Wyciąg ze Sprawozdania z ankietowej Oceny Zajęć Dydaktycznych (OZD) na Wydziale Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii za rok 2013/2014 dr hab. Marta Michalik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Studiów Międzynarodowych i Informatyki Kierunek: Administracja
Advertisements

Dr inż. Magdalena Jabłońska
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Uniwersytet Warszawski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Kryteria i tryb dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
Średnie z poszczególnych pytań. Ocena jakości dydaktyki Studencka ocena jakości realizacji przedmiotów przeprowadzona w roku akademickim 2011/201 2.
Kształtowanie motywacji pracowników
HISTORIA I STOPNIA – STUDIA WARTE MILIONA dr Agnieszka Janiak-Jasińska Instytut Historyczny UW.
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
Uniwersytety Trzeciego Wieku
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Warsztaty dla studentów z Jakości Kształcenia Prof. dr hab. n. med. Józef Kobos Pełnomocnik Rektora ds. Krajowych Ram Kwalifikacji i Jakości.
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
Zasady i tryb przeprowadzania ankiet oceny przedstawianej przez studentów i doktorantów po zakończeniu każdego cyklu zajęć Szczecin,13 grudnia 2013.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Wydział Prawa Kanonicznego UKSW OCENA EFEKTÓW REALIZOWANEGO PROCESU KSZTAŁCENIA Studia jednolite magisterskie Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.
Definiowanie wymagań USOS. Dlaczego ważne jest precyzyjne definiowanie wymagań w USOS? Wymagania są odzwierciedleniem programu studiów. Przyczynia się
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Budowa i funkcjonowanie systemu zapewniania jakości kształcenia na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW.
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym,
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
EWALUACJA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH semestr letni2013/2014.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2015 / 2016.
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin 26 październik 2015.
Zmiany programów nauczania KIERUNEK LEKARSKI
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
OCENA INSTYTUCJONALNA W ŚWIETLE AKTUALNYCH KRYTERIÓW OCENY JAKOŚCI Stanisław Kondracki Ekspert Polskiej Komisji akredytacyjnej Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Ankieta o lekcji matematyki RK. Klasy 6 28 osób wypełniło ankietę, niektórzy nie chcieli.
Współpraca Uniwersytetu Jagiellońskiego z pracodawcami Dobre praktyki na Wydziale Biologii i Nauk o Ziemi Collegium Novum, 25 czerwca 2013.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2014/2015 Łódź 2016.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2016 / 2017.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2017 / 2018.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2018 / 2019.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Podsumowanie dysputy o jakości kształcenia na Wydziale Lekarskim
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2019 / 2020.
PROJEKTY POWER
Sprawozdanie Wydziałowej Komisji ds. Zapewninia Jakości Kształcenia
Sprawozdanie Wydziałowej Komisji ds. Zapewninia Jakości Kształcenia
Zapis prezentacji:

Wyciąg ze Sprawozdania z ankietowej Oceny Zajęć Dydaktycznych (OZD) na Wydziale Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii za rok 2013/2014 dr hab. Marta Michalik – przewodnicząca Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia

Wydziałowy Zespół Doskonalenia Jakości Kształcenia Marta Michalik – pełnomocnik dziekana WBBiB UJ ds. doskonalenia jakości kształcenia; Przemysław Płonka – pełnomocnik dziekana WBBiB UJ ds. ewaluacji jakości systemu kształcenia; Maria Rąpała-Kozik - przedstawiciel nauczycieli akademickich, wskazana przez prodziekana WBBiB ds. dydaktyki); Dorota Żołnierczyk – przedstawiciel administracji, wskazana przez prodziekana WBBiB UJ ds. dydaktyki; Kinga Klaga – przedstawicielka doktorantów, wskazana przez Towarzystwo Doktorantów UJ; Anna Sawicka – przedstawicielka studentów (Biofizyka, V rok), wskazana przez Wydziałową Radę Samorządu Studentów; Arkadiusz Dobosz – przedstawiciel studentów (Biotechnologia SUM, I rok), wskazany przez Wydziałową Radę Samorządu Studentów. (decyzja Dziekana WBBiB UJ z dnia 12 października 2012 r.) KONTAKT:

Zasady OZD w oparciu o analizę ankiet studenckich OZD pracownika Wynik punktowy pracownika  – od 0 do 100 pkt. (średnia arytmetyczna ważona liczbą oceniających) dla wszystkich zajęć prowadzonych przez pracownika na UJ

