Procedura zdawania pakietów z talonami w punktach Poczty Polskiej Wieliczka 19.07.2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Jak zapanować nad rozliczeniem…
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
1 Warszawa, 26 marca 2009 Rynek cash processingu w Polsce w świetle planowanego wprowadzenia Euro Planowane zmiany w przepisach oraz próba standaryzacji.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
PODSYSTEM MONITOROWANIA EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - PEFS
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zlecanie zadań organizacjom pozarządowym
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Wymagania ustawy o bateriach i akumulatorach
WYSYŁANIE PISM WEDŁUG SYSTEMU BEZDZIENNIKOWEGO
Wniosek o kredyt technologiczny
Karta członkowska ZHP.
Program Leonardo da Vinci
Prawdy oczywiste Faktury w 2014 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich SZKOLENIE w zakresie rozliczania projektów w ramach PROW
Dotacje działalność pożytku publicznego
Ubezpieczenie „Ochrona Prawna dla Rodziny”
Warszawa, 28 lutego 2012 Bank Pekao SA Bank Pekao SA – wspiera wzrost ubankowienia Współpraca Banku Pekao SA i ZUS w zakresie obsługi emerytów i rencistów.
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Karta członkowska ZHP.
1 Warszawa, Październik 2008 r. Środki niewygasające w 2008 r.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Ustawa z dnia 16 listopada 2000 r.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Internetowa Obsługa Klienta
Zasady finansowania i rozliczania zadań publicznych przez JST z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi Artur Gluziński.
Prawo ochrony konsumentów Wykład 8. rozumiemy umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Centrum Usług Koncesjonowanych. KOMPLEKSOWA OFERTA OBSŁUGI GOTÓWKI Odbiór i dostarczanie gotówki Sortowanie i przeliczanie wartości Uznanie rachunku Klienta.
Konkursy Przedmiotowe w województwie świętokrzyskim rok szkolny 2009/2010 przygotowała: Bożena Zielińska.
Raport obrotów - wzór Służy do sprawdzenia czy wszystkie dokumenty są w systemie (np. zwroty, przerzuty) Aby spełniał swe zadanie – musi być uzupełniany.
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
AT GROUP S.A. działa na rynku usług consultingowych od 17 lat. Jesteśmy regionalnym liderem w zakresie pozyskiwania środków dla swoich klientów z różnorodnych.
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią
rola fachowego doradcy
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Spotkanie informacyjne dot. konkursu nr POWR IP /16 Ogólne informacje o konkursie.
Zintegrowane systemy informatyczne
Bezgotówkowe formy rozliczeń.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Rachunek powierniczy –Rachunek celowy przeznaczony do gromadzenia środków i prowadzenia rozliczeń pomiędzy określonymi.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Program Ograniczania Niskiej Emisji Urząd Miasta Krakowa Wydział Kształtowania Środowiska os. Zgody 2, Kraków tel , faks
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Procedura zmian. 2 Zmiany do projektów mogą być wprowadzane przede wszystkim w przypadku braku możliwości zrealizowania projektu na warunkach określonych.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Zasady finansowania w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa, 16 czerwca.
KONFERENCJA PRASOWA Brzegi, Campus Misericordiae r godz. 11:00 OFICJALNE STREFY GASTRONOMICZNE 1.
Wybory Prezydenta RP 2015 Szkolenie Urzędników Wyborczych 20 kwietnia 2015 r.
Spotkanie informujące Przebieg ŚDM w Płazie
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Program Ograniczania Niskiej Emisji
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
ORGANIZACJA PRACY W CUW
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Procedura przeszukiwania obszarów i zbierania zwłok dzików lub ich szczątków Mając na względzie ujednolicenie działań związanych ze zbieraniem i utylizacją.
Dokumenty przewozowe w transporcie wodnym i lotniczym
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
WPROWADZANIE ZMIAN W PROJEKCIE
Zapis prezentacji:

Procedura zdawania pakietów z talonami w punktach Poczty Polskiej Wieliczka

Plan prezentacji 1.Przedstawienie Pionu Poczta Polska Ochrona 2.Zakres współpracy w ramach ŚDM Terminy zdawania pakietów 4.Miejsca zdania pakietów 5.Przygotowanie pakietów z talonami 6.Procedura przekazania pakietów w MPZP 7.Rozliczenie talonów 8.Niezgodności zwracanych talonów 9.Kontakt

Przedstawienie Pionu Poczta Polska Ochrona Pion Poczta Polska Ochrona oferuje usługi z zakresu: Obsługa Obrotu Gotówkowego - odbiór gotówki od klienta - transport gotówki do COG - przeliczanie gotówki w COG - przelew na rachunek Klienta - przygotowanie zasiłków - transport zasiłków z COG do Klienta - sprzedaż kopert bezpiecznych - obsługa bankomatów, wpłatomatów, parkometrów i maszyn vendingowych Konwojowanie Monitoring i Zabezpieczenie Techniczne Ochrona osób i mienia Ochrona Lotnictwa Cywilnego Ośrodek Szkolenia Ochrony Lotnictwa Cywilnego

