Czy lubimy czytać?. Ile przeczytała 6a??? Każdy uczeń klasy 6a przeczytał średnio 17,72 książki. Dziewczyny przeczytały 131 książek, a chłopcy 259. Lektury.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Advertisements

Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010
Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
Historia druku i książki
BIBLIOTEKA PRZYSZŁOŚCI Marcin Wójcik
JĘZYK POLSKI W KLASIE IV-VI
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Logika - nazwy Patrycja Stalewska.
Prezentację przygotowała: Małgorzata Rzysko, klasa VI B
Prezentację przygotowała: Aleksandra Kubiś kl. VIB
Japonia 日本 (Nihon lub Nippon).
DZIEJE KSIĄŻKI.
Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich
Fundamenty kultury europejskiej
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
„Od tabliczki glinianej do e-booków”
Technologia informacyjna
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Pismo japońskie.
Galeria plakatów – grudzień 2010r.
Wykład I Media, Internet, społeczeństwo
Od hieroglifu po drukarnię
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Czyli jak obchodzić się z książkami
Zajęcia rozwijające inteligencje wielorakie.
ROŻNE SPOSOBY ZAPISYWANIA LICZB. ZAPIS RZYMSKI.
Od pisma prehistorycznego do współczesnego
Gatunki dziennikarskie
Formy pracy z książką (lekturą)
HISTORIA PISMA.
dr hab. prof. UŁ Mariola Antczak
Między nami czytelnikami
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St
Początki pisma, jego rozwój i rodzaje.
Jak człowiek nauczył się pisać?
Historia książki Od zwoju do ebooka.
SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE SPRAWDZIAN W NOWEJ FORMULE Zasady ogólne Z jakich części się składa ? Ile czasu trwa ? Jakie są rodzaje zadań ? Na co.
Kto czyta książki, żyje podwójnie
Religia w Brazylii.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
Historia metod komunikacji.
Sposoby komunikacji na odległość
Od cyfr egipskich do cyfr arabskich...
Metody komunikacji.
Komunikacja.
Metody komunikacji.
METODY KOMUNIKACJI. Komunikacja oznacza celową wymianę poglądów w dialogu, albo też przypadkowy sygnał. Wraz z upływem czasu liczba możliwych sposobów.
Komunikacja.
Wykonała; Magdalena Budzik kl. VI
KOMUNIKACJA Czyli sposoby komunikowania ludzi w dziejach ludzkości.
HISTORIA – PERIODYZACJA, ŹRÓDŁA
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Historia druku od czasów najstarszych do współczesnych Druk wynalazek wynaleziony w 1450 r przez Jana Gutenberga.
HISTORIA KSIĄŻKI.
Historia książki Emilia Wojniak kl. III B.
Pismo Bliskiego Wschodu
Projekt czytelniczy dla klas piątych
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Laura Lodowska i Samanta Machulak
Liczba π Aleksandra Tera 6F.
Prezentację przygotowała: Patrycja Szczepaniak klasa 2B
Wpływ czytania na umysł i zachowania człowieka
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Przedstawię dzisiaj historię książki od początku aż do końca.
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

Czy lubimy czytać?

Ile przeczytała 6a???

Każdy uczeń klasy 6a przeczytał średnio 17,72 książki. Dziewczyny przeczytały 131 książek, a chłopcy 259. Lektury stanowią 25,3% przeczytanych książek Łącznie klasa 6a przeczytała 390 książek.

Ile przeczytała 6b???

Każdy uczeń klasy 6b przeczytał średnio 7,62 książki. Dziewczyny przeczytały 133 książek, a chłopcy 73. Lektury stanowią 47,5% przeczytanych książek Łącznie klasa 6b przeczytała 206

Ile przeczytała 5a???

Każdy uczeń klasy 5a przeczytał średnio 23,42 książki. Dziewczyny przeczytały 211 książek, a chłopcy 117. Lektury stanowią 14,9% przeczytanych książek Łącznie klasa 5a przeczytała 328 książek

Ile przeczytała 5b???

Każdy uczeń klasy 5b przeczytał średnio 18,53 książki. Dziewczyny przeczytały 271 książek, a chłopcy 82 książki. Lektury stanowią 23,2% przeczytanych książek Łącznie klasa 5b przeczytała 353 książek

Ile przeczytała 4a???

Każdy uczeń klasy 4a przeczytał średnio 13,7 książek. Dziewczyny przeczytały 99 książek, a chłopcy 162 książki. Lektury stanowią 30.65% przeczytanych książek Łącznie klasa 4a przeczytała 261 książek

Ile przeczytała 4b???

Każdy uczeń klasy 4b przeczytał średnio książek. Dziewczyny przeczytały 197 książek, a chłopcy 168 książki. Lektury stanowią 18.9% przeczytanych książek Łącznie klasa 4b przeczytała 365 książek

Historia Książki i Pisma Historia książki – dziedzina wiedzy badająca książkę od początków jej istnienia. Historia ta dzieli się na dwa okresy: książkę rękopiśmienną – sprzed ery druku, tworzoną do 1500 roku (zalicza się tu też inkunabuły) oraz na epokę książki drukowanej, której rozwój zawdzięczamy Janowi Gutenbergowi. Są różne rodzaje pisma jednym z najstarszych pism jest pismo klinowe. Pismo klinowe stworzone zostało najprawdopodobniej przez Sumerów ok lat przed naszą erą. Pierwotnie było złożone z przedstawień rysunkowych, które wyobrażały przedmioty Sumerów Inne pisma to np. pismo egipskie, pismo japońskie, pismo łacińskiei wiele wiele innych.

Historia Pisma Japońskiego Znaki chińskie zostały importowane do Japonii w V-VII w n.e. (wg tradycji podawana jest data 402 r. - wtedy to pierwsze chińskie teksty przywiezione zostały na archipelag japoński) razem z buddyzmem. Ponieważ jednak języki chiński i japoński nie mają ze sobą nic wspólnego pod względem fonetycznym, morfologicznym i składniowym, Japończycy zmuszeni byli do wynalezienia uproszczonego "alfabetu" (ściślej: sylabariusza) kana, służącego obecnie do zapisu m.in. końcówek fleksyjnych.

Pismo łacińskie W starożytności łacina miała zasadniczo, jak każdy język, dwie odmiany: literacką i potoczną. Istniały i rozwijały pewne specyficzne cechy odmiany, czy też dialekty lokalne, takie jak łacina italska, galijska, brytyjska, hiszpańska, afrykańska. Wobec skąpej ilości źródeł do ich poznania, pochodzących na dodatek z różnych epok, trudno niekiedy orzec coś pewnego na temat ich wzajemnego stosunku, mimo że część zachodzących tam zjawisk jest dla nas całkiem uchwytna.

Statystyki Szkolne 3 uczniów którzy przeczytali najwięcej książek to: Klara Woźniak 77 książek Julia Zarychta 70 książek Karolina Jankowiak 55 książek Łącznie uczniowie klas 4-6 przeczytali 1903 książki.

Wniosek nasuwa się taki że pomimo tego, że lubimy bardziej grać na komputerze to i tak lubimy też czytać.

Źródła: Wikipedia Google grafika

Wykonali: Marcin Wilk Paweł Kaczmarski Krzyś Michalik Maciek Borkowski