ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1
RPD jest dokumentem wykonawczym „Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata ” 2
RPD na 2016 r. powstał w oparciu o potrzeby Instytucji Pośredniczących oraz Instytucji Ogłaszających Nabór w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata
Działania przewidziane w RPD na 2016 r. obejmują: 1) prace Grupy Roboczej ds. komunikacji, 2) spotkania informacyjne dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów, 3) szkolenia specjalistyczne dla potencjalnych beneficjentów, beneficjentów, 4) działania promocyjno-informacyjne w mediach, prasie, radio i TV. -kampania informacyjno - promocyjna dot. RPO WiM
5) konferencje, 6) zarządzanie treścią na facebookowym profilu „Warmia i Mazury- moje miejsce”, 7) kampania informacyjno - promocyjna dot. RPO WiM , 8) multimedialny przewodnik po RPO WiM
Strategia komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata została zatwierdzona przez Komitet Monitorujący 29 lipca 2015 r. 6
Dotychczas obowiązujący zestaw znaków Aktualny zestaw znaków 7
a A tak naprawdę … 8
Dziękuję za uwagę Piotr Burczyk Zastępca Dyrektora Departamentu Koordynacji Promocji 9