eFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.
W skrócie Efaktury to rozwiązanie informatyczne z wbudowanym obiegiem dokumentów przeznaczone do: rejestrowania, opisywania, zatwierdzania i archiwizowania faktur kosztowych przez uprawnionych pracowników, zgodnie ze strukturą organizacyjną i wartością faktur. eFaktury
Dzięki opcji OCR dokumenty zakupu i zaliczkowe są skanowane i automatycznie wczytywane do systemu, z możliwością ręcznej korekty w miarę potrzeby. Pozwala to szybko powiązać faktury i przekazać odpowiednie decyzje do systemu ERP, skąd mogą być opłacone. Istotna zaleta rozwiązania jest możliwość szybkiego dostosowywania obiegu spraw do zmian organizacyjnych i wgląd w ścieżki decyzyjne oraz obszerne funkcje przygotowywania aportów i analiz. System automatycznie reaguje na nieobecność pracowników i brak wymaganej aktywności z nich strony. Decyzje o akceptacji są podpisywane elektronicznie co uniemożliwia fałszowanie decyzji. Poprzez elastyczna szynę danych eFaktury można zintegrować z innymi systemami informatycznymi, jak np. SAP, Dynamics AX. Jak to działa?
eFaktury eFaktury umożliwia rejestracja dokumentu na poziomie np. sekretariatu. Faktura może być już w pierwszym kroku powiązana ze spodziewanym kodem projektu. Dane są pobierane z systemu klasy ERP np. Microsoft Dynamics, SAP i innych. Logika podejmowania decyzji w zależności od kwoty może być ustawione wg wymagań i polityki danej organizacji. Wiarygodnym zabezpieczeniem na poszczególnych etapach księgowania jest elektroniczny podpis zapewniający uwierzytelnienie osoby podejmującej decyzje. Jak to działa?
Znaczne skrócenie czasu obsługi poszczególnych faktur Szybkie wprowadzanie dokumentów dzięki skanowaniu i automatycznemu rozpoznawaniu znaków OCR Znakowane dokumentów kodem kreskowym Optymalizacja procesu obiegu i akceptacji faktur Usprawniona rejestracja i logistyka faktur w organizacji Monitoring terminowości poszczególnych etapów obiegu Alerty i automatyczne przypominanie o terminach Egzekwowanie procedur akceptacji kosztów i dekretacji dokumentów w organizacji eFaktury Korzyści biznesowe:
eFaktury Możliwość rozbudowy o obiegi innych dokumentów i spraw Dostęp w czasie rzeczywistym do aktualnego stanu faktur Scentralizowana obsługa faktur w księgowości Większa produktywność obsługi procesów zakupowych Automatyzacja akceptacji dokumentów zakupu Dotrzymywanie terminów regulowania zobowiązań Korzyści biznesowe:
eFaktury Raporty i analizy procesów zobowiązań Elektroniczna archiwizacja faktur Różne poziomy praw dostępu i uprawnień w zależności od roli i odpowiedzialności uczestnika pracy zespołowej Automatyczne przenoszenie danych do systemu finansowo – księgowego Przyjazna i intuicyjna obsługa aplikacji Skuteczna komunikacja w grupie Korzyści biznesowe:
eFaktury Przyjedź Al. Jerozolimskie Warszawa Porozmawiaj Napisz Kontakt