NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Advertisements

„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie "Pomoc Maltańska"
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
Katedra Marketingu Usług
Jak być własnym szefem?.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
TECHNIKUM HANDLOWE ZAPRASZAMY.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Zarządzanie projektami
Innowacje organizacyjne w usługach
Prezentacja biznesowa.
POZYSKIWANIE KLIENTA.
Nowoczesne metody sprzedaży.
Rynek usług medycznych
Ewa Lidén Kassel Project No Presentation 2009 Narzędzie 4 i 5 Ocena umiejętności (Przedsiębiorca) (Operator) Prezentacja 2009.
PARTNERSTWO I PRACOWNIA I II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej.
Innowacje w sektorze usług
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Biznesplan.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
HOTEL LAMBERTON *** Ołtarzew.
Technik Organizacji Reklamy
Rekrutacja 2011.
Szkolenie dla opiekunów Centów
Twój pomysł na biznes!.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
„Rola pracodawcy w procesie osiągania kompetencji zawodowych”
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
PORTFOLIO KARIERY CO TO JEST PORTFOLIO?
Wspieramy budowanie marki
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Metody poszukiwania pracy
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
Organizacja zespołu projektowego
Departament Handlu USA | Urząd ds. Handlu Międzynarodowego Każda firma znajdzie to, co pozwoli jej odnieść sukces: kontakty, cenne informacje, wymagane.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zintegrowane systemy informatyczne
Z DORADZTWA ZAWODOWEGO
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Zatrudnienie wspomagane Spotkanie 3: Planowanie kariery i marketing.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
MÓJ ZAWÓD.
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Prezentacja biznesplanu
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Prezentacja biznesplanu
Planowanie Twojego biznesu Forever
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Czy wiesz? Jak przygotować dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny)? Gdzie szukać ofert pracy i informacji o miejscach pracy ? Jak przygotować.
Zapis prezentacji:

NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP

NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS NSP Polska Imię i nazwisko: Svitlana Skoreiko Stanowisko: Kierownik Handlowy – NSP Polska

NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS NSP w Polsce

NSP POLSKA Międzynarodowa firma z siedzibą główną w Stanach Zjednoczonych Laboratorium w miejscowości Spanish Fork w stanie Utah, USA. Obecna w ponad 47 krajach na czterech kontynentach Ponad 600.000 przedstawicieli Miliony sprzedanych produktów

KRISTINE i GENE HUGHES Założyciele i właściciele firmy, twórcy misji Firmy, której celem jest dzielenie się wiedzą na temat utrzymania zdrowia poprzez stosowanie najwyższej jakości naturalnych suplementów diety.

PRODUKTY NSP Pomagają w zapobieganiu i leczeniu wielu chorób Poprawiają kondycję fizyczną, psychiczną i urodę Ułatwiają życie, podnoszą jego komfort Pozwalają oszczędzać pieniądze Są wysokiej jakości Posiadają niezbędne certyfikaty Otrzymały wiele nagród i rekomendacji

PROGRAMY SPRZEDAŻY Aby być skutecznym sprzedawcą przedstawiciel powinien dobrze znać produkty, które oferuje potencjalnym klientom Szeroka gama produktów i ich specyfika wymagają różnych strategii marki Każdy produkt to potencjalnie inny profil odbiorcy, inny rynek, inna strategia sprzedaży

GŁÓWNY KANAŁ DYSTRYBUCJI MLM – Multi Level Marketing (Marketing wielopoziomowy) MLM a Sprzedaż bezpośrednia MIX – MLM / Sprzedaż bezpośrednia

NSP Atrakcyjne warunki współpracy Struktura organizacji zapewnia skuteczne działanie Bieżąca analiza rynku pozwala na systematyczny rozwój

NSP NSP to firma z doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku NSP to gwarancja wysokiej jakości NSP to najdogodniejsze warunki współpracy NSP to perspektywa rozwoju NSP to pomysł na własny business

OFERTA WSPÓŁPRACY Praca stała lub dodatkowa Bez wymogu prowadzenia działalności gospodarczej Nienormowany czas pracy Wynagrodzenie prowizyjne – progresywny system Możliwość awansu – plan marketingowy Dodatkowe narzędzia motywacyjne

PRZYGOTOWANIE DO PRACY Możliwość wyposażenia przedstawiciela w produkty do prezentacji Możliwość wyposażenia przedstawiciela w materiały promocyjno – reklamowe Pakiet szkoleń – Funkcjonalny System Edukacyjny Wdrożenie do współpracy pod kontrolą menedżera

„ Skoncentrujmy się na sednie naszej aktywności, którą jest sprzedaż bezpośrednia.

