Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 3. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI ON-LINE
Zakupy.
Interaktywna prezentacja użytkowa
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
Jak konstruować kwestionariusze ankiet?
Sonia Rzeczkowska Katowice, r. Witam Państwa.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Ośrodek Przetwarzania Informacji Warszawa
Zastosowania geodezyjne
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Temat 3: Co to znaczy, że komputer ma pamięć? Czy można ją zmierzyć?
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 2. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI PAPIEROWEJ Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SPECYFIKA PRACY BIBLIOTEKARZA UCZELNI ARTYSTYCZNEJ W OPINII CZYTELNIKÓW – PRACOWNIK MERYTORYCZNY, DORADCA CZY PRZYJACIEL? mgr Sławomir Sobczyk Biblioteka.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Tu proszę wpisać treść pytania A Pierwsza odpowiedź B Drugaodpowiedź C Trzecia odpowiedź – wytłoszczenie = poprawna D Czwarta odpowiedź
Microsoft Office Excel
Badanie świadomości ekologicznej mieszkańców Sanoka.
Zakupy.
Bezpieczeństwo IT w polskich firmach raport z badań
EGZAMIN MATURALNY Z WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 3. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI ON-LINE Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Plan debaty i zasady. Debata przewidziana jest na ok. 50 minut.
Nasza szkoła w liczbach i procentach
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Badania statystyczne.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Najważniejsze! Zawartość strony Łukasz Stochniał.
Tworzenie ankiet online
Temat: O kątach w kole prawie wszystko
Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach zawodowych. 1.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Cele szkolenia Jak pracować efektywnie i we właściwy sposób podczas przeprowadzania wywiadu kwestionariuszowego.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz A. Plis E. Seweryn E. Wasiluk E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Andrzej Majkowski informatyka + 1.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
W 3 krokach do Product Backloga Paweł Słowikowski.
SciLab.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Warszawa, luty 2011 Główne wyniki badania przeprowadzonego w ramach projektu „Komercjalizacja wiedzy i wyników badań naukowych” Przygotowanie: Grzegorz.
Najczęściej zadawane pytania w Centrum Pomocy Przemysław Ruchlicki.
Projektowanie kwestionariusza
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Programowanie strukturalne i obiektowe Klasa I. Podstawowe pojęcia dotyczące programowania 1. Problem 2. Algorytm 3. Komputer 4. Program komputerowy 5.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Działanie 1.1. POPC Instrukcja przygotowania Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu.
Procenty wokół nas.
programów ochrony powietrza planów działań krótkoterminowych
ANKIETOWANIE Opracowanie: Prof. UAM dr hab. Jan Grzesiak
„Idź do sklepu H&M i kup sobie spodnie!“
Program InLab Formularz Pomysłu na Innowację Prosimy o wysłanie wypełnionego formularza do dnia 25 listopada 2016 roku. Zwracamy uwagę, że w przypadku.
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Przykłady dobrych praktyk
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Podstawy Automatyki Człowiek- najlepsza inwestycja
KORELACJA WIELOKROTNA I CZĄSTKOWA
Zapis prezentacji:

Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej ……………………………………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X? tak (jakie?) …………………………………………… nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie

Instrukcja kodowa 1. Dokonywanie zakupów w Galerii X 1 – tak 2 – nie 0-brak odp. 2. Popularne sklepy Galerii 1 - ROSSMAN 2- Piotr i Paweł 3 - Bershka 4 - H&M 5 - Reserved 6 - inne 0 – b.o. 9 – nie dotyczy 3. Przyczyny nie robienia zakupów w Galerii X 1- nie lubię jej 2 - ze względu na problem z miejscami parkingowymi 3 - jest za daleko 4 – mam inną ulubioną 5 – inne 0 – brak odpowiedzi 9 – nie dotyczy 4a. Ocena promocji cenowych 1 – bardzo wysoka 2 – wysoka 3 - ani wysoka ani niska 4 – niska 5 – bardzo niska 0 – brak odpowiedzi 9 – nie dotyczy 4b. Ocena miejsc parkingowych Kody jak w 4a 4c. Ocena czystości Kody jak w 4a 5a. Wprowadzenie zmian w Galerii X 1 – tak 2 – nie 0-brak odp. 9 – nie dotyczy 5b. Proponowane zmiany 1 – dłuższe godziny otwarcia 2 – więcej punktów usługowych np.ksero, pralnia 3 - inne 0 - brak odp. 9 - nie dotyczy

Kodowanie jest to przyporządkowywanie kolejnym odpowiedziom określonych symboli (liczb) zgodnie z instrukcją. Ma ono na celu przedstawienie odpowiedzi respondentów w formie szeregu liczb, które umożliwi dalsze przetwarzanie danych za pomocą oprogramowania komputerowego.

Kolejne pytania we wszystkich kwestionariuszach powinny być zakodowane za pomocą takiej samej liczby kodów

W sytuacji gdy respondent nie dostosował się do instrukcji: Jeśli to możliwe skontaktować się z respondentem Jeśli nie, spróbować na podstawie odpowiedzi na inne pytania wyciągnąć wnioski i wprowadzić zmiany Ostatecznie - gdy dwie poprzednie możliwości nie mogą zostać zrealizowane – potraktować dane pytanie jako pytanie bez odpowiedzi

Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej Rossman, pasmanteria, Apteka………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) więcej sklepów z butami……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie x x x 5a-1 5b-3 0 4a-4 4b-3 4c-1

Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej Piotr i Paweł………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) ……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie x x 5a-2 5b-9 9 4a-3 4b-4 4c-2 x

Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej tesco………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? za droga jest dla mnie…………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) ……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie 5a-9 5b-9 9 4a-9 4b-9 4c-9

Po zakodowaniu kwestionariuszy należy wszystkie kody wprowadzić do macierzy danych. Macierz danych (np. w formie tabeli w Excelu) składać się powinna z kolumn, w których znajdować się będą kolejne zmienne oraz z wierszy, których liczba porządkowa odpowiadać powinna numerom kwestionariuszy (respondentów).

Jeżeli pytanie miało charakter pytania wielokrotnego wyboru to przeznaczyć na nie trzeba tyle kolumn ile maksymalnie odpowiedzi zostało udzielonych na to pytanie.

Macierz danych

Rozkład jednej zmiennej

Rozkład dwóch zmiennych