1.Czy dzięki Prowadzącemu Twoja wiedza o przedmiocie została poszerzona? 2.Jak oceniasz umiejętność przekazywania wiedzy przez Prowadzącego? 3.Czy Prowadzący był gotów udzielić dodatkowych wyjaśnień w trakcie zajęć lub w godzinach konsultacji? 4.Czy Prowadzący był przygotowany do zajęć? 5.Czy Prowadzący przestrzegał przyjętych kryteriów zaliczenia zajęć? Pytania ankietowe

OZD – kategorie Kategoria nieklasyfikowany – dla wyników będących efektem oceny mniej niż 10% uprawnionych studentów Podział dydaktyków na grupy (kategorie opisowe) od 0 do 20 punktów – bardzo nisko od 21 do 40 punktów – nisko od 41 do 60 punktów – przeciętnie od 61 do 80 punktów – wysoko od 81 do 100 punktów – bardzo wysoko

OZD – kategorie porównawcze dydaktyków Od roku 2010/2011 stosuje się medianę oraz wartości percentylowe – powstały w ten sposób kategorie odzwierciedlające pozycję pracownika względem innych dydaktyków UJ: znacznie poniżej średniej UJ (7% najniższych wyników) poniżej średniej UJ (24% od normy w dół) średnia UJ (38% wyników o wartości bliskiej medianie) powyżej średniej UJ (24% wyników od normy w górę) znacznie powyżej średniej UJ (7% najwyższych wyników)

Zasady określania punktacji OZD Wynik punktowy uzyskany przez prowadzącego wyliczany jest z ocen kursów spełniających progi uznawalności

OZD w roku akademickim 2013/2014 – frekwencja PRACOWNICYZAJĘCIASTUDENCIZAANGAŻOWANIEANKIETY 95%86 %37%38%14% 91%77%29%40%11% ZimaLato Zajęcia, pracownicy – procent ocenionych chociaż jedną ankietą Studenci – procent wypełniających chociaż jedną ankietę Zaangażowanie – jaką część „możliwych” ankiet wypełnia średnio jeden student Ankiety – procent wypełnionych ankiet (uwaga! – „możliwych” ankiet)

OZD WBBiB – frekwencja w ostatnich 3 latach

Porównanie ocen dydaktyków w roku 2013/2014 Kategoria porównawcza Wydział liczba osób Wydział % dydaktyków UJ % dydaktyków znacznie poniżej średniej UJ 45,1%7% poniżej średniej UJ2127,3%24% średnia UJ2633,8%38% powyżej średniej UJ1316,9%24% znacznie powyżej średniej UJ 1316,9%7% podsumowanie kategorii77100% ocenianych brak oceny7649,7% wszystkich

Porównanie ocen dydaktyków uczących na WBBiB w roku 2013/2014 PytanieSpoza WBBiBZ WBBiB Punkty P1. POSZERZENIE.WIEDZY4,76 4,49 P2. PRZEKAZYWANIE.WIEDZY4,774,29 P3. DODATKOWE.WYJAŚNIENIA4,804,53 P4. PRZYGOTOWANIE.DO.ZAJĘĆ4,894,65 P5. KRYTERIA.PRZESTRZEGANIE4,824,72 ŚREDNIA 5 PYTAŃ4,814,54 Liczba uwzględnionych ankiet Liczba uwzględnionych kursów1047 Nie ma istotnych różnic: samodzielni/niesamodzielni/doktoranci prowadzący wykłady/ćwiczenia/seminaria

Analiza komentarzy Jacy jesteśmy, jak i jakich studentów uczymy – wizja na podstawie komentarzy do ankiet 2013/2014 Zwracamy uwagę, że nie zawsze przeciwieństwa określeń pozytywnych pojawiają się w negatywach!

Jacy jesteśmy jako prowadzący (na podst. ankiet) POZYTYWYNEGATYWY gender i wiek – nie określony pasjonat profesjonalista wymagający, energiczny ciężko pracujący nad dydaktyką punktualny, rzetelny, sprawiedliwy, konsekwentny służy swoim czasem humor i wygląd zewnętrzny gender i wiek – nie określony bezemocjonalny, „nijaki” boi się studentów lub (albo „dlatego”) arogancki nie czyta ankiet negatywnie nastawiony do swojego przedmiotu niepunktualny, nierzetelny czytający ze slajdów (sic!) nie kontrolujący sali (problemy z utrzymaniem dyscypliny) agitujący i/lub przechwalający się

