INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJÓW W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTRUKCJA NABORU ELEKTRONICZNEGO
Advertisements

Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych 2010/2011
WSKAZÓWKI DO ORGANIZACJI PRACY PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ I PLACÓWEK UWZGLĘDNIAJĄCE RACJONALIZACJĘ WYKORZYSTANIA ETATÓW.
Decyzja Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów do publicznych.
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
opr. Janusz Pleskot Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Torunia
§ 1 W województwie małopolskim rekrutację kandydatów do oddziałów klasy pierwszej szkół ponadgimnazjalnych dla młodzieży: liceum ogólnokształcącego,
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych Rok szkolny 2012/2013.
TERMINARZ REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/ 2013.
Jak wybrać szkołę ponadgimnazjalną? Warszawa, 2010.
które nie przekazują danych do systemu rekrutacji elektronicznej
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa III.
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2014
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Rekrutacja do gdańskich przedszkoli i szkół na rok szkolny 2014/2015
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Punkty rekrutacyjne Zasady rekrutacji Wybór szkoły kolejne kroki Zapoznanie się z ofertą edukacyjną m.in. na stronach www szkół Wybór maksymalnie.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Rok 2013/2014.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Harmonogram działań gimnazjalisty. Kandydat – gimnazjalista, uczeń starający się o przyjęcie do szkoły ponadgimnazjalnej w woj. Małopolskim korzysta z.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do publicznej szkoły ponadgimnazjalnej (liceum ogólnokształcącego, technikum, zasadniczej szkoły zawodowej)
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Instrukcja obsługi Systemu vEdukacja Nabór szkoły ponadgimnazjalne Terminy składania dokumentów i rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych Nabór na rok.
Rekrutacja 2015 do szkół ponadgimnazjalnych
TERMINARZ REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2013/ 2014.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Egzamin gimnazjalny: r. godz historia, wos r. godz j. polski r. godz przedmioty przyrodnicze
PREZENTUJE:. DROGA DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Przedstawiają: Danusia Madzia Grażynka Darek Agusia.
Podstawy prawne rekrutacji do klas integracyjnych Ustawa o systemie oświaty (t.j. z 2015 r. poz.2156 ze zmianami); Zgodnie z zapisami ustawy od roku szkolnego.
REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2016/2017 W GMINIE KĘPNO URZĄD MIASTA I GMINY W KĘPNIE.
Rekrutacja do klas pierwszych gimnazjum. Weryfikacja dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w.
Zmiana w systemie oświaty z dnia 29 grudnia 2015 r. Edukacja najmłodszych dzieci ma być skuteczna i przyjazna…… Powrót do obowiązku szkolnego dla 7-latków.
Analiza wykonania budżetu za okres I – X 2015 roku w szkołach i placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Wola Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola.
Podsumowanie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 20145/2015 Poznań, 9 lipca 2014 roku.
REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2016/2017 XLVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie.
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 41 – 200 SOSNOWIEC, UL. STASZICA 62 TEL./FAX
REKRUTACJA DO KLAS I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH 2016/2017.
Nabór na rok szkolny 2013/2014 do:  przedszkoli,  oddziałów przedszkolnych  klas pierwszych w szkołach podstawowych(6-latki) Poznań, 22 kwietnia 2013.
Rekrutacja rok szkolny 2016/2017 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Zespole Szkół nr 3 w Stalowej Woli.
Rekrutacja 2016 do szkół ponadgimnazjalnych w roku 2016 jest realizowana elektronicznym systemem.
Na rok szkolny 2016/2017. Zarządzenia nr 6 z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie rekrutacji uczniów do publicznych szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 2017 r.
Spotkanie z rodzicami uczniów szkół podstawowych i gimnazjów
do szkół ponadgimnazjalnych
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych system elektroniczny
Reforma oświaty 2017 Analiza sieci oraz propozycje zmian.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 roku w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz.U. 2017,
powiat śremski Rekrutacja 2017
Rekrutacja 2016 do szkół ponadgimnazjalnych
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty –Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m. st
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Treść prezentacji Wszystkie informacje przedstawione w prezentacji dostępne są pod adresem: w zakładce „Dla ucznia i rodzica”,
rekrutacja Rok szkolny 2019/2020
INFORMACJE O SZKOŁACH, DOKUMENTY,
na podstawie: Rozporządzenia MEN z dnia 14 marca 2017 r. ‚
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Zapis prezentacji:

INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJÓW W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013