Na rynku usług koncesjonowanych wyróżnia nas: Ogólnopolski zasięg – 176 sekcji konwojowych (2 800 kwalifikowanych pracowników, 500 pojazdów specjalistycznych) Najbardziej rozbudowana sieć placówek obsługujących gotówkę – 50 COG oraz możliwość dostarczania wartości do kas Urzędów Pocztowych - dzięki rozbudowanej sieci placówek (ponad 4600)! Gwarancja najwyższego bezpieczeństwa – wysoka wartość polis oraz gwarancja płynności finansowej dzięki przelewom dokonywanym ze środków własnych Poczty Polskiej! Ujednolicone i przejrzyste procesy – umowy bezpośrednie, przelew środków na dowolny rachunek bankowy Klienta! Kompleksowość usług – oferty dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klientów! Inwestycja w nowe technologie - nowoczesny cyfrowy system monitoringu, systematyczna wymiana sprzętu liczącego oraz floty samochodowej!

Zakres współpracy w ramach ŚDM 2016 Poczta Polska S.A. jako partner strategiczny Światowych Dni Młodzieży w Krakowie, wykorzystując swój potencjał bierze aktywny udział w obsłudze tego wydarzenia. Jedną z czynności w dniach – będzie obsługa punktów gastronomicznych w zakresie przyjmowania pakietów z talonami w punktach Poczty Polskiej.

Terminy zdawania pakietów Talony z dnia, na który były przeznaczone (D) należy dostarczyć do punktów Poczty Polskiej najpóźniej następnego dnia (D+1) do godz. 14:00 z wyjątkiem: talonów przeznaczonych dla wolontariuszy, które będą dostarczane do punktów Poczty Polskiej w dniu r. (dotyczy talonów wykorzystanych w dniach r.) do godz. 14:00, talonów dla pielgrzymów, które będą dostarczanie do punktów Poczty Polskiej w dniu r. (dotyczy talonów o wartości 15 zł wykorzystanych w dniu r.) oraz w dniu r. (dotyczy talonów wykorzystanych w dniach r.) do godz. 14:00, talonów wykorzystanych w dniu r. które należy dostarczyć do Urzędów Pocztowych, wskazanych w załączniku nr 7 do Umowy, do godz. 12:00. Talony dostarczone w innych terminach, niż wskazane powyżej nie będą przyjmowane oraz nie będą podlegały rozliczeniu przez Pocztę Polską S. A.

Miejsca zdania pakietów Pakiety będą przyjmowane w następujących punktach Poczty Polskiej: Urzędy Pocztowe wg Zał. nr 7 do Umowy wykaz urzędów pocztowych przyjmujących pakiety z talonami Przyjmowanie wpłat w UP odbywać się będzie w godz. od poniedziałku do piątku do godz. 14:00, a w sobotę w wybranych Urzędach Pocztowych do godz. 12:00

Mobilne Punkty Zdawania Pakietów (specjalistyczne pojazdy Poczty Polskiej)

Identyfikator pojazdu ZDAWANIE TALONÓW

Wykaz pojazdów Lp.Numer rejestracyjnyNumer boczny 1KR429XUE-897 2WE570FLE WE282FPE KR74196E-629 5KR74902E-751 6KR74983E-753 7RP39251E-783 8WB1642JE WB1643JE WB1644JE WB1587JE WB1588JE WB1767KE WB1868KE-3592

Harmonogram odbioru talonów Lp.Lokalizacja Uwagi Godziny obsługi oddooddooddooddooddo 1 Podgórze - obr. 10 działka 485/9 - Bulwary Wiślane, 12:0012:3012:0012:3012:0012:3009:0009:15 samodzielne 2 Podgórze - obr. 12 działka 10, 501/2 - Bulwary Wiślane, 13:0013:3013:0013:3013:0013:3009:3010:15 samodzielne 3 Śródmieście - obr. 14 działka 112/9 - Bulwary wiślane – św. Stanisława 13:4514:1513:4514:1513:4514:1510:3010:45 samodzielne 4 Śródmieście - obr. 3 działka 178,179,172/7, 169/1 - Bulwary wiślane – ul. Smocza, 14:3015:0014:3015:0014:3015:0011:0011:15 przy stoisku PP 5 Śródmieście - obr. 1 działka 606/7 – ul. Bernardyńska, 15:1515:4515:1515:4515:1515:4511:3011:45 przy stoisku PP 6 Śródmieście - obr. 146 działka 81/5 - Bulwar Wiślany (przy Sheratonie) 16:0016:3016:0016:3016:0016:3012:0012:15 samodzielne 7 Łagiewniki - ul. Modarskiego (miejsce parkingu przy Sanktuarium Bożego Miłosierdzia), 12:0012:3012:0012:3012:0012:3009:0009:15 przy stoisku PP 8 Stadion Cracovia ul. Kałuży 113:0013:3013:0013:3013:0013:3009:3010:15 przy stoisku PP 9 Błonia, stadion Juvenii13:4514:1513:4514:1513:4514:1510:3010:45 przy stoisku PP 10 Krowodrza - obr. 12 działka 223 – ul. Piastowska 14:3015:0014:3015:0014:3015:0011:0011:45 przy stoisku PP 11 Tauron Arena, ul. Lema15:3015:4515:3015:4515:3015:4515:3015:4514:4515:15 przy stoisku PP

