Media społecznościowe jako narzędzie promocji oferty dydaktycznej, czyli e-gospodarka przestrzenna na facebooku dr Piotr Trzepacz Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
2 Profil kierunku e-gospodarka przestrzenna: Zagadnienia: 1)Systemy informacji geograficznej, kartografia, teledetekcja 2)Studia miejskie, organizacja i funkcjonowanie transportu, rozwój regionalny, rewitalizacja, ochrona i kształtowanie środowiska, obszary wiejskie, obszary górskie 3)Gospodarka przestrzenna (planowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami)
3 Profil na Facebooku jako narzędzie dystrybucji informacji
4 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: INSPIRACJE
5 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: METODY I NARZĘDZIA
6 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: ODWOŁANIA DO PROGRAMU STUDIÓW
7 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: ZASOBY
8 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: PRACA DLA ABSOLWENTA e-GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
9 Cele profilu e-gospodarka przestrzenna: AKTYWIZACJA
Najpopularniejsze posty: (5) 1031 odbiorców
Najpopularniejsze posty: (4) 1150 odbiorców
Najpopularniejsze posty: (3) 1305 odbiorców
Najpopularniejsze posty: (2) 1526 odbiorców
Najpopularniejsze posty: (1) 1721 odbiorców