Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rekrutacja do klasy I SP w roku szkolnym 2016/2017.
Advertisements

BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
„Razem możemy wiele” PO KL III. Wysoka jakość systemu oświaty 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
NAJWAŻNIEJSZA ZMIANA W USTAWIE O SYSTEMIE OŚWIATY DOTYCZĄCA ROKU SZKOLNEGO 2016/2017  5 – latek (ur r.) ma prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego.
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
Co to jest PaT? PaT to skrót od nazwy programu „Profilaktyka a Ty”. W programie znajdzie miejsce każdy, komu bliska jest myśl humanistyczna. Wartością.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Z - Zainteresowanie drugim człowiekiem S - Szacunek dla drugiego człowieka U - Uwaga poświęcona drugiemu człowiekowi.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Prezentacja projektu. Realizator projektu Stowarzyszenie Edukacja przez Internet ul. Olszewskiego Kielce
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
ZAPROSZENIE I OGŁOSZENIE
Badanie społecznej akceptacji UEFA Euro 2012 w Poznaniu.
COMENIUS COMENIUS - JAK TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO? W LUTYM 2011 r. UCZNIOWIE NASZEGO GIMNAZJUM ROZPOCZĘLI WSPÓŁPRACĘ MIĘDZYNARODOWĄ.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
„ Telefon w naszej rzeczywistości szkolnej”. C ZY SZKOŁA JAKO STREFA WOLNA OD TELEFONÓW MIAŁABY SENS ?
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Sześciolatek idzie do szkoły
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Programy nauczania.
Prowadzenie debat w szkole
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Sześciolatek idzie do szkoły
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
kształcących w zawodach
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Zespół Szkół nr 7 w Dąbrowie Górniczej październik 2016r.
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
3D students – dialoGue, democracy,digital
XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU MATURALNEGO W 2018 ROKU komunikaty dla maturzystów.
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
INSTRUKCJA.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Spotkanie z rodzicami rok szkolny 2017/ –
Sosnowiec ZSO nr 7.
Instrukcja.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej

Czym jest Szkoła z Klasą 2.0? Szkoła z Klasą 2.0 to ogólnopolski program, w który zaangażowana jest cała szkoła – dyrektor, nauczyciele i uczniowie.

. To program, który ma za zadanie: - promowanie mądrego i przemyślanego wykorzystywania technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) w uczeniu się i nauczaniu oraz wspieranie szkoły w wypracowaniu i wprowadzaniu w życie zasad korzystania z TIK; -upowszechnianie innowacyjnych metod nauczania i wspieranie nauczycieli w stosowaniu tych metod w praktyce. Nasza szkoła po raz kolejny przystąpiła do tego programu w październiku 2015 r.

W zeszłym roku szkolnym wasi koledzy pracowali nad wieloma zadaniami, projektami, w których wykorzystywali nowe technologie informacyjno-komunikacyjnyjne (TIK)

Przed nami nowe zadania i nowe cele. Pierwszym zadaniem, które stoi przed Wami, to stworzenie krótkiego foto opowiadania, związanego z życiem szkolnym. Historyjka składać będzie się z pięciu do dziesięciu zdjęć zrobionych aparatem telefonu komórkowego. Do zdjęć dołączone będą odpowiednie chmurki z tekstem. Całość zostanie zaprezentowana społeczności szkolnej na plakatach, które formą przypominać będą komiks. Głównym zadaniem uczniów pracujących w ramach projektu, będzie stworzenie krótkiego foto opowiadania, związanego z życiem szkolnym. Historyjka składać się będzie z pięciu do dziesięciu zdjęć zrobionych aparatem telefonu komórkowego. Do zdjęć dołączone będą odpowiednie chmurki z tekstem. Całość zostanie zaprezentowana społeczności szkolnej na plakatach, które formą przypominać będą komiks. Główne zadanie projektowe poprzedzone będzie debatą klasową – „Telefon komórkowy w naszej rzeczywistości szkolnej.”, podczas której młodzież zastanowi się nad zasadami odpowiedzialnego korzystania z telefonów komórkowych. Jestem zdania, iż udział w projekcie może wspaniale wpłynąć na odpowiednie postrzeganie możliwości jakie z sobą niesie nowa technologia i jak ją mądrze wykorzystywać, nie tylko do zabawy.

Główne zadanie projektowe poprzedzone będzie debatą klasową – „Telefon komórkowy w naszej rzeczywistości szkolnej.”, podczas której zastanowimy się nad zasadami odpowiedzialnego korzystania z telefonów komórkowych. Jestem zdania, iż udział w projekcie może wspaniale wpłynąć na odpowiednie postrzeganie możliwości jakie z sobą niesie nowa technologia i jak ją mądrze wykorzystywać, nie tylko do zabawy.

Fotografie Arek i Mirek,udostępniono na postawie licencji CC-BY Źródło wykorzystanej grafiki: