Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Struktura systemu edukacji w Polsce
Zespół Szkół w Starzynie
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Do spisu treści Szkoła zapewnia optymalne warunki do nauki, rozwoju zainteresowań, kształtowania własnej osobowości i sprawności fizycznej. Pracownie.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7
ANKIETA.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Nasza szkoła w liczbach i procentach
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
DEBATA SZKOLNA.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Małe grupy w szkole na przykładzie modelu pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Skarżysku-Kamiennej Opracowanie: mgr Bartosz Rybienik.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 34 w Łodzi Łódź ul. Ćwiklińskiej 9 Tel/fax: (42)
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA 38 im. dr. Henryka Jordana ŁÓDŹ ul. Krochmalna 21 tel. (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
GIMNAZJUM NR 11 w Łodzi, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa szkoły: .
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Poznajcie Gimnazjum N r 31 w Łodzi Nasza szkoła mieści się przy ulicy Grota Roweckiego 1 na osiedlu Zarzew.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Tel Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich ul. Andrzeja Struga 24
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych

Zapis prezentacji:

Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?

wania/ Dokumentowanie naszej pracy

Przykłady rozwijania zainteresowań naszych koleżanek

1. Liczba uczniów uczestniczących w ankietowaniu Liczba uczniów, którzy nie zaznaczyli odpowiedzi Liczba osób, które nie zaznaczyły płci – 2 Badania ankietowe przeprowadzono w czterech klasach VI w dniu Dokumentacja pracy nad projektem znajduje się na blogu teresowania/. teresowania/ Informacje o badaniu

1. Najwięcej uczniów interesuje się sportem oraz dziedzinami artystycznymi (plastyka, muzyka, taniec). 2. Z wiodących przedmiotów szkolnych dominuje język polski u dziewcząt oraz matematyka u chłopców. 3. Spośród różnorodnych form zajęć szkolnych do rozwijania zainteresowań przyczyniają się wycieczki, koła zainteresowań, kółka przedmiotowe i lekcje poza szkołą. Warto zauważyć, że wielu uczniów twierdzi, iż rozwijają zainteresowania także w czasie lekcji. 4. Uczniowie twierdzą, że poza szkołą swoje zainteresowania rozwijają przede wszystkim w domu, na osiedlu. Na drugim miejscu dziewczynki wskazują bibliotekę, a chłopcy boisko Orlik. Żaden z chłopców nie korzysta z Domu Kultury. 5. Nasi uczniowie chyba się nie przemęczają nauką, bo prawie połowa przeznacza na nią tygodniowo od 1 do 3 godzin. Trochę więcej czasu na naukę przeznaczają dziewczynki. 6. Znacznie więcej czasu niż na naukę uczniowie naszej szkoły przeznaczają na rozwijanie swoich zainteresowań. Wśród chłopców aż 18 twierdzi, że nawet powyżej 10 godzin tygodniowo poświęca zainteresowaniom. Dziewczynki najczęściej poświęcają od 4 do 6 godzin. 7. Do rozwijania zainteresowań, według uczniów, najbardziej przyczynia się Internet (oby to nie były tylko gry!), szczególnie u chłopców. Dziewczynki wskazują też na książki, rodzinę i nauczycieli. Wnioski

8. Aby w pełni rozwijać swoje zainteresowania, uczniowie potrzebują przede wszystkim sprzętu, a wielu wskazuje też na potrzebę czasu. 9. Pomysły uczniów na to, aby łatwiej w szkole było rozwijać zainteresowania: więcej kółek zainteresowań (17 osób), ulepszyć pomieszczenia (11 osób), urozmaicić lekcje (9 osób). 10. Badanie nie objęło szczegółowych dziedzin zainteresowań uczniów, więc trudno wskazać, jakiego typu zainteresowania dominują wśród naszych uczniów. Wniosek ogólny Uczniowie naszej szkoły bardzo dbają o rozwijanie swoich zainteresowań. Poświęcają im więcej czasu niż nauce. Rekomendacje Warto w przyszłości pomyśleć o badaniach, które szczegółowo pomogą rozpoznać zainteresowania uczniów. Wnioski

Źródła zwarte Bernadeta Borowska, Violetta Panfil, Metody aktywizujące w edukacji biologicznej, chemicznej i ekologicznej. Wydawnictwo TEKST, Bydgoszcz Ewa Dereń, Tomasz Nowak, Edward Polański, Słownik języka polskiego z frazeologizmami i przysłowiami. Wydawnictwo ARTI SJ, Warszawa Źródła internetowe [luty-marzec 2011] Marta Nowicka (2002), Rozwijanie zainteresowań [marzec 2011] Internetowy słownik języka polskiego [styczeń-maj 2011] Internetowy słownik języka polskiego [styczeń-maj 2011] Internetowy słownik synonimów [styczeń-maj 2011] Młodzi Aktywiści Prezydencji (2011), Wyniki ankiet i wnioski z nich wyciągnięte nich-wyciagniete/ nich-wyciagniete/ [ ] Bibliografia

Dziękujemy Badania na podstawie własnej ankiety w ramach projektu przeprowadziły Klaudia Mierzwicka Anna Wiak Opiekun projektu Danuta Chwastek Szkoła Podstawowa nr 6 w Inowrocławiu

Link do naszego bloga Rozwijamyswoje Umiejtnocii zainteresowania/