu i automatycznemu rozpoznawaniu znaków OCR  Znakowane dokumentów kodem kreskowym  Optymalizacja procesu obiegu i akceptacji faktur  Usprawniona rejestracja i logistyka faktur w organizacji  Monitoring terminowości poszczególnych etapów obiegu  Alerty i automatyczne przypominanie o terminach  Egzekwowanie procedur akceptacji kosztów i dekretacji dokumentów w organizacji eFaktury Korzyści biznesowe:

eFaktury  Możliwość rozbudowy o obiegi innych dokumentów i spraw  Dostęp w czasie rzeczywistym do aktualnego stanu faktur  Scentralizowana obsługa faktur w księgowości  Większa produktywność obsługi procesów zakupowych  Automatyzacja akceptacji dokumentów zakupu  Dotrzymywanie terminów regulowania zobowiązań Korzyści biznesowe:

eFaktury  Raporty i analizy procesów zobowiązań  Elektroniczna archiwizacja faktur  Różne poziomy praw dostępu i uprawnień w zależności od roli i odpowiedzialności uczestnika pracy zespołowej  Automatyczne przenoszenie danych do systemu finansowo – księgowego  Przyjazna i intuicyjna obsługa aplikacji  Skuteczna komunikacja w grupie Korzyści biznesowe:

eFaktury  Przyjedź Al. Jerozolimskie Warszawa  Porozmawiaj  Napisz Kontakt