Jak uczymy (komentarze do zajęć) POZYTYWYNEGATYWY ćwiczenia, bądź praktikum nastawione na kształcenie umiejętności unikatowe, aktualne dynamiczne, „męskie” (sic!), „z pomysłem” miła atmosfera dobrze zaplanowane z możliwością korekty planu ad hoc, dobrze umiejscowione w programie multimedialne oceniane jasno i na bieżąco bezpieczne, polecane innym chaos, nuda, za szybko, za szczegółowo niejasne kryteria oceny, ocena z opóźnieniem za mało ECTS! nieaktualne przykłady niejasne, skomplikowane dygresje pozamerytoryczne zbyt wcześnie w programie lub w ogóle zbędne EPR (różne zajęcia)

Kogo uczymy – typowy student WBBiB pasjonat bardzo chętny do współpracy przy korekcie programów studiów potrafi wskazać lepiej zorganizowane kierunki/zajęcia/uczelnie szuka zajęć celowanych w kierunek, profesjonalnie i innowacyjnie prowadzonych bywa zagubiony w chaosie organizacyjnym i w toku studiów na danym kierunku wrażliwy na chamstwo, niesprawiedliwość – takie incydenty rzutują na wizję całego Wydziału wówczas grozi zmianą kierunku/wydziału/uczelni sfrustrowany ciągłym oczekiwaniem na wyniki i/lub ciągłym poszukiwaniem prowadzącego prowadzącego ocenia również w kontekście pozauczelnianym (np. lokale, kluby itp.)

Trendy w komentarzach 1.Zwiększa się odsetek komentarzy negatywnych co do formy i organizacji zajęć (wynika to ze zmniejszenia odsetka studentów spoza Wydziału) 2.Nazwiska komentowane negatywnie NIE powtarzają się (uczymy się !!!) 3.Zaciera się różnica w ocenie ze względu na wiek/gender/typ zajęć (wcześniej lepiej oceniano ćwiczenia, młodszych i kobiety) 4.Mniej komentarzy dotyczących wymiaru zajęć, rozmiarów grup, bezpieczeństwa, sprzętu i warunków lokalowych (to wynika wprost z rozwoju zaplecza dydaktycznego i z procesów doskonalenia jakości kształcenia oraz bieżącej korekty programów na Wydziale)

Najlepiej ocenione KURSY OBOWIĄZKOWE dla kierunku BIOCHEMIA w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT- BCH336 Biologia komórki – kurs dla biochemików WYKŁZbigniew Madeja92634,698 WBT- BCH411 Seminarium specjalistyczne II dla studentów II stopnia biochemii SEM Andrzej Górecki, Jolanta Jura, Aneta Kasza ,3 (33) 100 WBT- BCH411 Seminarium specjalistyczne II dla studentów II stopnia biochemii SEM Agnieszka Cierniak 41136,497 WBT- BCH336 Biologia komórki – kurs dla biochemików ĆWMonika Rak152657,7100 WBT- BCH337 Statystyka – kurs dla I roku biochemii ĆWMałgorzata Dutka102540,094 WBT- BCH355 Biochemia komórkiĆW Krystyna Stalińska ,7 (33) 96

Najlepiej ocenione KURSY ZALECANE dla kierunku BIOCHEMIA w roku akademickim 2013/2014 po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęćProwadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZD Punkty WBT- BCH328 Białka immobilizowane WYKŁAndrzej Kozik413 30,8 (33) 99 WBT- BCH379 Peptydy bioaktywneWYKŁPaweł Mak6966,794 WBT- BCH382 Biologia molekularna nowotworów człowieka WYKŁ/ KONW Irena Horwacik WBT- BCH392 ProteomikaĆW Sylwia Kędracka- Krok WBT- BCH392 ProteomikaĆW Bożena Skupień- Rabian WBT- BCH392 ProteomikaĆWBianka Świderska

Najlepiej ocenione KURSY OBOWIĄZKOWE dla kierunku BIOFIZYKA w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT-BT310 Spektroskopia EPR w badaniach dynamiki układów biologicznych (EPRII) WYKŁ Małgorzata Dutka 41233,3100 WBT-BT186 Komputerowe modelowanie procesów biologicznych WYKŁTomasz Panz3742,997 WBT-BT264 Fizjologia roślin – kurs dla studentów biofizyki WYKŁ Przemysław Malec ,0 (33) 95 WBT-BT271 Biochemia fizyczna dla biofizyków WYKŁAgnieszka Polit415 26,7 (33) 95 WBT-BT202 Obrazowanie wnętrza organizmu WYKŁ Wojciech Froncisz 71838,994