TERMINY REKRUTACJI: PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWE 12 marca – 6 kwietnia 2012 r. do godz. 15:00 – składanie kart zgłoszeń 13 kwietnia 2012 r. – ogłoszenie list przyjętych dzieci SZKOŁY PODSTAWOWE 21 marca – 20 kwietnia 2012 r. do godz. 15:00 – składanie zgłoszeń 23 kwietnia 2012 r. – ogłoszenie list przyjętych uczniów GIMNAZJA 21 marca – 20 kwietnia 2012 r. do godz. 15:00 – składanie zgłoszeń do 4 lipca 2012 r. do godz. 15:00 - składanie świadectw ukończenia klasy VI od 5 lipca do 6 lipca 2012 r. do godz. 15:00 - rekrutacja 9 lipca 2012 r. o godz. 15:00 – ogłoszenie list przyjętych uczniów

WEDŁUG DANYCH DEMOGRAFICZNYCH: ROCZNIK LICZBA ZAMELDOWA- NYCH NA TERENIE BIAŁEGOSTOKU RÓŻNICA W PORÓWNANIU DO ROKU POPRZEDNIEGO – p.gim – PG ROCZNIK LICZBA ZAMELDOWA- NYCH NA TERENIE BIAŁEGOSTOKU RÓŻNICA W PORÓWNANIU DO ROKU POPRZEDNIEGO – SP – SP – PS

Liczba dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) zameldowanych na terenie m. Białegostoku (wg danych demograficznych): 2011/ dzieci 2012/ dzieci 609 dzieci więcej niż w roku ub. Liczba dzieci 3-letnich: 2011/ / dzieci więcej niż w roku ubiegłym

Liczba dzieci w przedszkolach samorządowych w roku 2011/2012 (wg stanu na dzień ) Liczba zgłoszeń na rok 2012/2013 (wg stanu na dzień ) Liczba dzieci w „0” przy szkołach podstawowych w roku 2011/2012 Liczba zgłoszeń na rok 2012/2013 (wg stanu na dzień ) 2-latki latki latki latki latki latki , w tym 140 spoza gminy Białystok PROGNOZOWANA LICZBA DZIECI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2012/2013:

Liczba uczniów w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2011/2012 Prognozowana liczba uczniów w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2012/2013 Prognozowana różnica w liczbie uczniów ogółemw tym kl. I w tym kl. VI ogółemw tym kl. I * (ok. 88% 2005, 15% 2006) w tym kl. VI PROGNOZOWANA LICZBA UCZNIÓW W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2012/2013: Według danych demograficznych: rocznik 2004 – rocznik 2005 – 2 632, o 206 dzieci więcej rocznik 2006 – * przy założeniu, że zgłosi się podobna jak w roku bieżącym liczba dzieci 6-letnich REKRUTACJA DO KL. I SP TRWA DO r.

Liczba uczniów w gimnazjach w roku szkolnym 2011/2012 (stan na r.) Prognozowana liczba uczniów w gimnazjach w roku szkolnym 2012/2013 Prognozowana różnica w liczbie uczniów ogółemw tym kl. I w tym kl. III ogółemw tym kl. I (ok. 95% demografii) w tym kl. III PROGNOZOWANA LICZBA UCZNIÓW W PUBLICZNYCH GIMNAZJACH W ROKU SZKOLNYM 2012/2013: Według danych demograficznych: rocznik 1998 – 2565 rocznik 1999 – 2351, o 214 dzieci mniej REKRUTACJA DO KL. I PG TRWA DO r.

ZASADY SKŁADANIA ARKUSZY ORGANIZACJI PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2012/2013: Arkusz organizacji (dużą płachtę z załącznikami wyszczególnionymi poniżej) w 1 egzemplarzu należy złożyć u inspektora nadzorującego dany typ jednostki do dnia 30 kwietnia 2012 r. Duża płachta arkusza organizacji powinna być sklejona i wraz z załącznikami włożonymi do koszulek wpięta do teczki zawieszanej w sposób umożliwiający jej rozłożenie bez wypinania z teczki, w następującej kolejności: Przydział zajęć Duża płachta - pierwsza strona Duża płachta (nowy wzór) Szkolny plan nauczania – tylko dla oddziałów rozpoczynających dany etap edukacyjny, dla pozostałych oddziałów – jeśli nastąpiły zmiany Przydział zajęć dla nauczycieli-zajęcia pozalekcyjne-tabela (art. 42 ust. 2 i pkt 2 KN)

ZASADY SKŁADANIA ARKUSZY ORGANIZACJI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2012/2013: Pracownicy Nauczyciele – etaty i godziny – zestawienie – obowiązki, pensum, etaty – wg klasyfikacji – stopnie awansu zawodowego - przewidywany awans zawodowy - przystępujący do postępowań kwalifikacyjnych - liczba nauczycieli – poziomami i stopniami awansu Administracja i obsługa – stanowiska - wg klasyfikacji Uczniowie Liczba oddziałów i uczniów – poziomami Liczba dzieci – obowiązek szkolny Uczniowie, klasy, oddziały i godziny lekcyjne Dostęp uczniów do szkoły Świetlica szkolna, dożywianie, wychowanie przedszkolne, biblioteka Przydział zajęć Duża płachta – ostatnia strona