Plan działania

1. Poszukiwanie Gospodarza prezentacji Rodzina (zarówno bliska jak i dalecy kuzyni) Sąsiedzi Przyjaciele Znajomi z pracy Przyjaciele i znajomi ze szkoły Osoby, z których usług korzystasz: lekarz, dentysta, fryzjer, kosmetyczka, rzeźnik, mechanik samochodowy, obsługa na stacji benzynowej, ślusarz, aptekarz, itd.

1. Poszukiwanie Gospodarza prezentacji Rodzice kolegów i koleżanek Twoich dzieci Przyjaciele i znajomi Twojej bliskiej i dalszej rodziny Rodzina i znajomi Twojej współmałżonki, lub Twojego współmałżonka Osoby, które były gośćmi na Twoim weselu lub innych okazjach Znajomi z podróży (osoby poznane podczas wakacji lub ferii zimowych, na piknikach lub wyjazdach szkoleniowych, itd.)

2. Umówienie prezentacji i spotkania Krok 1 Należy skontaktować się z potencjalnym gospodarzem Krok 2 Poznanie potencjalnego gospodarza i umówienie prezentacji Krok 3 Przygotowanie gospodarza do prezentacji Krok 4 Sprawdzenie czy gospodarz jest przygotowany do prezentacji

3. Prezentacja produktu W trakcie spotkania z potencjalnym gospodarzem: Nie wspominaj o cenach produktów przed prezentacją. Nie oferuj żadnych produktów zanim potencjalni klienci ich nie zobaczą. Zawsze miej wolny czas w kalendarzu na spotkanie do swojej dyspozycji Bądź taktowny z ludźmi

4. Umówienie kolejnej prezentacji D N A P R Z T C C Z T E R Y P N A J 16 64 256 1024

4. Umówienie kolejnej prezentacji Najczęstsze błędy początkujących: Nadmierne poleganie na innych osobach Poświęcenie zbyt mało uwagi na planowanie Umawianie niewystarczającej ilości prezentacji Brak wytrwałości podczas umawiania prezentacji Wybór nieodpowiedniego gospodarza prezentacji Spekulacje dotyczące siły nabycia potencjalnego gospodarza

5. Oferta pracy

Kogo szukamy? • Osób dynamicznych i ambitnych • Ludzi otwartych o doskonałych umiejętnościach prezentacyjnych • Osób skoncentrowanych na karierze zawodowej, chcących osiągnąć sukces

Co oferujemy? współpracę z solidną firmą i wysokie prowizje od sprzedaży Najlepsze szkolenia, zapewniające rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji Samodzielne zarządzanie czasem pracy Możliwość szybkiej kariery Udział w wydarzeniach NSP, także międzynarodowych

Korzyści finansowe Praca bez wkładów finansowych Rozwój zawodowy Praca bez ryzyka Elastyczne godziny pracy Praca bez szefa nad głową Praca bez granic geograficznych Nowe kontakty biznesowe – nowe znajomości Inwestycja w przyszłość

6. Rozmowa handlowa i informacyjna

Werbalna i niewerbalna komunikacja w trakcie rozmowy Kontakt wzrokowy Mimika twarzy Postura Ruchy Mowa

PRZEBIEG ROZMOWY HANDLOWEJ Krok Pierwszy - Rozpoczęcie rozmowy i zbieranie informacji Krok Drugi - Wzmocnienie pragnienia posiadania produktów Krok Trzeci - Propozycja rozwiązań Krok Czwarty - Neutralizacja negatywnych uwag Krok Piąty - Podjęcie decyzji i zamknięcie sprzedaży

Uśmiechnij się i przeskocz wszystkie przeszkody na Twojej drodze!