Najlepiej ocenione KURSY OBOWIĄZKOWE dla kierunku BIOFIZYKA (osobo-kursy)w roku akademickim 2013/2014 po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod przedmiotu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT-BT310 Spektroskopia EPR w badaniach dynamiki układów biologicznych (EPRII) ĆW Małgorzata Dutka 31225,0100 WBT-BT224 Biologia i inżynieria komórki ĆW Agnieszka Waligórska 31030,098 WBT-BT289 Modelowanie molekularne biocząsteczek II dla studentów biofizyki ĆW Michał Markiewicz WBT-BT213 Wolne rodniki w biologii i medycynie ĆW Katarzyna Wawak 51827,895

Najlepiej ocenione KURSY OBOWIĄZKOWE dla kierunku BIOTECHNOLOGIA w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT-BT120ImmunologiaWYKŁJoanna Cichy144531,198 WBT-BT121Inżynieria białek IWYKŁ Magdalena Tworzydło ,995 WBT-BT121Inżynieria białek IWYKŁ Andrzej Górecki ,595 WBT-BT165Biologia komórkiWYKŁ Zbigniew Madeja ,695 WBT-BT455 Seminarium magisterskie BT SUM – Biochemia i strukturalna i proteomika SEM Marta Dziedzicka- Wasylewska

Najlepiej ocenione KURSY OBOWIĄZKOWE dla kierunku BIOTECHNOLOGIA w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT-BT165Biologia komórkiĆWMonika Rak164238,198 WBT-BT121Inżynieria białek IĆWEwelina Fic184738,397 WBT-BT602 Biochemia fizyczna – kurs podstawowy ĆW Andrzej Górecki 82729,696 WBT-BT349 Statystyka – kurs dla studentów biotechnologii ĆW Małgorzata Dutka ,695

Najlepiej ocenione KURSY DO WYBORU dla wszystkich kierunków w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT-BT044 Stres komórkowy i apoptoza WYKŁKrzysztof Guzik164139,096 WBT-BT147 Zastosowanie cytometrii przepływowej SEM Małgorzata Bzowska 51533,398 WBT-BT186 Komputerowe modelowanie procesów biologicznych ĆWTomasz Panz3742,998 WBT-BT206 Praktikum z biologii komórki ĆWMonika Rak72330,498 WBT-BT157 Fizjologia roślin – ćwiczenia labortoryjne ĆW Małgorzata Jemioła- Rzemińska WBT-BT206 Praktikum z biologii komórki ĆWJarosław Czyż62326,197 WBT-BT121Inżynieria białek I ĆW Magdalena Tworzydło ,896

Najlepiej ocenione KURSY W JĘZ. ANGIELSKIM dla kierunku BIOTECHNOLOGIA w roku akademickim 2013/2014 (osobo-kursy) po uwzględnieniu zalecanego progu wiarygodności Kod kursu Nazwa przedmiotu Typ zajęć Prowadzący Liczba ankiet Liczba osób na kursie % OZDPunkty WBT- BT129E Molecular engineering of redox chains in bioenergetics WYKŁArtur Osyczka2366,7100 WBT- BT160E Analysis and processing of microscopy images WYKŁ Mirosław Zarębski 51435,798 WBT- BT400E Introduction to stem cell biology WYKŁ Ewa Zuba-Surma 82040,096 WBT- BT160E Analysis and processing of microscopy images ĆW Mirosław Zarębski 61442,998 WBT- BT124E Mechanisms of cell trafficking – from leucyte homing to metastasis ĆWJoanna Cichy413 30,8 (33) 99

Najlepiej ocenieni PRACOWNICY DYDAKTYCZNI WBBiB w roku akademickim 2013/2014 Imię i nazwisko Liczna kursów Liczba oceniających Liczba osób na kursach % OZDPunkty Michał Markiewicz ,098 Zbigniew Madeja ,097 Magdalena Tworzydło ,996 Małgorzata Dutka ,995 Ewelina Fic ,895

Ankieta przeprowadzona na WBBiB przez WZDJK Biochemia I rok Oceń zajęcia i prowadzących za jednym razem! : ) szybko i bezboleśnie WBT-BCH335 – Informatyka Oceń kurs w skali 0-7 Oceń prowadzącego (imię i nazwisko) w skali Jeśli chcesz, napisz komentarz dotyczący kursu i/lub prowadzącego

Ankieta przeprowadzona na WBBiB przez WZDJK – frekwencja rok studiów kierunek BIOCHEMIA 1 st., I/I43,64%12,00%40,82% 1 st., II/II37,50%22,22%19,18% 1 st., III/III28,00%0,00%23,40% 2 st., I/IV12,50%0,00%22,00% 2 st., II/V11,54%66,67%8,47%