Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Warszawski
Advertisements

KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
Kształtowanie motywacji pracowników
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Prowadzenie dokumentacji
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Zebranie Uczelnianego Zespołu ds. Jakości Kształcenia
SPECYFIKA PRACY BIBLIOTEKARZA UCZELNI ARTYSTYCZNEJ W OPINII CZYTELNIKÓW – PRACOWNIK MERYTORYCZNY, DORADCA CZY PRZYJACIEL? mgr Sławomir Sobczyk Biblioteka.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Warsztaty dla studentów z Jakości Kształcenia Prof. dr hab. n. med. Józef Kobos Pełnomocnik Rektora ds. Krajowych Ram Kwalifikacji i Jakości.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
Zasady i tryb przeprowadzania ankiet oceny przedstawianej przez studentów i doktorantów po zakończeniu każdego cyklu zajęć Szczecin,13 grudnia 2013.
Spotkanie UZZJK i WZZJK
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
RAPORT WYDZIAŁ TEOLOGICZNY Rada ds. Jakości Kształcenia Badanie jakości kształcenia na UAM 2011/2012 Grudzień 2012 Samoocena wydziałowa 1.
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Uniwersytet Rzeszowski
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Sylabusy przedmiotów w systemie USOS Informacje dotyczące wprowadzania sylabusów w roku akademickim 2015/16
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2014/2015 Łódź 2016.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
WYPEŁNIANIE I PRZEDKŁADANIE HARMONOGRAMÓW
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Centrum Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
Dokument ten ma charakter informacyjny.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Podsumowanie dysputy o jakości kształcenia na Wydziale Lekarskim
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Sprawozdanie Wydziałowej Komisji ds. Zapewninia Jakości Kształcenia
Zapis prezentacji:

Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki, Zakład Socjologii UM Łódź 2013

Podstawowe informacje dotyczące ankiety Ogółem zostało ocenionych 1516 nauczycieli Niektórzy nauczyciele byli oceniani na kilku wydziałach Ankieta jest anonimowa Ankieta jest aktywna w Wirtualnej Uczelni przez cały semestr Studenci wszystkich Wydziałów mieli możliwość wypełniania ankiety

Kwestionariusz ankiety obowiązujący w roku akademickim 2012/2013 W trosce o zapewnienie wysokiej jakości kształcenia na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi pragniemy Państwa zaprosić do współpracy przy ocenie kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Prosimy o rzetelne wypełnienie ankiety. Dla każdego pytania należy zaznaczyć odpowiedź we właściwej kolumnie, używając skali 0 – 5 (0 – opinia bardzo negatywna, 5 – opinia wysoce pozytywna). W przypadku oceny wykładu, ankietę wypełniają jedynie studenci, którzy brali udział w powyżej 50% zajęć. Ankieta jest anonimowa. 1.Czy zajęcia wzbogaciły Twoją wiedzę lub pozwoliły nabyć nowe umiejętności? 2.Czy prowadzący rozpoczynał i kończył zajęcia zgodnie z planem? 3.Czy prowadzący był dobrze przygotowany do zajęć? 4.Uwagi dotyczące zajęć i sposobu ich prowadzenia: ………………………………………………………………………………………………………

Liczba wypełnionych ankiet ogółem w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013 Nazwa Wydziału Liczba ankiet Wydział Wojskowo-Lekarski Kierunek Fizjoterapia Wydział Lekarski Oddział Pielęgniarstwa i Położnictwa Wydział Nauk o Zdrowiu Wydział Farmaceutyczny Wydział Wojskowo-Lekarski 4850 Wydział Lekarski Oddział Stomatologiczny 3739 Wydział Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego 2657 Oddział Studiów w Języku Angielskim 33 Ogółem 75504

Wykres wypełnionych ankiet z podziałem na Wydziały w semestrze zimowym roku akademickim 2012/2013

Liczba studentów Uniwersytetu Medycznego, którzy wypełnili ankiety

Liczba ocenionych nauczycieli, którzy prowadzili zajęcia na poszczególnych wydziałach

Procent studentów, którzy wypełnili ankiety na poszczególnych kierunkach

Czy zajęcia wzbogaciły Twoją wiedzę i pozwoliły nabyć nowe umiejętności? (średnia od 0 do 5)

Czy prowadzący rozpoczynał i kończył zajęcia zgodnie z planem?(średnia od 0 do 5)

Czy prowadzący był dobrze przygotowany do zajęć? (średnia od 0 do 5)

Wnioski z analizy uwag szczegółowych: Najczęściej zgłaszane uwagi to: Brak informacji o najnowszych osiągnięciach w danej dziedzinie, Brak przygotowania prowadzącego do zajęć, Wprowadzanie nerwowej atmosfery, Niejasne kryteria dotyczące oceniania studentów, Brak precyzyjnych informacji odnośnie do zaliczeń, egzaminów itd., Powtarzanie się treści zajęć, Za dużo teorii za mało praktyki na zajęciach, Odczytywanie prezentacji multimedialnych, Zbyt szybkie tempo omawiania zagadnień, Lekceważący stosunek do studentów, Brak kultury osobistej w kontaktach ze studentami i/lub pacjentami, Spóźnianie się wykładowcy lub nieprzychodzenie na zajęcia.

Kwestionariusz ankiety, który będzie obowiązywać w roku akad. 2013/2014 Szanowny Studencie, Jeśli chcesz mieć wpływ na jakość prowadzenia zajęć dydaktycznych na naszej Uczelni, wypełnij poniższą ankietę w sposób rzetelny i szczery. Jej wypełnienie zajmie Ci tylko kilka minut. Ankieta jest anonimowa. Dziękujemy! Korzystając z poniższej tabeli proszę wyrazić swoją opinię na temat zajęć na skali od 1 do 3, gdzie, w przypadku pytań 1 – 7: 1 oznacza ocenę negatywną, 2 – przeciętną, 3 – pozytywną. Czy wskazany Nauczyciel jest osobą prowadzącą oceniane zajęcia? Tak Nie – zakończenie ankiety.

Kwestionariusz ankiety, który będzie obowiązywać w roku akad. 2013/2014

"Wypełnij ankietę! Twój głos ma znaczenie!" Dziękujemy Łódź 2013