Przygotowanie pakietów z talonami Punkt Gastronomiczny zobowiązany jest do przygotowania w sposób prawidłowy Pakietu, tzn.: umieszczenia talonów w stanie uporządkowanym w Bezpiecznej kopercie i opisanie jej podając: nazwę i adres punktu, numer/wyróżnik Punktu Gastronomicznego (numer – NIP Restauratora zgodny z NIP-em podanym w Umowie gastronomicznej/wyróżnik – numer lokalu w sytuacji, w której Restaurator ma więcej niż jeden lokal w systemie talonowym), datę zwrotu tj. dzień z którego pochodzą zwracane talony, łączną wartość zwracanych talonów liczbą, podpis osoby formującej opakowanie. Wraz z bezpieczną kopertą przygotowane jest Potwierdzenie odbioru - przygotowane wcześniej w 3 egz. przez Punkt Gastronomiczny. Dwa egz. należy pozostawić dla Punktu Poczty Polskiej, a jeden jako potwierdzenie, że Pakiet został przekazany zostaje dla Punktu Gastronomicznego Zał. nr 3Zał. nr 3

Punkt Gastronomiczny zobowiązany jest umieścić w Bezpiecznej kopercie wraz z talonami Specyfikację (Zał. Nr 5 do umowy) zwracanych talonów zawierającą następujące informacje:Zał. Nr 5 do umowy nazwę i adres punktu, numer/wyróżnik Punktu Gastronomicznego (numer – NIP Restauratora zgodny z NIP-em podanym w Umowie gastronomicznej/wyróżnik – numer lokalu w sytuacji, w której Restaurator ma więcej niż jeden lokal w systemie talonowym), datę, z której pochodzą zdawane talony, numer koperty bezpiecznej, specyfikacje zwracanych talonów (rodzaj talonu, ilość i nominał), data i podpis osoby formującej opakowanie.

Talony należy umieścić w Bezpiecznej kopercie w formie uporządkowanej tzn.: ułożone awersem w jedną stronę, podzielone według nominałów (spięte/oddzielone spinaczem lub gumką). Talony nie mogą być: pozaginane, złożone na kilka części lub podziurawione, nadmiernie poplamione tj. w sposób uniemożliwiający ocenę/weryfikację koloru i/lub nominału

Procedura przekazania pakietów w MPZP Przekazywanie talonów w Mobilnych Punktach Zdawania Pakietów odbywa się wyłącznie w czasie określonym harmonogramem. Przekazywanie pakietów możliwe jest wyłącznie w MPZP oznaczonych informacją ZDAWANIE TALONÓW. W MPZP pakiety przyjmowane przez umundurowanego pracownika Poczty Polskiej, legitymującego się identyfikatorem pracownika ochrony Poczty Polskiej.

Wzór umundurowania

Identyfikator pracownika ochrony

Rozliczenie talonów Liczba oraz równowartość kwotowa talonów zostanie uzgodniona poprzez ich szczegółowe ilościowe przeliczenie i porównanie z deklarowaną ilością wskazaną w Specyfikacji zwracanych talonów, dołączonej każdorazowo do przygotowanego przez Punkty Gastronomiczne Pakietu z talonami.

Niezgodności zwracanych talonów Niezgodność zwracanych talonów stanowi różnica stwierdzona w: ilości talonów (inny kolor, nominał, talon fałszywy i/lub sfałszowany), jakości talonów: - nadmiernie zniszczonych tj. zawierających mniej niż 75% pierwotnej powierzchni, - nadmiernie poplamionych tj. uniemożliwiających ocenę/weryfikację koloru lub nominału. Informacja o stwierdzonej niezgodności zostanie wykazana w Raporcie zwrotów.

Dziękujemy Pion Poczta Polska Ochrona Region Handlowy w Krakowie ul. Prokocimska Kraków tel