INFORMACJA O PLANOWANYM NABORZE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W PROJEKTOWANYM ROKU 2012/2013

ZESTAWIENIE WYKONANIA NABORU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH M. BIAŁEGOSTOKU W ROKU SZKOLNYM 2011/2012: Typ szkoły PlanWykonanie % wykonania w odniesieniu do liczby uczniów l. oddz.l. ucz.l. oddz.l. ucz. Licea Ogólnokształcące ,55 Licea Profilowane ,00 Technika ,62 Zasadnicze Szkoły Zawodowe ,60 OGÓŁEM: ,56 Zespół Szkół Nr ,57087,5 RAZEM: ,56

PROGNOZOWANI KANDYDACI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: Liczba uczniów kl. I LO w obecnym roku szkolnym – Liczba uczniów kl. I szkół ponadgimnazjalnych dziennych dla młodzieży w ZSZ (bez LO i ZS Nr 16) – Razem: Liczba ubiegłorocznych absolwentów gimnazjów publicznych m. Białystok – tj. 55,0 % ogółu uczniów klasy I Tegoroczna liczba absolwentów gimnazjów m. Białystok – (o ok. 142 mniej niż w roku ubiegłym) Prognozowana liczba uczniów szkół ponadgimnazjalnych: 2 494/0,55= 4 535

PROJEKTOWANY NABÓR DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH DLA MŁODZIEŻY: Typ szkoły Nabór w roku szkolnym 2011/2012 Liczba oddziałów odchodzących Plan 2012/201 3 Prognozowana liczba uczniów LO dla młodzieży ZSZ dla młodzieży (bez specj.) Technika dla młodzieży Specjalne10,57881 Ogółem:172,

TERMINY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: Składanie dokumentów : od 21 marca do 1 czerwca 2012r. do godz Składanie dokumentów do szkół dysponujących wolnymi miejscami: - od 4 czerwca do 15 czerwca 2012r. do godz Składanie kopii świadectwa i zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnaz.: - do 3 lipca 2012r. do godz Ogłoszenie listy przyjętych: - 4 lipca 2012r. o godz Potwierdzenie przez kandydata woli podjęcia nauki w danej szkole: - od 5 lipca do 6 lipca 2012r. do godz Ogłoszenie wolnych miejsc: - 9 lipca 2012r. o godz Składanie dokumentów wraz z oryginałem świadectwa i zaświadczenia: - od 10 lipca do 11 lipca 2012r. do godz Ogłoszenie listy ostatecznie przyjętych: - 11 lipca 2012r. o godz

ZASADY SKŁADANIA ARKUSZY ORGANIZACJI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/2013: 1.Arkusz organizacji (dużą płachtę z załącznikami wyszczególnionymi poniżej) w 1 egzemplarzu należy złożyć u inspektora nadzorującego dany typ jednostki do dnia:  30 kwietnia 2012r. – zespoły (szkoły) ponadgimnazjalne, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki pracy pozaszkolnej, bursa szkolna. 2.Duża płachta arkusza organizacji powinna być sklejona i wraz z załącznikami włożonymi do koszulek wpięta do teczki zawieszanej w sposób umożliwiający jej rozłożenie bez wypinania z teczki, w następującej kolejności: 1)Przydział zajęć: pierwsza strona arkusza arkusz podstawowy – przydział godzin, przydział zajęć dydaktycznych nauczycielom szkolny plan nauczania – tylko dla oddziałów rozpoczynających dany etap edukacyjny, dla pozostałych oddziałów – jeśli nastąpiły zmiany

ZASADY SKŁADANIA ARKUSZY ORGANIZACJI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/2013 – CD: 2)Uczniowie: liczba oddziałów i uczniów – poziomami uczniowie, klasy, oddziały i godziny lekcyjne świetlica szkolna, biblioteka, internat 3)Nauczyciele: etaty i godziny - zestawienie etaty uśrednione – wg klasyfikacji budżetowej i obowiązków etaty uśrednione – wg placówek i obowiązków stopnie awansu zawodowego przewidywany awans zawodowy przystępujący do postępowań kwalifikacyjnych liczba nauczycieli – poziomami i stopniami awansu wydruk dotyczący zajęć z art. 42 ust. 2 pkt 2 KN – wydruki – przydział zajęć - przydział zajęć dla nauczycieli – zajęcia pozalekcyjne – tabela

ZASADY SKŁADANIA ARKUSZY ORGANIZACJI SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/2013 – CD 4)Administracja i obsługa: stanowiska wg klasyfikacji stanowiska – statystyka 5)Przydział zajęć: duża płachta (arkusz) – ostatnia strona 3.Po sprawdzeniu arkusza przez inspektora, a w przypadku nie stwierdzenia nieprawidłowości, szkoła dostarcza do organu prowadzącego drugi egzemplarz arkusza (przestrzegając zasad opisanych w pkt 2)