X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plany studiów niestacjonarnych specjalności: anglistyka i język rosyjski rusycystyka i język angielski Tabele przedstawiają ramowy program nauczania.
Advertisements

Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Dwujęzyczne, dwukulturowe, dwumodalne:
Konkurs na bajkę lub opowiadanie w języku angielskim.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
PUNKT PRZEDSZKOLNY DOLINA MUMINKÓW ZAPISY DZIECI OD 3-5 LAT CZESNE ZA MIESIĄC: 70 ZŁ.
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Mesdames et Messieurs witamy w Paryżu…
Obóz językowy z językiem angielskim już po raz czternasty organizowany przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza. St. Pasierba w Tczewie.
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Centrum Językowe Magic Land
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
Matematyka w centrum uwagi. Jak możemy pomóc dziecku w uczeniu się?
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
,,Zdrowa ekologiczna żywność’’
Zespół Szkół nr 20 Nasi Absolwenci Oprac. Grażyna Mróz.
Realizacja programu rozwojowego
Proste i śmieszne zabawy pomogą dziecku w rozwoju mowy.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
NAUCZANIE DWUJĘZYCZNE
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Filologia germańska I rok II stopien 2015/2016. Informacje podstawowe Filologia germańska jest kierunkiem, w ramach którego uruchomione zostały następujące.
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
Klasa językowo- turystyczna – I E Uwielbiasz podróżować, poznawać atrakcyjne miejsca, innych ludzi, ich tradycje i życie współczesne? Interesuje Cię świat,
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
Metoda Dyna-Lingua M.S. Materiały wykorzystane w prezentacji pochodzą z książki: Metoda terapeutyczna Dyna-Lingua, MS. w leczeniu autyzmu, Red. Młynarksa.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
VI kółko języka francuskiego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Kółko języka francuskiego 2016
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
„Ja dla Europy – Europa dla mnie –zagraniczne staże zawodowe uczniów Kopernika” Staż w Stafford w Wielkiej Brytanii realizowany przez Zespół Szkół Ekonomicznych.
Zapis prezentacji:

X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania wiedzy i umiejętności., nauka poprzez zabawę. -komunikacyjny: umiejętność powiedzenia jakie ma się zwierzątko i określenia jego koloru, umiejętność powiedzenia gdzie się mieszka -językowy: powrót do zwrotów: je suis polonais/polonaise, do liczb 1-16; wprowadzenie: liczb 17-25, nazw zwierząt, oraz zwrotu J’habite… -kulturowy: rozpoznawanie zabytków z różnych miast na świecie; Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, podejście multisensoryczne. W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Dzieci poznają pierwsze zwierzątka po francusku

Un chat Un chien Un hamsterUn lapin

Dzięki obrazkowi ze zwierzętami dzieci powtórzyły liczby od 1 do 16 i nauczyły się kolejnych aż do 25!

Ćwiczenia na nowo poznane liczby

Zgadnij jakie to miasto

Wprowadzenie pytania: „Gdzie mieszkasz?” Tu habites où? J’habite à…

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 13 maja2016. Prowadzenie 1 godziny : Paulina Gierałtowska, Paulina Wyrzykowska Prowadzenie 2 godziny : Klaudia Leszczyńska, Ewelina Hubkowska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI