Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Advertisements

Lepszy start dla zawodowca. 30 godzin specjalistycznych szkoleń (Uczestnicy zostaną podzieleni na 4 grupy szkoleniowe w zależności od interesującej ich.
NOWA JAKOŚĆ NOWE MOŻLIWOŚCI III
OFERTA DLA PRZEMYSŁOWEGO ODBIORCY ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTROZAP S.A. Biuro Energetyki Ul. Wańkowicza Katowice Tel. +48(32) Fax. +48(32)
BIZNES PO WIELKOPOLSKU 5 LAT KONKURSU „POMYSŁ NA BIZNES”
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Studenckie Koło Naukowe „Młody Przedsiębiorca” AE Poznań
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Co to jest „STIM”? Członek Ogólnopolskiej Sieci Transferu Technologii i Wspierania Innowacyjności MŚP „STIM”. Projekt STIM jest współfinansowany z.
Co robi Zarząd Główny SPCh dla każdego członka Stowarzyszenia? Prace ZG na rzecz profesjonalnej pozycji SPCh:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Aktywizacja Pilskiego Rynku Pracy
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Postaw z nami swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Sporządzanie biznesplanu
Tu mieści się Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku oraz firma symulacyjna NaTURa Podlasia sp. z o. o.
Technik Organizacji Reklamy
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Projekt sieci komputerowej na 15 stanowisk
NIDZICKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Twój pomysł na biznes!.
Strategia Promocji.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Technik Organizacji Reklamy
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Oferta działań ambientowych
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Prezentacja dobrej praktyki
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Technik Organizacji Reklamy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Energia Odnawialna Młody przedsiębiorca na terenach wiejskich, a wyzwania rynku pracy.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Commercial Consulting to firma doradcza, wspierająca każdy rodzaj biznesu. Gwarantujemy skuteczne i profesjonalne rozwiązania, wsparcie merytoryczne oraz.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
PORADNICTWO ZAWODOWE we FRANCJI
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SP. Z O.O. TO INSTYTUCJA POWOŁANA PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości http// Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.
Fast Move jest przedsiębiorstwem działającym w projekcie „Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo” w Zespole Szkół im. Cypriana Kamila Norwida.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Bit & Bajt Motto firmy: „Aby każdy komputer na świecie otrzymał drugie życie!” Siedziba firmy: Zespół szkół nr. 4 technikum nr. 3 Im. Janusza Groszkowskiego.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor

Cel projektu Nasza firma będzie zajmować się wynajmowaniem biurek oraz miejsc biurowych w czterech miastach w Polsce : Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie. Analizując sytuację na rynku, uznaliśmy że jest to dobry pomysł na własny biznes odpowiadający rosnącemu zapotrzebowaniu na rynku pod względem wynajmu miejsc biurowych szczególnie w „wolnych zawodach”, oraz w małych firmach <=10 osób. 2

BMP #1. 3

Charakterystyka badanej populacji Firmy i przedsiębiorstwa jednoosobowe i do 10 osób, w szczególności z kanału marketingu, bankowości i finansów => łacznie 10 wywiadów Charakterystyka odpowiedzi (np. rozkład) 70 % firm zainteresowanych wynajęciem powierzchni Wywiady 4

5 Jakiej wielkości powierzchniami są Państwo zainteresowani ? 70 % - stanowisko biurowe jednosobowe Na jaki okres czasu ? 80 % bezterminowo Czy poszukują Państwo miejsc na organizację warszatów,szkoleń? 80% zainteresowanych firm Czy słyszeli Państwo o formie wynajmu stanowisk,miejsc biurowych np.w środkach masowego przekazu ? 20% firm tak, 80% brak wiedzy na ten temat

Wnioski 6 Pozytywne: Istnieje zainteresowani tego typu usług w celu zmniejszenia kosztów ponoszonych przez firmy (70% badanych) Krótkoterminowe (lub ich brak ) umowy najmu są pożądanym aspektem w naszych rozmowach ankietowych ( 80% badanych) Negatywne, (materiał do pracy): Brak pełnej świadomości Klientów o możliwości wynajęcia miejsc,powierzchni biurowych w 4 miastach tam gdzie mamy lokazlizację biur. Marketing, reklama !!!

7 Zamierzamy się skupić na stowrzeniu reklamy, dotarcia do Klienta w jak najtańszy sposób ale z dużą jakościa. Zmieniliśmy też nastawienie częściowe naszego biznesu, nasza firma potrzebuje reklamy dlatego podjeliśmy „wspólprace” w Warszawie,Krakowie, Poznaniu i Gdańsku z „Kółkami, Stawarszeniami Młodych Artystów” cel -> organiazacja wystaw w wekendy, wartość-> reklama, możliwość odwiedzenia naszych biur rozszerzenie oferty naszej do grupy Klientów: lektorów, coachów, tłumaczy, grafików, architektów Jakie były kolejne kroki? Co się zmieniło w nastawieniu?

8 Podjeliśmy również decyzje o rozpoczęciu organizacji eventów, cykli warsztatów przeróżnej tematyki, od kontraktów, negocjacji handlowych, przez tworzenie marki cel->pomoc młodym przedsiębiorcom być bardziej atrakcyjnymi na rynku. wartość-> pozyskiwanie nowych Klientów, „Wspólne Tworzenie Wartości” Jakie były kolejne kroki? Co się zmieniło w nastawieniu?

9 BMP #2

Co należy zrobić w ciągu 3 najbliższych miesiecy? 10 utrzymanie Klientów już pozyskanych (jakość usług) kategoryzacja pozyskiwanych Klientów (sposób pozyskiwania „nowych” Klientów) ustalenie harmonogramu eventów,wystaw wekendowych (sposób zarządzania biznesem) poszukiwanie kolejnych „wydarzeń” ( wystaw, itp) celem powiększenia grona zainteresowanych naszym biznesem („darmowa reklama” vs reklama w mediach) informowanie firm o możliwości wynajmu biurek,stanowisk i powierzchni biurowych (rozwijanie świadomości o takiej formie biznesu i usłudze w czterech miastach)

Zespół Zespół: Piotr Jaworski - lider projektu, nawiązanie kontaktów z „Kólkami,Stowarzyszeniami Młodych Artystów” Bartłomiej Kołodziejski – właściciel biur, kontakty z dostawcami sprzętu biurowego, odpowiedzialny za reklame Piotr Kopyra - analiza rynku wynajmu biur, stanowisk biurowych Paweł Podgórski – analiza firm oraganizujących warsztaty oraz szkolenia oraz pozyskiwanie Klientów z tego segmentu Radosław Matrzak – odpowiedzialny za przeprowadzenie wywiadów i ich analize Michał Pindor – odpowiedzialny za przeprowadzenie wywiadów i ich analize

Dziękuję za uwagę